夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


141#
發表於 17-5-2 10:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2273


142#
發表於 17-5-2 10:34 |只看該作者
bbchingnam 發表於 17-5-2 00:20
我都係全職媽媽,雖然自己都有少少積蓄,不過每個月老公都要俾家用,多有多俾,少有少俾,唔俾就真係唔得 ...
佢連借我啲錢都一時還一時5還,仲叫佢比錢我洗都幾難


大宅

積分: 2273


143#
發表於 17-5-2 10:35 |只看該作者
艾森 發表於 17-5-2 00:25
呢招對我老公有效
我都係ftm,老公又係一早話bb由媽媽湊就最好,但到頭來又覺得我係屋企湊bb好得閒好輕鬆 ...
Thanks


大宅

積分: 2273


144#
發表於 17-5-2 10:36 |只看該作者
本帖最後由 yys_judy 於 17-5-2 10:44 編輯
ckbabi 發表於 17-5-2 01:13
你唔介意我八卦問一問, 我睇番你以前個post, 話你媽咪仲喺香港嘅時候唔肯拎返啲錢出嚟畀你買樓畀首期, 咁 ...

無比返我佢移民喺外國買了樓,唉阿媽又咁依家佬公又咁所以我得了抑鬱症


大宅

積分: 2273


145#
發表於 17-5-2 10:38 |只看該作者
MaEleven 發表於 17-5-2 08:52
度屋企我接受唔到, 仲有佢賭喎! 一係佢控制慾好強! 長始下去你蝕底
Thanks


大宅

積分: 2273


146#
發表於 17-5-2 10:42 |只看該作者
hunterml 發表於 17-5-2 10:33
又係賭錢, 正常如果你老公有份咁既收入, 已好夠你一家用仲有錢剩.
我計過條數如果無乜惡習咁應該有得剩的呀但佢好似唔夠用咁


複式洋房

積分: 448


147#
發表於 17-5-2 11:06 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-5-2 10:36
無比返我佢移民喺外國買了樓,唉阿媽又咁依家佬公又咁所以我得了抑鬱症 ...

咁即係你阿媽算係唔會再畀返你? 你阿媽點可以咁自私用你筆錢喺外國自己買樓住㗎。如果你你兩個至親嘅人都咁樣咁真係好辛苦, 但係我覺得做女人要自強, 佢唔畀你做唔代表你真係唔可以出嚟做嘢 。


大宅

積分: 2273


148#
發表於 17-5-2 11:10 |只看該作者
ckbabi 發表於 17-5-2 11:06
咁即係你阿媽算係唔會再畀返你? 你阿媽點可以咁自私用你筆錢喺外國自己買樓住㗎。如果你你兩個至親嘅人都 ...
我好想出嚟做嘢,等BB大多少少先,呢段時間捱住先為有


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


149#
發表於 17-5-2 11:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 539


150#
發表於 17-5-2 11:41 |只看該作者
你係全職媽媽我覺得就唔好拎自己錢出黎,有出無入,
又係佢唔俾你搵工做,咁咪佢承擔返
除非你地餐餐飯都幾百埋單,屋企又長開冷氣,食最好住最好
如果唔係,以佢份人工,應該夠洗嘅,所以係有d古怪


禁止訪問

積分: 9141


151#
發表於 17-5-2 12:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2273


152#
發表於 17-5-2 15:19 |只看該作者
TLJL 發表於 17-5-2 11:41
你係全職媽媽我覺得就唔好拎自己錢出黎,有出無入,
又係佢唔俾你搵工做,咁咪佢承擔返
除非你地餐餐飯都幾 ...
佢平時都有賭波及馬仔但應該5會去到月月都5夠用咁囉


大宅

積分: 2273


153#
發表於 17-5-2 15:20 |只看該作者
SHERMEN 發表於 17-5-2 12:49
咁不如帶埋小孩走返娘家?
一言難盡啊


珍珠宮

積分: 47707


154#
發表於 17-5-2 17:19 |只看該作者
我接受唔到, 做FTM 但無家用,
渣乾你SAVING ,如果佢有小三,...
咁你米咩都無???


別墅

積分: 539


155#
發表於 17-5-2 19:38 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-5-2 15:19
佢平時都有賭波及馬仔但應該5會去到月月都5夠用咁囉
會唔會過左大海你唔知?另一個最壞嘅猜測就係有小三
所以唔好拎錢出黎就最好,保障自己


禁止訪問

積分: 9141


156#
發表於 17-5-2 20:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8683


157#
發表於 17-5-2 21:54 |只看該作者
陰下陰下好快陰乾陰淨你啲私己


大宅

積分: 2273


158#
發表於 17-5-2 22:40 |只看該作者
BIGPAT 發表於 17-5-2 17:19
我接受唔到, 做FTM 但無家用,
渣乾你SAVING ,如果佢有小三,...
咁你米咩都無???
我現在無乜錢了佢都知,睇吓下個月佢會5會又叫我交住租先先


大宅

積分: 2273


159#
發表於 17-5-2 22:41 |只看該作者
TLJL 發表於 17-5-2 19:38
會唔會過左大海你唔知?另一個最壞嘅猜測就係有小三
所以唔好拎錢出黎就最好,保障自己
...
我就係估佢過咗大海因為有時佢禮拜都話要返工


大宅

積分: 2273


160#
發表於 17-5-2 22:44 |只看該作者
SHERMEN 發表於 17-5-2 20:39
你先生是怎樣的人,你應知的。要找出原因,自己才知怎做.有D惡習真的不能接受。他要為家庭著想,你現在常 ...
我呢個禮拜成日話自己無錢食飯要食BB啲粥仔,叫佢比錢我喺屋企買餸但佢話下個月先呢個月無錢

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo