立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 8100
原帖由 mingw89 於 09-4-2 15:46 發表 照結構要22週照呀
大宅
積分: 2556
禁止訪問
積分: 2117
原帖由 mingw89 於 09-4-2 15:51 發表 照唐氏分三種10﹣13週是量度頸皮風險底D,14﹣16週就抽絨毛每200個有一個小產,16﹣20週是抽羊水,可以知道BB是男定女但每100個有一個小產,你自己考慮清楚。都約左3個星期 照唐氏係第幾周照???龔醫生要好早book?
原帖由 mingw89 於 09-4-2 15:53 發表 MINMIN82你現在幾週呀,18﹣22照結構,過左無得做呀
原帖由 celiasy 於 09-4-2 15:53 發表 我剛book左曾醫生啦~~!! 同你地一樣, 曾醫生有冇得照唐氏架?
積分: 3110
原帖由 minmin82 於 09-4-2 16:01 發表 咁我遲d會早d book架啦 我問過好似冇 ~~~你book左邊日 我想問你 你平時個肚 有冇陰陰痛咁架
原帖由 ~*candy*~ 於 09-4-2 16:06 發表 唔係嘛 曾醫生冇得check唐氐... 我仲諗住係曾醫生個度一條龍架添... 咁你地點算呀?諗住去邊check呀?
原帖由 celiasy 於 09-4-2 16:13 發表 我book左4月20日呀!! 之前個几日會有少少痛架..不過今日好似冇咩野喎~~~
原帖由 celiasy 於 09-4-2 16:15 發表 係呀,好似係咁樣呀!! 都ok呀, check左第一關先啦~~如果check左第一關係咪可以book定第2關啦~
伯爵府
積分: 15132
原帖由 celiasy 於 09-4-2 15:16 發表 問左啦~~余醫生大約$500元診金,超聲波係另計..我打左去tko 區問, 佢最快要5月先有位~~~ 我打左去問我朋友介紹個一個,又要4月22日先有位呀~~ 點算???
原帖由 celiasy 於 09-4-2 16:36 發表 係呀,4月20日應該8w2d到,但我遲左排egg, 可能都係得6-7week到,希望到時check到啦!!
原帖由 celiasy 於 09-4-2 16:39 發表 冇事既!放心,只要唔係keep住咁好痛就得架啦!! 未同公司講呀, 5月先講!
原帖由 celiasy 於 09-4-2 16:37 發表 我本來想book另一位翹康醫生,叫廖琳娜,但係full左呀! 要4月22先有位!! 我都係去曾醫生度check下先!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy