影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   4


男爵府

積分: 7901

2018父親節勳章


141#
發表於 18-9-18 15:21 |只看該作者
stella816 發表於 18-9-18 15:19
布利出道耐過佢,(雖然我知出道耐唔代表會好戲,睇宋太就知)偵探女磨練下應該不錯
...

雖然我知出道耐唔代表會好戲,睇宋太就知(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


142#
發表於 18-9-18 15:24 |只看該作者
stella816 發表於 18-9-18 15:19
布利出道耐過佢,(雖然我知出道耐唔代表會好戲,睇宋太就知)偵探女磨練下應該不錯
...
偵探女係童星來的, 第一套拍劇係1998年了, 20年前, 即係6歲就拍劇了.
[


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


143#
發表於 18-9-18 15:25 |只看該作者
amychoi 發表於 18-9-18 15:19
金光英之前套d-day, 我一睇就停唔到啦! 拍金生女主的, 之前jm跟播都讚好睇的.
來梗佢有太新劇, NINE ROOM, ...

d-day有小小印象,咁到時做你通知我一齊睇吖


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


144#
發表於 18-9-18 15:26 |只看該作者
amychoi 發表於 18-9-18 15:24
偵探女係童星來的, 第一套拍劇係1998年了, 20年前, 即係6歲就拍劇了.




水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


145#
發表於 18-9-18 15:27 |只看該作者
stella816 發表於 18-9-18 15:25
d-day有小小印象,咁到時做你通知我一齊睇吖

我開左好睇就話妳知啦!
[


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


146#
發表於 18-9-18 15:29 |只看該作者
yoyocici 發表於 18-9-18 15:21
雖然我知出道耐唔代表會好戲,睇宋太就知(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoj ...

點都要申宋太一腳


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


147#
發表於 18-9-18 15:39 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-9-18 14:31
係咪第一集劇情呢?我見女主著住振赫買比佢果對紅色鞋,套衫又係白色的

...

肯定唔係第一套, 條裙都唔係一字膊。

成套劇我最鍾意睇馬成整蠱女主個得戚樣, 笑得好甜。。
[


男爵府

積分: 7901

2018父親節勳章


148#
發表於 18-9-18 15:41 |只看該作者
stella816 發表於 18-9-18 15:29
點都要申宋太一腳

事實嘛,佢靚就係靚,不過演技所以佢都係拍下廣告算啦


男爵府

積分: 7901

2018父親節勳章


149#
發表於 18-9-18 15:43 |只看該作者
amychoi 發表於 18-9-18 15:39
肯定唔係第一套, 條裙都唔係一字膊。

成套劇我最鍾意睇馬成整蠱女主個得戚樣, 笑得好甜。。:hap ...

肯定唔係第一套, 條裙都唔係一字膊。<--係跌膊

成套劇我最鍾意睇馬成整蠱女主個得戚樣, 笑得好甜<-有taste


珍珠宮

積分: 37054


150#
發表於 18-9-18 16:07 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-9-18 14:31
係咪第一集劇情呢?我見女主著住振赫買比佢果對紅色鞋,套衫又係白色的

...

唔係第一集, 振赫唔係著呢套衫


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


151#
發表於 18-9-18 17:09 |只看該作者
amychoi 發表於 18-9-18 15:39
肯定唔係第一套, 條裙都唔係一字膊。

成套劇我最鍾意睇馬成整蠱女主個得戚樣, 笑得好甜。。:hap ...

振赫係笑得好甜,但唔想佢對住女主笑囉


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


152#
發表於 18-9-18 17:10 |只看該作者
fanny590 發表於 18-9-18 16:07
唔係第一集, 振赫唔係著呢套衫

咁即係黎緊果集2個要拖手啦


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


153#
發表於 18-9-18 17:11 |只看該作者
yoyocici 發表於 18-9-18 15:43
肯定唔係第一套, 條裙都唔係一字膊。

同妳差不多啦!
[


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


154#
發表於 18-9-18 17:12 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-9-18 17:09
振赫係笑得好甜,但唔想佢對住女主笑囉

我完全覺得係對住我笑喎!
[


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


155#
發表於 18-9-18 17:13 |只看該作者
amychoi 發表於 18-9-18 14:56
孝珠都啱呀 = > 我唔鍾意佢的, 係無眼緣
要搵一個青春活潑做女歌手角色的話, 我會搵偵探女主 ...

貞探女主我唔識呀,我應該未睇過佢做戲的

李沇熹又得唔得呀?


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


156#
發表於 18-9-18 17:16 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-9-18 17:13
貞探女主我唔識呀,我應該未睇過佢做戲的

李沇熹又得唔得呀?
oh no! 佢比孝珠仲差, 佢前2套劇睇到我跳左.
[


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


157#
發表於 18-9-18 17:17 |只看該作者
amychoi 發表於 18-9-18 14:58
多謝介紹, 但我唔鍾意睇懷舊劇的. 有東柱都打動唔到我的.

我冇諗住介紹比你呀呢套暫時我唔係睇中東柱的不過睇睇下好自然會將自己代入做女主的


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


158#
發表於 18-9-18 17:19 |只看該作者
yoyocici 發表於 18-9-18 15:07
回覆 ccdccl 的帖子

唔係啦, 今天《馬成的喜悅》在明洞拍攝影片

咁黎緊果2集你會跟進佢地拖手嗎?


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


159#
發表於 18-9-18 17:23 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-9-18 17:13
貞探女主我唔識呀,我應該未睇過佢做戲的

李沇熹又得唔得呀?
貞探女主我唔識呀,我應該未睇過佢做戲的 = > 我睇左佢幾套劇, 覺得佢幾好戲, 特別係青春時代2, 講韓國大學生共同租屋住一間, 大家都唔識對方的, 我係因為想知現今大學生生活去看的, 幾有味道的.
[


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


160#
發表於 18-9-18 17:24 |只看該作者
stella816 發表於 18-9-18 15:13
本帖最後由 stella816 於 18-9-18 15:13 編輯

金光英邊個嚟㗎我應該未睇過?又係後生仔拍大力女,冇演 ...

金英光做過Pinocchio的男二喎,你應該有睇過呢套劇架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo