影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


141#
發表於 18-2-8 17:06 |只看該作者
靚寶 發表於 18-2-8 17:04
講到咁真是反哂面冇下次

但評論普遍係幫高買廷,話個PD有前科


珍珠宮

積分: 43014

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


142#
發表於 18-2-9 13:13 |只看該作者
janjan28 發表於 18-2-8 14:23
2個奸角出場多過主角咁都得
我未開, 見評論係咁講


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


143#
發表於 18-2-9 13:54 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-2-8 10:01
有冇人睇Return? 高賢廷(DMF女主)拍到14集被迫下車
原本打算開, 而家要睇家D


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


144#
發表於 18-2-9 13:56 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-2-8 17:06
但評論普遍係幫高買廷,話個PD有前科
係? 我以為係女角發脾氣唔拍


水晶宮

積分: 63751


145#
發表於 18-2-9 14:02 |只看該作者
kcm 發表於 18-2-9 13:56
係? 我以為係女角發脾氣唔拍

就係講到高小姐脾氣好難頂,難頂到不能再繼續合作,咁樣講真是冇乜可能再拍


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


146#
發表於 18-2-9 15:55 |只看該作者
kcm 發表於 18-2-9 13:54
原本打算開, 而家要睇家D

睇定d好,黑騎士好似都越來越爛,慳返


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


147#
發表於 18-2-9 18:42 |只看該作者
靚寶 發表於 18-2-9 14:02
就係講到高小姐脾氣好難頂,難頂到不能再繼續合作,咁樣講真是冇乜可能再拍
...

咁都冇人再敢揾佢了


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


148#
發表於 18-2-9 18:43 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-2-9 15:55
睇定d好,黑騎士好似都越來越爛,慳返

真係冇乜邊套得


水晶宮

積分: 63751


149#
發表於 18-2-9 20:10 |只看該作者
kcm 發表於 18-2-9 18:42
咁都冇人再敢揾佢了

唔敢搵邊個?


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


150#
發表於 18-2-9 21:23 |只看該作者
靚寶 發表於 18-2-9 20:10
唔敢搵邊個?
唔係高小姐脾氣好難頂咩?


水晶宮

積分: 63751


151#
發表於 18-2-9 23:54 |只看該作者
kcm 發表於 18-2-9 21:23
唔係高小姐脾氣好難頂咩?

其實我覺得個個都難頂嫁啦, 娛樂圈跟紅頂白,外表同真人有4成似已叫好真性情了


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


152#
發表於 18-2-12 09:54 |只看該作者

回覆樓主

我老公最近好勤力,進步神速,已經開始學朗誦了

https://www.facebook.com/dongwankim0324/posts/1971359549782618


水晶宮

積分: 63751


153#
發表於 18-2-12 13:26 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-2-12 09:54
我老公最近好勤力,進步神速,已經開始學朗誦了

https://www.facebook.c ...

真是好認真喎


水晶宮

積分: 63751


154#
發表於 18-2-12 13:27 |只看該作者

回覆樓主:

今曰同亞仔去奧海城附近的super park玩,又幾好玩喎 ,亞仔仲第一次玩滑板,輪輪盡盡都ok la
20180212_120909.JPEG


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


155#
發表於 18-2-12 13:29 |只看該作者
靚寶 發表於 18-2-12 13:27
今曰同亞仔去奧海城附近的super park玩,又幾好玩喎 ,亞仔仲第一次玩滑板,輪輪盡盡都ok la : ...

我都仲未去過,呢排唔敢去人多的地方


水晶宮

積分: 63751


156#
發表於 18-2-12 23:03 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-2-12 13:29
我都仲未去過,呢排唔敢去人多的地方

ok多人


禁止發言

積分: 70805


157#
發表於 18-2-13 06:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63751


158#
發表於 18-2-13 10:50 |只看該作者
janjan28 發表於 18-2-13 06:39
我都想去,但要搵個平日既假期先去到假日太貴

我個仔大了,唔算好雀躍,但佢都話好玩的

locker先到先得,唔係有太多個locker的,飲水自備,水要比錢買,裡面有汽水機不過唔平

玩滑板要戴頭盔,介意的拎定即遮浴帽隔一隔


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


159#
發表於 18-2-13 14:47 |只看該作者
靚寶 發表於 18-2-12 13:27
今曰同亞仔去奧海城附近的super park玩,又幾好玩喎 ,亞仔仲第一次玩滑板,輪輪盡盡都ok la : ...

係邊度呀?幾大玩?


水晶宮

積分: 63751


160#
發表於 18-2-13 15:48 |只看該作者
kcm 發表於 18-2-13 14:47
係邊度呀?幾大玩?

super park唔啱太細玩,啱大少少玩

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo