夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 8784


141#
發表於 17-6-27 11:34 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-6-27 11:29
仲要等三千年結果三千年開花嗰個機會呀?

\(◎o◎)/
我無咁長命囉, 但需要機會.


瑪瑙宮

積分: 139710


142#
發表於 17-6-27 11:43 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-27 11:31
咁...我認我好老土, 你當時點確定係呀?
根本佢睇中我就狂追我喇, 當時我對佢有 feel ge, 之後佢約去街, 主動拖我手, 我無甩佢, 咁就接受左男女朋友關係喇.

我唔鈡意的男生, 我會甩佢手的, 做暑期工有个男工友約我一齊放工搭巴士, 一落巴士佢就搭只手去我膊頭, 我即刻甩開佢. 咁明喇, 做唔到佢想要果種關係.

咁佢拖你時你未接受到甩開佢係正常, 不過應該兜番同佢講你未 ready, 如果 ready 再話你知, 起碼都留條後路比自己. 你又無講過, 佢都唔知你心諗乜架小姐. 比我唔會再拖你手, 再甩我咪好魚.


水晶宮

積分: 50566


143#
發表於 17-6-27 11:48 |只看該作者
本帖最後由 tammy2008 於 17-6-27 11:49 編輯
cathyhung620 發表於 17-6-27 11:33
連老公老婆都唔會講?

我都唔係開放嗰種人來架, 連一句我愛你都無同佢講過, 唔講就唔愛咩唔通.....

你見條友除咗番工睡覺痾屎之外日日都去搵你, 就算無見面都同你電話連絡, 咁仲洗講明係男女朋友關係咩?


男爵府

積分: 5578


144#
發表於 17-6-27 14:09 |只看該作者

回覆樓主:

個人經驗......如果一個男人係對你有意思, 會好主動, 仲要相處咗六年仲未有行動, 先唔好講日久生情, 但你一定唔係佢鍾意嘅類型


水晶宮

積分: 50566


145#
發表於 17-6-27 14:28 |只看該作者
亞路 發表於 17-6-27 14:09
個人經驗......如果一個男人係對你有意思, 會好主動, 仲要相處咗六年仲未有行動, 先唔好講日久生情, 但你一 ...

主動過啦俾人一手 fing 開啫。。。。你無睇晒樓主留言?


瑪瑙宮

積分: 139710


146#
發表於 17-6-27 17:06 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-27 11:34
我無咁長命囉, 但需要機會.

機會自己製造麻, 咪話今晚約佢食飯, 有 d 野想同佢講, 跟住扮靚靚出席.


男爵府

積分: 8784


147#
發表於 17-6-28 10:50 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-6-27 14:28
主動過啦俾人一手 fing 開啫。。。。你無睇晒樓主留言?
無fing開...係甩開, 當時有打圓場架.


男爵府

積分: 8784


148#
發表於 17-6-28 10:54 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-6-27 17:06
機會自己製造麻, 咪話今晚約佢食飯, 有 d 野想同佢講, 跟住扮靚靚出席.

...
比較難單獨同佢兩人, 好多時佢小朋友都會一齊.


禁止訪問

積分: 286


149#
發表於 17-6-28 11:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


150#
發表於 17-6-28 13:05 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-28 10:54
比較難單獨同佢兩人, 好多時佢小朋友都會一齊.
個男人自備電燈泡一大個,唔似想同你拍拖喎。
不如你主動D,
又想進一步丶又怕瘀,
等對方搵到女朋友就機會都冇埋。


瑪瑙宮

積分: 139710


151#
發表於 17-6-28 20:13 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-28 10:54
比較難單獨同佢兩人, 好多時佢小朋友都會一齊.
咁上次佢拖你果次又冇小朋友ge?


翡翠宮

積分: 97287


152#
發表於 17-6-28 23:17 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-22 13:13
我怕表示後, 如果唔係, 大家會好尷尬...

咁你可以畀啲暗示佢
鼓勵佢追求你
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


翡翠宮

積分: 97287


153#
發表於 17-6-28 23:21 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-22 16:21
例如佢唔舒服會關心佢, 對佢的事會好上心, 會幫佢處理佢的私人事務, 會買衫俾佢......
...

最好調返轉,
俾機會佢幫下你關心下你招呼下你。

男人在追求階段都係鍾意付出多㗎。

點評

cathyhung620    發表於 17-6-29 12:18
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


珍珠宮

積分: 41135


154#
發表於 17-6-29 00:15 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-28 10:50
無fing開...係甩開, 當時有打圓場架.

你果啲係自以爲打圓場姐
睇哂你啲回覆,簡直麻煩兼老土


男爵府

積分: 8784


155#
發表於 17-6-29 12:13 |只看該作者
蘇蘇奶茶 發表於 17-6-28 11:38
回覆 cathyhung620 的帖子

我覺得男人呢種動物...只要佢有興趣就會埋身,唔會話要等女人主動,況且佢又唔 ...
我諗都要睇性格既.


男爵府

積分: 8784


156#
發表於 17-6-29 12:15 |只看該作者
soso1227 發表於 17-6-28 13:05
個男人自備電燈泡一大個,唔似想同你拍拖喎。
不如你主動D,
又想進一步丶又怕瘀,
我同佢都係單親, 帶住個小朋友, 呢方便我能理解.


男爵府

積分: 8784


157#
發表於 17-6-29 12:17 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-6-28 20:13
咁上次佢拖你果次又冇小朋友ge?
無呀...因為佢仔返咗學, 果次係第一次同佢單獨出街.


男爵府

積分: 8784


158#
發表於 17-6-29 12:20 |只看該作者
終極熊貓 發表於 17-6-29 00:15
你果啲係自以爲打圓場姐
睇哂你啲回覆,簡直麻煩兼老土
我真係無乜呢方面經驗嘛, 亦認老土既!


瑪瑙宮

積分: 139710


159#
發表於 17-6-29 12:51 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-29 12:20
我真係無乜呢方面經驗嘛, 亦認老土既!

性格被動, 都無法子.


翡翠宮

積分: 79228


160#
發表於 17-6-29 13:44 |只看該作者
老實講; 就算當時有D feel; 耐左咩都無發生, 火都熄哂
我真係睇唔到佢對你而家有咩feel
不過為免出錯; 咪比下暗示佢; 睇下佢 pick 唔 pick up
如果都係唔pick up既; 佢想同你做朋友, 無其他.

你一路不停咁諗, 唔會諗到D咩出黎
佢係要行動一早行動左, 幾reserved既人, 都唔會6年少少野都唔做; 比人點左穴咩?!
只有你出手, 先可以知yes 定 no.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo