自由講場

跳至

首頁

尾頁
   54


大宅

積分: 4209


141#
發表於 19-5-7 17:12 |只看該作者
seaheart88 發表於 19-5-7 17:06
我就耐唔耐都見到。。。但係之前為JM未見過呀嘛。。。咁我啱啱見到又有額外贈送所以咪分享下囉
...

其實你都好勁,係我主力儲AM即


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


142#
發表於 19-5-7 17:14 |只看該作者
sylingcccc 發表於 19-5-7 17:12
其實你都好勁,係我主力儲AM即

其實我都係A M主力架不過近年A M太衰。。。冇辦法啦。。而DBS舊年開始又可以用埋avios 。。。咁咪唯有有着數嘅時候就兌換下落av。。。因為好似去曼谷其實就AV抵啲。。不過下個月都會加價。。去日本就會貴過AM。。去B曼谷就會接近左am。。。不過各有各優勢啦。。。分散投資起碼多個機會囉

我仲有少少分喺jal。。。希望五月中兌換到七月中嘅內陸機啦。。。
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


珍珠宮

積分: 44557


143#
發表於 19-5-7 17:18 |只看該作者
sylingcccc 發表於 19-4-30 22:22
有幾吖?儲極都未夠人地啲幾百萬里

唔會零成本的


大宅

積分: 4209


144#
發表於 19-5-7 17:25 |只看該作者
seaheart88 發表於 19-5-7 17:14
其實我都係A M主力架不過近年A M太衰。。。冇辦法啦。。而DBS舊年開始又可以用埋avios 。。。咁咪唯有有着 ...

我主力用開啲咭係得AM炸,DBS又唔係多用,八達通增值又得$250,CHOCK分CHOCK得少
我見我用AM換機票又唔算太難,就有佢


大宅

積分: 4209


145#
發表於 19-5-7 17:31 |只看該作者
youhello507 發表於 19-5-7 17:18
唔會零成本的

有啲人真係飛得多既,仲要係飛啲有里數儲既class,去啲有里數儲既餐廳食飯,有一大筆錢放响某銀行賺里數,聽朋友講買新樓首期可以儲分TIM
(早幾年試過比AM抽中去做個座談會,見同枱有人係甘,出席送6000里)

零成本係要時間儲既


男爵府

積分: 5917


146#
發表於 19-5-29 21:42 |只看該作者

回覆樓主:

請教高手:
https://www.dbs.com.hk/personal-zh/cards/promotions/201905-blackmc-aw.html
現在申請呢張抵唔抵?
我想學儲。thanks


男爵府

積分: 5834


147#
發表於 19-5-29 22:38 |只看該作者
回覆 sylingcccc 的帖子

唔好意思, 我都唔係太明DBS 用payme chok 分, 因為我一直都有用DBS BLACK, 但冇DBS saving, 點樣由DBS black 轉去saving? 可以詳細解釋嗎?thanks


男爵府

積分: 9122


148#
發表於 19-5-29 22:45 |只看該作者
sylingcccc 發表於 19-5-7 17:31
有啲人真係飛得多既,仲要係飛啲有里數儲既class,去啲有里數儲既餐廳食飯,有一大筆錢放响某銀行賺里數, ...

呢個好似好難……有幾次啲餐廳我睇佢話有得儲分,去到又話你呢個餐無得儲/或你用xx卡折左,一係折扣一係儲分……我咁耐都未成功儲過分


大宅

積分: 4209


149#
發表於 19-5-30 02:57 |只看該作者
2女女 發表於 19-5-29 22:38
回覆 sylingcccc 的帖子

唔好意思, 我都唔係太明DBS 用payme chok 分, 因為我一直都有用DBS BLACK, 但冇DB ...

payme係可以用DBS black card轉$5000落payme到,再由payme轉入你任何一個香港既saving account到,唔洗一定轉入DBS account,轉入恒生匯豐中銀都得


大宅

積分: 4209


150#
發表於 19-5-30 03:00 |只看該作者
9999金 發表於 19-5-29 22:45
呢個好似好難……有幾次啲餐廳我睇佢話有得儲分,去到又話你呢個餐無得儲/或你用xx卡折左,一係折扣一係儲 ...

啲餐廳通常係有佢地要求既,所以我都真係好小去有得儲里數既餐廳食飯,一來貴,二來限制多,我儲既里數都係chok既多


大宅

積分: 4209


151#
發表於 19-5-30 03:06 |只看該作者
jojobbmum 發表於 19-5-29 21:42
請教高手:
https://www.dbs.com.hk/personal-zh/cards/promotions/201905-blackmc-aw.html
現在申請呢張抵 ...

DBS black card我主力係賺佢迎新同用佢轉錢入payme chok分,平時好少用佢,因為佢唔係最扺果張咭,只係佢pay me同支付寶都有分儲而已,夠期就會cut card 1 年後再申請過
食飯渣打asia miles card$4=1里,八達通增值$6=1里
其他消費東亞flyer card $5=1里
CX AE card都係申請黎賺迎新+機場貴賓室+ marco polo club


男爵府

積分: 5917


152#
發表於 19-5-30 07:06 |只看該作者
sylingcccc 發表於 19-5-30 03:06
DBS black card我主力係賺佢迎新同用佢轉錢入payme chok分,平時好少用佢,因為佢唔係最扺果張咭,只係佢p ...

明白,
咁我想知citi bank 都申請嗎?


大宅

積分: 4209


153#
發表於 19-5-30 07:14 |只看該作者
jojobbmum 發表於 19-5-30 07:06
明白,
咁我想知citi bank 都申請嗎?

citibank都得吖,一樣吖,賺迎新only


複式洋房

積分: 114


154#
發表於 19-5-30 07:17 |只看該作者
食飯HSBC
自動轉帳 東亞
支付寶/Payme/WeChat DBS
8達通自動增值 渣打


複式洋房

積分: 114


155#
發表於 19-5-30 07:19 |只看該作者
如果有60萬年薪就一張CITI BANK Prestige就搞掂。


男爵府

積分: 5917


156#
發表於 19-5-30 08:09 |只看該作者
sylingcccc 發表於 19-5-30 07:14
citibank都得吖,一樣吖,賺迎新only

thanks


男爵府

積分: 5917


157#
發表於 19-5-30 08:10 |只看該作者
Lucky100 發表於 19-5-30 07:17
食飯HSBC
自動轉帳 東亞
支付寶/Payme/WeChat DBS

thanks


大宅

積分: 3275


158#
發表於 19-5-30 08:39 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 noherec 於 19-5-30 08:39 編輯

我都係主力儲cxae同HSBC儲am
不過而家真係反而近兩星期先易換
換商務真係難左


禁止訪問

積分: 1934


159#
發表於 19-5-30 09:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4209


160#
發表於 19-5-30 12:00 |只看該作者
noherec 發表於 19-5-30 08:39
我都係主力儲cxae同HSBC儲am
不過而家真係反而近兩星期先易換
換商務真係難左

我都覺得難換左好多,次所以我都少左賺里數,而家賺現金回贈/現金券多

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo