夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   58


男爵府

積分: 7539


141#
發表於 19-3-9 09:38 |只看該作者
不得不佩服你好堅強,亦好識為自己打算。

有一樣野我都想多口講下,對於bb至幼兒最重要的係父母的愛同陪伴。你咁識諗我相信你已經預計好晒所有結果,你將教養的責任推比人,預左將來兩母子如同陌生人。如何為個仔好所以送走佢,只係你不負責任的堂皇籍口。


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


142#
發表於 19-3-9 10:31 |只看該作者
回覆 Boyiiiii 的帖子

如果內地生活咁好,滑雪丶睇星星丶食堅果丶騎馬⋯⋯
你為乜唔留在嗰度生活?
香港生活有壓力,
大陸冇壓力嗎?
放個BB住大陸鄉下,
醫療丶教育丶工作不可能同大城市比,
你老公一家唔係唔想對BB好,
但佢地有能力嗎?
BB真可憐。


禁止訪問

積分: 1497


143#
發表於 19-3-9 11:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1497


144#
發表於 19-3-9 12:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1497


145#
發表於 19-3-9 12:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2377


146#
發表於 19-3-9 13:34 |只看該作者
可能樓主生完又會唔捨得,我生之前都好理智,但生完之後真係完全感受到個種血脈相連既感覺,特別係BB一病,你會好想留係佢身邊照顧佢,touchwood講句,如果第時阿B有咩事整親病左,你一定會勁怪責自己唔係佢身邊...


大宅

積分: 2377


147#
發表於 19-3-9 13:34 |只看該作者
其實大家都唔係特別針對內地人,我自己都有好熟既內地朋友,但問題係大家都覺得男家既人信唔過,始終又唔係識左好耐,就算佢地係香港人,我都唔會覺得BB交俾男家係好事,其實係邊度生活都有壓力,除非放係野外自生自滅je...成日無媽媽係身邊既小朋友就算生活得幾好都有遺憾,如果你咁為佢著想可以同佢一齊生訓活係內地la,不過你可能覺得自己係香港搵錢俾佢重要d...希望你會搵到一個平衡點啦


水晶宮

積分: 51137


148#
發表於 19-3-9 13:50 |只看該作者

回覆樓主:

樓主,陀嘅係仔?


水晶宮

積分: 51137


149#
發表於 19-3-9 13:51 |只看該作者
pple 發表於 19-3-9 13:34
其實大家都唔係特別針對內地人,我自己都有好熟既內地朋友,但問題係大家都覺得男家既人信唔過,始終又唔係 ...

睇到佢話個b會交俾男家湊,我大概會明白,佢老公點解會咁纏住唔放~希望係我估錯啦~


複式洋房

積分: 218


150#
發表於 19-3-9 14:18 |只看該作者
soso1227 發表於 19-3-9 10:31
回覆 Boyiiiii 的帖子

如果內地生活咁好,滑雪丶睇星星丶食堅果丶騎馬⋯⋯

我當然想住
但我老公出軌後
我係唔會搬番去喇


加上果度唔係鄉下
醫療無甘好 當然

但老爺屋企絕對唔會差過我屋企養


複式洋房

積分: 218


151#
發表於 19-3-9 14:24 |只看該作者
pple 發表於 19-3-9 13:34
其實大家都唔係特別針對內地人,我自己都有好熟既內地朋友,但問題係大家都覺得男家既人信唔過,始終又唔係 ...



大家既諗法 生活 經歷 家人 老公 態度都唔一樣

我更無必要為陌生人去改變我諗法

大家有大家既湊仔一套
相信大家都唔希望被干預

我個平衡點 就快搵到
生完出黎就會更加知道點做
Thanks


複式洋房

積分: 218


152#
發表於 19-3-9 14:25 |只看該作者
做個靚太 發表於 19-3-9 13:51
睇到佢話個b會交俾男家湊,我大概會明白,佢老公點解會咁纏住唔放~希望係我估錯啦~
...

希望你估錯


複式洋房

積分: 218


153#
發表於 19-3-9 14:26 |只看該作者
pple 發表於 19-3-9 13:34
可能樓主生完又會唔捨得,我生之前都好理智,但生完之後真係完全感受到個種血脈相連既感覺,特別係BB一病, ...

肯定會自責 自己生既


複式洋房

積分: 218


154#
發表於 19-3-9 14:37 |只看該作者
小豬翹 發表於 19-3-9 12:02
對!如果係我,我都唔會比一個小朋友跟住一個這樣不負責任的爸爸,明知個老婆大肚仲出去滾,已經夠人渣! ...

其實香港夫妻都比唔到最好既親子關係

有最好點會唔想bb最好
所以我而家咪忍緊 同 個老公一齊

你寧願捱得辛苦都要留個bb係身邊

情緒管理呢? 唔開心個bb受?
時間呢? 番工邊個湊 托兒所 屋企人?
細路童年呢?食飯呢?
當然所有野 只要自己想解決就一定有辦法

但係一個惡性循環入面
仲未睇到優點



複式洋房

積分: 218


155#
發表於 19-3-9 14:41 |只看該作者
NatalieTY 發表於 19-3-9 09:38
不得不佩服你好堅強,亦好識為自己打算。

有一樣野我都想多口講下,對於bb至幼兒最重要的係父母的愛同陪伴 ...

不負責任?

你識左我幾多年 ?
你係文字上認識我幾多?

道德批判 並唔適合用係我主題呢個分享


複式洋房

積分: 218


156#
發表於 19-3-9 14:47 |只看該作者
Boyiiiii 發表於 19-3-9 14:41
不負責任?

你識左我幾多年 ?

多謝大家關心我細路既去向

我生得出黎 一定會想辦法比到最好既佢
呢個就係重點!

至於外家可唔可信
我老公係咩人
點樣教育個細路
生活如何

自己會有答案
我思路很清晰


男爵府

積分: 7539


157#
發表於 19-3-9 15:19 |只看該作者
Boyiiiii 發表於 19-3-9 14:41
不負責任?

你識左我幾多年 ?

需要認識你?你個post講得清清楚楚啦~
將個bb送比老人家湊唔係不負責任?
你口口聲聲話大陸生活如果好,再多人錫,無父母係身邊對小朋友既成長有好多影響。你話會離婚搵工,問心啦,你一個月可以睇到佢幾多次?可以相處幾耐?bb唔係跟你住,如何教養個小朋友,你根本唔會有話事權。可能你認真衡量過,可能你老爺奶奶知書識禮所以你認為佢地識教你個小朋友,但佢地始終唔係父母。可能你認為唔重要,因為你打從一開始已經想落左佢。


男爵府

積分: 7539


158#
發表於 19-3-9 15:20 |只看該作者
Boyiiiii 發表於 19-3-9 14:41
不負責任?

你識左我幾多年 ?

我讚你識諗識為自己著想係真架,你真係淨係諗自己,推走個bb就搵咁多偉大既籍口黎洗脫自己既自私。
明白你既顧慮,帶住個小朋友係身邊係好困身,唔係好多男人接受到,但負責任就係要付出。坦白講大家都明白,何需講得咁漂亮黎呃人呃自己。


別墅

積分: 872


159#
發表於 19-3-9 15:27 |只看該作者
Boyiiiii 發表於 19-3-9 14:47
多謝大家關心我細路既去向

我生得出黎 一定會想辦法比到最好既佢

本帖最後由 anna_ls 於 19-3-9 15:42 編輯

樓主,唔好睇小母親既重要性,環境教育係外人可以提供,但有啲野係得至親既父母先俾到,除非你可以俾爺嫲取代父母既位置,而你亦確保到佢地可以提供到應有既愛?

先不論男家係咪好人,如果你老公再婚,繼母又係咪好人呢?你將bb放係一個控制唔到既環境,理想地諗佢會過得好好,過得唔好你又救唔救到?未來咁多未知之數,但就未出世就決定哂,仲要係好難再改變,日後就算小朋友好憎你,你亦無悔?

樓主,我欣賞你既堅持,但堅持同固執只差一線,望你三思!


別墅

積分: 872


160#
發表於 19-3-9 15:59 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 anna_ls 於 19-3-11 13:04 編輯



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo