影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   7


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


141#
發表於 18-10-21 23:23 |只看該作者
amychoi 發表於 18-10-21 23:16
咪好似前一集英才講, 自己只係普通人,但就響俊俊心裡完全係一個好特別的人, 我地係未必feel到的。:happ ...

我覺得第三種魅力可能係low b'男主


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


142#
發表於 18-10-21 23:24 |只看該作者
kcm 發表於 18-10-21 23:23
我覺得第三種魅力可能係low b'男主

我都覺得似


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


143#
發表於 18-10-21 23:25 |只看該作者
htts 發表於 18-10-21 23:04
give me five

我想問個劇名好耐架喇

本帖最後由 stella816 於 18-10-21 23:27 編輯

我都未係好明個劇名
我暫時睇到第5醫生剛出場所以前面搭唔到咀,但我想講下其實俊俊對女主似係執著多d,等左7年都冇拍拖我覺得係因為佢唔再信女人多過係太愛女主而等待,因為佢本身冇諗過會再相遇!
之後佢地相遇返而相愛我都理解嘅。。。但唔知點解我睇到有d悶唔知係咪前部分太儍仔look影響左我
俊俊呢套係好進步完全無男信影子,但反而我掛住男信多d!


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


144#
發表於 18-10-21 23:25 |只看該作者
amychoi 發表於 18-10-21 23:23
第一二種有講喎!

唔記得喇 因我唔覺男女主有d 咩特別嘅魅力, 只覺得佢地各有優點同缺點, 但唔覺得係d 咩特別魅力


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


145#
發表於 18-10-21 23:28 |只看該作者
stella816 發表於 18-10-21 23:25
本帖最後由 stella816 於 18-10-21 23:27 編輯

我都未係好明個劇名

2 者我都喜歡南信 多d perfect robot

俊英係好執著 但我覺得佢不單執著和唔再信女人, 對自己都無乜信心 . 佢妹睇得好通透


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


146#
發表於 18-10-21 23:29 |只看該作者
htts 發表於 18-10-21 23:25
唔記得喇 因我唔覺男女主有d 咩特別嘅魅力, 只覺得佢地各有優點同缺點, 但唔覺得係d 咩特別魅力:ha ...

咦我好小何同你意見咁相同喎


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


147#
發表於 18-10-21 23:30 |只看該作者
stella816 發表於 18-10-21 23:29
咦我好小何同你意見咁相同喎

我都難得同amy一陣線, 唔like 果個dr


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


148#
發表於 18-10-21 23:31 |只看該作者
stella816 發表於 18-10-21 23:29
咦我好小何同你意見咁相同喎

咁我對老公來講, 應該叫第n 種魅力


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


149#
發表於 18-10-21 23:33 |只看該作者
htts 發表於 18-10-21 23:24
我都覺得似

本帖最後由 amychoi 於 18-10-21 23:38 編輯

我睇到係咁喎!







myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


150#
發表於 18-10-21 23:34 |只看該作者
htts 發表於 18-10-21 23:28
2 者我都喜歡南信 多d perfect robot

俊英係好執著 但我覺得佢不單執著和唔再信女人, ...

佢個妹好正我鍾意睇佢多過睇其他人,佢踢爆俊俊帶英才返屋企嗰幕成個偵探咁笑鬼死我
呢套戲俊俊角色唔多討好我,反而我覺得佢好鬼煩


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


151#
發表於 18-10-21 23:38 |只看該作者
htts 發表於 18-10-21 23:31
咁我對老公來講, 應該叫第n 種魅力

咁都俾你攝到位


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


152#
發表於 18-10-21 23:39 |只看該作者
stella816 發表於 18-10-21 23:34
佢個妹好正我鍾意睇佢多過睇其他人,佢踢爆俊俊帶英才返屋企嗰幕成個偵探咁笑鬼死我
呢套 ...

好小學雞囉!
所以希望佢地分手, 成熟時先響返一齊。
[


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


153#
發表於 18-10-21 23:40 |只看該作者
amychoi 發表於 18-10-21 23:33
本帖最後由 amychoi 於 18-10-21 23:38 編輯

我睇到係咁喎!

你今套好留心喎!


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


154#
發表於 18-10-21 23:42 |只看該作者
amychoi 發表於 18-10-21 23:39
好小學雞囉!
所以希望佢地分手, 成熟時先響返一齊。

大家要浪費好多時間囉!


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


155#
發表於 18-10-21 23:42 |只看該作者
stella816 發表於 18-10-21 23:25
本帖最後由 stella816 於 18-10-21 23:27 編輯

我都未係好明個劇名

兩套比較我都係鍾意南信多些。
這套係小學雞, 但俊俊又真係做到果d低b野喎!小氣但又令人好窩心先抵死。
[


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


156#
發表於 18-10-21 23:43 |只看該作者
stella816 發表於 18-10-21 23:40
你今套好留心喎!

終於進步左啦!
[


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


157#
發表於 18-10-21 23:51 |只看該作者
amychoi 發表於 18-10-21 23:42
兩套比較我都係鍾意南信多些。
這套係小學雞, 但俊俊又真係做到果d低b野喎!小氣但又令人好窩心先抵死。
...

俊俊係做得係唔錯呀只係個角色設定唔討好,所以我睇到無乜之心機!
如果計唔洗用腦睇,我揀睇內在美先過呢套


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


158#
發表於 18-10-21 23:53 |只看該作者
stella816 發表於 18-10-21 23:51
俊俊係做得係唔錯呀只係個角色設定唔討好,所以我睇到無乜之心機!
如果計唔洗用腦睇,我揀睇內在美先過呢 ...

內在美頭4集麻麻地, 但睇徐小姐補返條數囉!

第三種我覺得寫實些, 覺得身邊梗有一個係咁的人。
[


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


159#
發表於 18-10-21 23:58 |只看該作者
amychoi 發表於 18-10-21 23:53
內在美頭4集麻麻地, 但睇徐小姐補返條數囉!

第三種我覺得寫實些, 覺得身邊梗有一個係咁的人。: ...

計唔洗用腦睇我就真係覺得睇徐小姐抵d
第三種我覺得寫實些, 覺得身邊梗有一個係咁的人 =>就係太寫實睇到人好忟!


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


160#
發表於 18-10-22 00:02 |只看該作者
stella816 發表於 18-10-21 23:58
計唔洗用腦睇我就真係覺得睇徐小姐抵d
第三種我覺得寫實些, 覺得身邊梗有一個係咁的人 =>就係太寫 ...

俊俊係前一套做得太好啦!所以唔多唔少都對佢有信心的, 如今套人設唔係咁小學雞, 相信對佢更令眼對開的。

內在美一集比一集好, 除男主角囉!
[

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo