自由講場

跳至

首頁

尾頁
   37


大宅

積分: 3616


141#
發表於 17-9-8 19:50 |只看該作者
bobocheung65 發表於 17-9-7 11:12
覺得佢炫富多d 好離地 真係好醜樣

佢都叫炫富?有冇睇過Elaine Hau?


禁止訪問

積分: 1056


142#
發表於 17-9-8 20:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16689

畀面勳章


143#
發表於 17-9-8 20:44 |只看該作者
Elenalan 發表於 17-9-7 17:49
fb成日彈一個叫'潮媽的xx'嘅KOL, 個look成個大媽咁,張background 相仲好騎呢,都萬幾人follow...完全唔明 ...

呢個好恐怖,哪來的自信?!


大宅

積分: 4609

親子王國15週年勳章


144#
發表於 17-9-8 20:50 |只看該作者
SUMMER581 發表於 17-9-8 03:17
DING DING都叫靚女?

咁化左裝都叫靚gei , 落左就......
mk丁落左妝根本另一個人黎


大宅

積分: 4025


145#
發表於 17-9-8 22:09 |只看該作者
puitan 發表於 17-9-7 11:59
Jennifer 我有睇開,佢真係好厲害,做youtuber 都係短短幾個月時間已經咁愛歡迎,不停有pr送產品,出席活動 ...

係,人氣超勁


大宅

積分: 4025


146#
發表於 17-9-8 22:13 |只看該作者
SUMMER581 發表於 17-9-7 22:08
係唔係講Elaine Hau? 何止哂命,我直頭覺得係病態

有人話佢係猴智強個囡,唔知真定假


珍珠宮

積分: 44321


147#
發表於 17-9-8 22:35 |只看該作者
愛美的媽媽 發表於 17-9-8 10:52
ding ding叫靚女.....?

係呀我覺得佢靚呀


伯爵府

積分: 16348


148#
發表於 17-9-9 01:27 |只看該作者
SUMMER581 發表於 17-9-7 22:11
冇記錯佢好似係90後,應該25-27

佢好後生咋,初初拍片時中四定中五,所以佢應該廿二~三咋,minnie就大一年


侯爵府

積分: 24990


149#
發表於 17-9-9 02:54 |只看該作者
本帖最後由 SUMMER581 於 17-9-9 02:56 編輯
十五樓師奶 發表於 17-9-9 01:27
佢好後生咋,初初拍片時中四定中五,所以佢應該廿二~三咋,minnie就大一年
...

我唔係講jade呀, 係講bethni y

係呀 jm初初拍片係中學, 但我個陣以為兩個係24,25歲以上, 完全唔似係中學生


大宅

積分: 3095


150#
發表於 17-9-9 03:08 |只看該作者
十五樓師奶 發表於 17-9-9 01:27
佢好後生咋,初初拍片時中四定中五,所以佢應該廿二~三咋,minnie就大一年
...

唔係掛,佢個樣似28,9


大宅

積分: 4731


151#
發表於 17-9-9 03:17 |只看該作者
本帖最後由 蘋果mama 於 17-9-8 14:17 編輯

冇一個識,但係你話醜樣o個個Bethni Y,我google o左佢,真係好醜,成個男人咁


珍珠宮

積分: 31655


152#
發表於 17-9-9 11:09 |只看該作者

回覆樓主

國內的網紅更咵張,可以搵一百萬一個月。
所以年青人的價值觀真係⋯⋯⋯⋯


公爵府

積分: 28946

2018復活節勳章


153#
發表於 17-9-9 11:36 |只看該作者

回覆樓主:

bethni又唔覺得佢勁醜樣,只可以講唔係標準靚女,佢講野好溫柔,性格亦好。佢本身有錢女,分享嘅野幾中肯唔會為錢害亂sell

jade真心唔明點解紅,把聲勁吵,講野核突又粗鄙,妝唔靚,樣我覺得似狐狸,睇過一兩條佢嘅片,成程都聽到妖妖妖


公爵府

積分: 28946

2018復活節勳章


154#
發表於 17-9-9 11:45 |只看該作者
winkdex 發表於 17-9-8 19:50
佢都叫炫富?有冇睇過Elaine Hau?

呢個真正炫富,條條片都係shopping,仲要全部貴野


大宅

積分: 2312


155#
發表於 17-9-9 11:49 |只看該作者

回覆樓主

所以我都有照睇d kol有咩產品賣廣告
見果樣 唔買個樣 我地真金白銀買 係就比多啲promotion我地 而唔係比錢班人 影張相就收錢
Skii我以前咩product都用佢 而家開始已經續樣轉其他品牌


男爵府

積分: 7707


156#
發表於 17-9-9 12:05 |只看該作者
超級特務 發表於 17-9-7 14:09
KOL, 我識一個叫波子, 我仔女好鍾意睇佢, 好憎佢, 聽到把煩就煩

係咪笑波子,我阿仔成日睇佢啲片笑到架架聲。


伯爵府

積分: 17522


157#
發表於 17-9-9 12:22 |只看該作者

回覆樓主

你地講個啲我全部都冇follow,不過開IG少不免會見到有啲post!

Bethni - 唔識,一睇IG sorry樣同皮膚都唔得,係結婚個樣比較ok,佢冇炫富?佢都成日貼Chanel出來

Jade - 老到不得了,20歲就著celine唔知佢30歲著乜?但好似早兩年先話考DSE?!

比起兩年前塊面大左一倍,其實做KOL點解唔去打下hifu,佢應該堅有效果

Minnie - 有JM話河馬身型,totally agree

Elaine Hau - 唔識,睇佢IG 2分鐘已頂唔順,未見過啲Chanel鞋可以咁老土,佢個bags & shoes wardrobe一啲好dreamy既感覺都冇,啲厚底鞋更加no eyes see

Sue - 感覺好少少,雖然唔靚但有貴氣氣質,都係炫富嫁喇,佢識揀野,wedding好靚~

不過佢有左都P圖P得好勁,我見BK有訪問張相2回事

Lilian Kan - P圖達人,真人肥20磅囉

Beckypixle - 我朋友之前同佢同公司,係一個又矮又冇身材既靚妹,IG長期谷胸,之後仲溝老闆,失敗之後敗走,跟住明顯搵到水魚閃婚,開始IG曬鑽戒 / H product

Sa C - 空姐朋友話佢真人醜到不得了 話自己去流浪但著住mink配backpack






侯爵府

積分: 23914


158#
發表於 17-9-9 13:05 |只看該作者
nicey 發表於 17-9-8 22:13
有人話佢係猴智強個囡,唔知真定假

咩人?地主?


水晶宮

積分: 52923


159#
發表於 17-9-9 13:12 |只看該作者

回覆樓主:

KOL 都係藝人啫,靠包裝搵食,我又唔覺得去到扭曲價值觀咁嚴重,以前都有藝人,亦有唔少藝人讀緊大學,未畢業就入娛樂圈,彭于晏就是其中一個,你覺得佢係扭曲價值觀咩?我覺得佢係選擇咗一條更適合嘅路。藝人表面風光,背後都要付出唔少努力。KOL 都一樣,你估個個開個直播就會爆紅?唔信你自己試下開直播,睇下係咪咁易紅?


大宅

積分: 3510


160#
發表於 17-9-9 13:21 |只看該作者
-Athena- 發表於 17-9-9 13:05
咩人?地主?

好似話佢爸爸係政協

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo