懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8100


141#
發表於 09-4-2 15:50 |只看該作者
原帖由 mingw89 於 09-4-2 15:46 發表
照結構要22週照呀


thx~~咁唐氏呢


大宅

積分: 2556

陪月勳章


142#
發表於 09-4-2 15:51 |只看該作者
照唐氏分三種10﹣13週是量度頸皮風險底D,14﹣16週就抽絨毛每200個有一個小產,16﹣20週是抽羊水,可以知道BB是男定女但每100個有一個小產,你自己考慮清楚。都約左3個星期


照唐氏係第幾周照???龔醫生要好早book? [/quote]


大宅

積分: 2556

陪月勳章


143#
發表於 09-4-2 15:53 |只看該作者
MINMIN82你現在幾週呀,18﹣22照結構,過左無得做呀


禁止訪問

積分: 2117


144#
發表於 09-4-2 15:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8100


145#
發表於 09-4-2 15:55 |只看該作者
原帖由 mingw89 於 09-4-2 15:51 發表
照唐氏分三種10﹣13週是量度頸皮風險底D,14﹣16週就抽絨毛每200個有一個小產,16﹣20週是抽羊水,可以知道BB是男定女但每100個有一個小產,你自己考慮清楚。都約左3個星期


照唐氏係第幾周照???龔醫生要好早book?
... [/quote]

其實好多都會check架~~我都會做的~~


男爵府

積分: 8100


146#
發表於 09-4-2 16:01 |只看該作者
原帖由 mingw89 於 09-4-2 15:53 發表
MINMIN82你現在幾週呀,18﹣22照結構,過左無得做呀

咁我遲d會早d book架啦

原帖由 celiasy 於 09-4-2 15:53 發表
我剛book左曾醫生啦~~!!

同你地一樣, 曾醫生有冇得照唐氏架?


我問過好似冇 ~~~你book左邊日
我想問你 你平時個肚 有冇陰陰痛咁架


大宅

積分: 3110

醒目開學勳章


147#
發表於 09-4-2 16:06 |只看該作者
原帖由 minmin82 於 09-4-2 16:01 發表

咁我遲d會早d book架啦



我問過好似冇 ~~~你book左邊日
我想問你 你平時個肚 有冇陰陰痛咁架

唔係嘛 曾醫生冇得check唐氐...
仲諗住係曾醫生個度一條龍架添...
咁你地點算呀?諗住去邊check呀?


男爵府

積分: 8100


148#
發表於 09-4-2 16:13 |只看該作者
原帖由 ~*candy*~ 於 09-4-2 16:06 發表

唔係嘛 曾醫生冇得check唐氐...
我仲諗住係曾醫生個度一條龍架添...
咁你地點算呀?諗住去邊check呀?


好似話~曾醫生會轉介個醫生去幫我地check~~睇報告都係去番曾醫生度~~


禁止訪問

積分: 2117


149#
發表於 09-4-2 16:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2117


150#
發表於 09-4-2 16:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8100


151#
發表於 09-4-2 16:17 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-4-2 16:13 發表


我book左4月20日呀!!

之前個几日會有少少痛架..不過今日好似冇咩野喎~~~


我BOOK左4月25日~~
你20/4 都係第8WEEK?


男爵府

積分: 8100


152#
發表於 09-4-2 16:18 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-4-2 16:15 發表


係呀,好似係咁樣呀!!

都ok呀, check左第一關先啦~~如果check左第一關係咪可以book定第2關啦~


其實唐氏 係唔係一定要CHECK 2關?


伯爵府

積分: 15132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


153#
發表於 09-4-2 16:23 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-4-2 15:16 發表
問左啦~~余醫生大約$500元診金,超聲波係另計..我打左去tko 區問, 佢最快要5月先有位~~~

我打左去問我朋友介紹個一個,又要4月22日先有位呀~~

點算???


應該係包晒架喎
佢都係翹康醫生, 診金都應該係$4xx-5xx咁上下, 包us架


男爵府

積分: 8100


154#
發表於 09-4-2 16:36 |只看該作者
成日都有D陰陰痛~~好驚有事~~
你地同左公司講未呀?


禁止訪問

積分: 2117


155#
發表於 09-4-2 16:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2117


156#
發表於 09-4-2 16:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8100


157#
發表於 09-4-2 16:39 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-4-2 16:36 發表


係呀,4月20日應該8w2d到,但我遲左排egg, 可能都係得6-7week到,希望到時check到啦!!


其實係點計架~~我唔識計呀
我25/2 M 第一天~~~
同埋你知自己幾時排EGG 又係有得計?


禁止訪問

積分: 2117


158#
發表於 09-4-2 16:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8100


159#
發表於 09-4-2 16:41 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-4-2 16:39 發表




冇事既!放心,只要唔係keep住咁好痛就得架啦!!

未同公司講呀, 5月先講!


咁我又唔係持續咁痛既~~~ 只係擔心~~會咁痛係有D咩事~~你地有冇開始介口啦?
我可能呢幾日同老細講~~
同事就唔會講~~

[ 本帖最後由 minmin82 於 09-4-2 16:42 編輯 ]


伯爵府

積分: 15132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


160#
發表於 09-4-2 16:42 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-4-2 16:37 發表


我本來想book另一位翹康醫生,叫廖琳娜,但係full左呀! 要4月22先有位!!
我都係去曾醫生度check下先!


我都係睇tst 翹康, 不過係鍾醫生

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo