自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


141#
發表於 18-1-23 00:10 |只看該作者
BBgaga 發表於 18-1-23 00:05
呢D唔係政治?

原來個位教授真係想將政治帶入大學校園架?原來你都知有人別有用心喎


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


142#
發表於 18-1-23 00:12 |只看該作者
sjnl43 發表於 18-1-23 00:10
呢d 咪精人出手, 人出手

學生心口貼個字,出d 咁文章, 上埋鏡, 邊間公司請先
咪係囉


子爵府

積分: 11602


143#
發表於 18-1-23 05:54 |只看該作者
BBgaga 發表於 18-1-22 23:17
學生講一句粗口厲害,高官不停講大話就是超級厲害了
咦?點解咁得意,明明呢個題目係講緊學生,但又燒到高官嘅?


珍珠宮

積分: 47557

2024年龍年勳章


144#
發表於 18-1-23 06:04 |只看該作者
puzzledmama 發表於 18-1-22 21:20
呢個深黃講師,原來係班學畜嘅幕後黑手,浸大校長一定要處理吧

片段中果個英國女教職員,提到Doctor Chan, 話he likes shouting.

可能就係講呢個阻止保安入內嘅 陳士齊,即係浸大教職員都知陳士齊係trouble maker


男爵府

積分: 6733


145#
發表於 18-1-23 09:20 |只看該作者

回覆樓主

我有個朋友已經同佢個女講:你如果係大學上莊丶入so,我即刻同你退學,要你出黎返工!


翡翠宮

積分: 78137

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


146#
發表於 18-1-23 09:22 |只看該作者

回覆樓主:

仲要以為自己好威
而家推到上主流傳媒
呢舖仲唔威過威士忌
香港撒瑪利亞防止自殺會熱線:23892222
撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000
生命熱線︰23820000
東華三院芷若園熱線︰18281
社會福利署熱線︰23432255
醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350
明愛向晴熱線:18288


子爵府

積分: 10427


147#
發表於 18-1-23 09:39 |只看該作者
教授以為自己教的是大學生, 出了大學生的試題 .
其實教的是小學生, 她應該出些幼稚園的試題 .
咁就個個的成績都是資優生.

不過經過校長同學生開完會.
以後教授就識出試題啦.........


侯爵府

積分: 22944


148#
發表於 18-1-23 09:54 |只看該作者
vivien918 發表於 18-1-23 09:20
我有個朋友已經同佢個女講:你如果係大學上莊丶入so,我即刻同你退學,要你出黎返工!
...

以前上莊都幾開心,多多少少都有領導能力嘅證明。
而家上莊嘅形象,就係無能嘅搞事份子。
之前個班學大被陰招DQ嘅,應該開心啦。


公爵府

積分: 27254

2024年龍年勳章 畀面勳章


149#
發表於 18-1-23 09:57 |只看該作者
mrschocolate 發表於 18-1-22 12:27
一個功利,只講賺錢,唔重視人文學科的社會,你期望D學生語文能力會有幾好,幾有文采丫。
...

哈哈 又係社會嘅錯?! 我就唔信全港無一個學生語文能力好喎,依啲擺明個人問題關社會乜事


侯爵府

積分: 22944


150#
發表於 18-1-23 10:29 |只看該作者
woodpecker 發表於 18-1-23 06:04
片段中果個英國女教職員,提到Doctor Chan, 話he likes shouting.

可能就係講呢個阻止保安入內嘅 陳士齊 ...

而家D大學教授都幾惡毒,成日扇動D學生去搞事,達到佢自己嘅目的。
好心班傻仔就醒少少啦,比人賣咗仲要幫人數錢。


禁止訪問

積分: 12303


151#
發表於 18-1-23 11:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 44184

2018復活節勳章


152#
發表於 18-1-23 11:38 |只看該作者
viviencwc 發表於 18-1-22 13:14
唔止段中文,佢地段英文聲明都好失禮呀
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=946925348790630&id= ...

真係好失禮,香港大學生嘅程度 。。。。 英文差,普通話爛


翡翠宮

積分: 82043

畀面勳章


153#
發表於 18-1-23 11:46 |只看該作者
大學不嬲買學生怕,以前有朋友係大學教書,時不時有考試不合格學生搵佢求分,求唔到就投訴,系主任通常要講師多一事不如少一事,拉分拉到佢地合格。

久而久之,學生咪覺得考試唔合格一定係學校既錯!
日日是好日


子爵府

積分: 14606


154#
發表於 18-1-23 12:38 |只看該作者
睇到D學生同教師理論條片,
真係嚇親.........
D學生言行好過份,
影響校譽!
真係要再教育!


翡翠宮

積分: 81591


155#
發表於 18-1-23 13:07 |只看該作者
BBgaga 發表於 18-1-22 23:17
學生講一句粗口厲害,高官不停講大話就是超級厲害了

咁都拉埋一齊講,咁樣轉移視線,你咪重厲害


公爵府

積分: 29533

熱血勳章 hashtag影視迷勳章


156#
發表於 18-1-23 16:50 |只看該作者
其實學校以intonation評學生,其實會否是指班學生用鄙視的語氣去讀呀,你知而家班細路幾抗拒普通語同簡體字啦,唔尊重咪肥囉!


珍珠宮

積分: 32678


157#
發表於 18-1-23 16:52 |只看該作者
ddkaka 發表於 18-1-23 13:07
咁都拉埋一齊講,咁樣轉移視線,你咪重厲害

你第一次見識到?


珍珠宮

積分: 32678


158#
發表於 18-1-23 16:55 |只看該作者
牛子 發表於 18-1-23 11:12
咦, 你唔係真係以為咁樣可以轉移視線呀嘛

反正人地唔係香港居民,香港大學生羞家佢唔痕又唔癢!
香港亂D差D某D人內心暗爽


珍珠宮

積分: 30215


159#
發表於 18-1-23 17:01 |只看該作者
mother904 發表於 18-1-22 07:17
但不認同將普通話能力列作畢業要求。==唔認同就退學,冇人求你讀!

咪係,他們在求學嗎?只求畢業?


珊瑚宮

積分: 106986

親子王國15週年勳章 BK Milk勳章


160#
發表於 18-1-23 17:08 |只看該作者




點解香港連大學管理都咁文弱,畢咩業,直接踢出校啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo