自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


琥珀宮

積分: 182811

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


141#
發表於 17-9-26 10:16 |只看該作者
kc_01k 發表於 17-9-26 09:34
係,經常
我見過警察都有行


子爵府

積分: 11216


142#
發表於 17-9-26 10:24 |只看該作者

回覆樓主:

咁你有咩方法去改變香港人? 冇就收聲


公爵府

積分: 27382

母親節2025勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


143#
發表於 17-9-26 10:26 |只看該作者
angiehouse 發表於 17-9-26 07:17
繁忙時間好多人行喎,我覺得左行右企文化好好,方便人,有時方便自己,幾文明
...
agree!


子爵府

積分: 11216


144#
發表於 17-9-26 10:27 |只看該作者
chengcheung 發表於 17-9-26 09:40
我覺得左行右企先文明

係囉。呢個係全港由細到大既文化黎, 要改變既原因得1個啫, 大陸落黎既咪2邊都企響到囉, 因為大陸冇呢啲文化嘛


子爵府

積分: 11722


145#
發表於 17-9-26 10:32 |只看該作者

回覆樓主

同意呀
同埋真係唔覺有幾危險


子爵府

積分: 11216


146#
發表於 17-9-26 10:37 |只看該作者
登!登!登! 發表於 17-9-26 08:07
我試過係中環同個朋友企係同一級, 跟著有個類abc女人打我個背包, 當我令轉睇吓咩事時, 佢一野向前行....... ...

咁你檢討下啦


男爵府

積分: 5357


147#
發表於 17-9-26 10:37 |只看該作者

回覆樓主:

繁忙時間,我接受到,但有樓梯就應該行樓梯,始終喺扶手電梯行(我覺得)不安全,又唔係法例,只係大家方便,有時企喺左面會被人鬧


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


148#
發表於 17-9-26 10:38 |只看該作者
starrymama 發表於 17-9-26 09:32
多人時排/攝唔到企位, 就唯有被迫行埋一份.
其實返工咁多嘢做, 又大壓力, 真係唔想開工前都要趕頭趕命行電 ...

我就多數右企,我又唔會專登企左面阻人


珍珠宮

積分: 37269

畀面勳章


149#
發表於 17-9-26 10:39 |只看該作者
good_pig 發表於 17-9-26 10:38
我就多數右企,我又唔會專登企左面阻人
我有得企都會企, 但好多時被迫行, 所以而+轉左搭巴士. 想抖下


侯爵府

積分: 21126


150#
發表於 17-9-26 10:41 |只看該作者

回覆樓主

極少人行?你講笑咋?


侯爵府

積分: 21126


151#
發表於 17-9-26 10:41 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 17-9-26 10:16
我見過警察都有行

又冇犯法,why not


珍珠宮

積分: 36897


152#
發表於 17-9-26 10:42 |只看該作者
我覺得冇問題。
要行要企分得清清楚楚我覺得好好。
返工時間多人又迫係人都知,
自己再預鬆D時間咪得囉。


翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


153#
發表於 17-9-26 10:44 |只看該作者
唔係極少人會行, 而係大家留空一邊諗住俾人行, 當我想企留空果邊時, 又會俾後面想行既人鬧所以焗住我都要行.

有時落樓梯, 有D人行得好快, 嘭嘭聲咁, 感覺到對D扶手梯好大損耗, 依家D扶手梯咁易爛/壞都同多人行有關............


男爵府

積分: 6014


154#
發表於 17-9-26 10:46 |只看該作者
wing514 發表於 17-9-26 09:37
其賁我都鐘意....好多國家都係咁
但BK呢度好多人反對, 因為危險

同意,啲人成日話早小小出門口返工,咁收工呢,早小小收工定遲小小收工?


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


155#
發表於 17-9-26 10:46 |只看該作者
starrymama 發表於 17-9-26 10:39
我有得企都會企, 但好多時被迫行, 所以而+轉左搭巴士. 想抖下

收工我都巴士了


珍珠宮

積分: 37236


156#
發表於 17-9-26 10:47 |只看該作者
991129 發表於 17-9-26 07:45
同意,依家變成唔行嘅只能企晒喺右邊,要讓條路比要行嘅人過,其實扶手電梯根本就唔應該比人行,要行請用 ...

啱!


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


157#
發表於 17-9-26 10:47 |只看該作者
goo_littlebb 發表於 17-9-26 10:44
唔係極少人會行, 而係大家留空一邊諗住俾人行, 當我想企留空果邊時, 又會俾後面想行既人鬧所以焗住我 ...

又咁,行呢個文化自有地鐵都係咁,而家壞密左又唔似係咁


水晶宮

積分: 69090

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


158#
發表於 17-9-26 10:49 |只看該作者
系呀!變左成日單邊排隊等上電梯,右邊無人,甘有時局住要去左邊行,如果2邊都企人系最好最快既疏導人流方法。


男爵府

積分: 9357


159#
發表於 17-9-26 10:49 |只看該作者
angiehouse 發表於 17-9-26 07:17
繁忙時間好多人行喎,我覺得左行右企文化好好,方便人,有時方便自己,幾文明
...
有效率! 企又得, 行又得。


水晶宮

積分: 73032

2024年龍年勳章


160#
發表於 17-9-26 10:49 |只看該作者

回覆樓主:

其實講笑咁講,左行右企已經係大部份人的自動程式,包括我。早兩日買完野,一抽二抽,當時我因為用右手拎野,踏入自動電梯之後唯有企左邊,左手握住扶手。全條電梯得我一個企右邊。好快,身後有把男聲音叫『唔該借借』,當時電梯正向下,我唯有快快手轉手拎野再腳震震向右邊攝過去。
所以我覺得,那怕只有一個人會行,呢個現象仍然會繼續。
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo