夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   6


男爵府

積分: 7544


141#
發表於 19-4-10 20:18 |只看該作者
另外,我c6屋企都有全鄉下話情況,我結左半年(大時大節見面)而家聽得明一半,所以都OK,但佢地一叫我生仔我就聽唔明架啦,哈哈


子爵府

積分: 11324


142#
發表於 19-4-10 21:37 |只看該作者
english1221 發表於 19-4-10 20:18
另外,我c6屋企都有全鄉下話情況,我結左半年(大時大節見面)而家聽得明一半,所以都OK,但佢地一叫我生仔我 ...

呵呵咪就係呢樣正囉唔啱聽就扮傻扮懵


子爵府

積分: 10956

馬年勳章


143#
發表於 19-4-11 00:09 |只看該作者
佢住你家,咁算好親密,點解佢唔俾番家用你父母,正常人都唔好意思,你地plan結婚,叫佢俾錢你儲起來買樓,或者聯名戶口,等佢唔可以隨便使吐去,你地預備結婚,佢俾家姐20萬,唔使同你商量? 就咁睇嚟,佢慣攞你家著素,係人品問題
佢家姐既問題,你唔好幫佢揍女,唔係變左老奉,第時你唔理,變成你唔啱


大宅

積分: 3238


144#
發表於 19-4-11 06:14 |只看該作者
本帖最後由 Pianocake 於 19-4-11 06:15 編輯

你男友唔識講嘢?我話佢不知講嘢幾叻,氹你幾叻。見你响響往,結婚,就話好快結,其實乜都冇做。佢只係一個軟飯王,所以對你嘅遷就,只係為咗順利入住你家,有骨氣的話,點會一毫子都冇出家用?伙食錢都俾吓啦!呢d人,喺大陸結埋婚你都未知啦。不如你試吓話將積蓄儲埋一齊放佢戶口睇吓佢咩反應?之後睇吓佢會唔會催你入數?


瑪瑙宮

積分: 139681


145#
發表於 19-4-11 09:40 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 19-4-11 10:01 編輯
Pianocake 發表於 19-4-11 06:14
軟飯王 ...

我話佢食波蘿雞就係咁意思, 叻攞著數, 唔氹到人點食到軟飯. 陰 d 陰 d , 樓主第時就比人陰晒 d 錢/資產. 到你無野比佢攞到, 你就 (自己諗下), 个个話佢斯文好仔, 坯人有樣睇架? 係想結婚買樓, 早就行動左喇, 點解唔見佢郁, 咪就係等樓主開口話父母比囉. 樓主, 醒下喇. 如果你話父母比, 佢即刻話好, 要落佢名. 唔落就黑你面, 你咁想嫁又想搬, 又就晒佢架喇, 乜都得, 你父母為左你開亦都乜都得. 到時乜都係你主動做比佢, 唔係佢要求架 (但達到目的已經).

以前我 ex 愛到我暈, 話結婚乜都係佢去攪架, 我淨係攪自己裝頭衫.


男爵府

積分: 8879


146#
發表於 19-4-11 12:13 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-4-11 09:40
我話佢食波蘿雞就係咁意思, 叻攞著數, 唔氹到人點食到軟飯. 陰 d 陰 d , 樓主第時就比人陰晒 d 錢/資產. ...

JM,我單純好奇。

我見你個ex其實婚前好錫你,因咩原因最後只能成為你既ex?佢婚後個人變曬?


瑪瑙宮

積分: 139681


147#
發表於 19-4-11 12:29 |只看該作者
shannon_fky4186 發表於 19-4-11 12:13
JM,我單純好奇。

我見你個ex其實婚前好錫你,因咩原因最後只能成為你既ex?佢婚後個人變曬?

有女人

- (佢有前科) 我仔廿幾歲, 我未有仔之前佢都試過有紅顏, 果次我話離婚唔捨得無離.
- 2010 年開始佢去佛堂做義工, 又研佛理, 就識左个女人.
- 之後一個星期只番黎一兩日, 又話去左屯門某佛堂掛單, 我會信嗎? 人地咁易比你掛單?
- 有一日我 call 極佢唔聽, 再 call 佢答我番黎傾, 就話唔想再對住, 佢會離婚, 不過要我等 99 死左佢先會離婚. 佢問我點, 我當時未諗好, 話: 我有得揀咩?
- 有日佢番黎, 响佢銀包見到張字條, 有个下款 愛你的人 x 玲 的叫佢做牛牛 (佢屬牛), 叫佢多 d 運動先有力上天 (我唔記得左佢地个講法). 佢沖完涼出黎我問佢, 邊个叫你做牛牛呀? 佢知穿左, 話同佢開始都係同我講左(離婚)之後 ge 事, 我心諗, 講左, 但未離, 我都係你老婆喎.

當晚我就叫佢唔使再番黎, 我地離婚 (尼步我已考慮左一排).

尼個 x 玲, 我睇番佢以前同佛友的电郵, 有義工名單, 其中一個就叫 朱 x 玲. 佢報比律師樓地址, 我查記錄, 係由一個同名 朱 x 玲名下的物業, 我相信佢話掛單開始, 就住响人地度.

當初乜都唔記得喇, 我父危病在伊院叫佢照顧我, 佢答應左, 咁又點丫?



男爵府

積分: 8879


148#
發表於 19-4-11 12:35 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-4-11 12:29
有女人

- (佢有前科) 我仔廿幾歲, 我未有仔之前佢都試過有紅顏, 果次我話離婚唔捨得無離.

本帖最後由 shannon_fky4186 於 19-4-11 12:36 編輯

哇!佢婚後未出去搞女人時,係咪曾經好好既一個老公?中間有無發生D咩事所以個人變曬?

好難理解你個ex點解變得咁誇張 我估JM你當時都理解唔到?


瑪瑙宮

積分: 139681


149#
發表於 19-4-11 12:52 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 19-4-11 12:56 編輯
shannon_fky4186 發表於 19-4-11 12:35
本帖最後由 shannon_fky4186 於 19-4-11 12:36 編輯

哇!佢婚後未出去搞女人時,係咪曾經好好既一個老 ...

佢係果 d 好好先生, 好好老公型黎架. 同我拍左七年拖架. 唔係我点會 ok 嫁佢丫.

佢同我講離婚, 都不忘補一句, 你好好, 唔係你唔好, 叫我唔好誤會.

點解會變, 真係搵心理學家分析先得喎. 人係好複雜的.

个女人離過婚, 點會唔識姣男人丫, 發姣功主動痴埋黎, 个樣又唔差, 好少男人頂得到.


男爵府

積分: 8879


150#
發表於 19-4-11 13:03 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-4-11 12:52
佢係果 d 好好先生, 好好老公型黎架. 同我拍左七年拖架. 唔係我点會 ok 嫁佢丫.

佢同我講離婚, 都不 ...

咁即係話佢真係遇著個會叮一聲點著佢既女人 唉∼

所以婚姻係一樣好煩既野,我都考慮緊生唔生仔好,無仔女就算離婚都一身輕


侯爵府

積分: 22567


151#
發表於 19-4-11 13:30 |只看該作者
ncnccpp 發表於 19-4-9 16:31
其實有個問題我都好想問下大家…

男友家庭全家上下都講鄉下話,每次去佢屋企食飯or坐點都最小有2-3個鐘, ...

我返我老公到佢地都係講鄉下話,我無野喎。聽唔明仲好,唔洗參與


子爵府

積分: 11324


152#
發表於 19-4-11 13:49 |只看該作者
pollyly 發表於 19-4-11 13:30
我返我老公到佢地都係講鄉下話,我無野喎。聽唔明仲好,唔洗參與
...

認同煩少好多嘢


瑪瑙宮

積分: 139681


153#
發表於 19-4-11 14:03 |只看該作者
shannon_fky4186 發表於 19-4-11 13:03
咁即係話佢真係遇著個會叮一聲點著佢既女人 唉∼

所以婚姻係一樣好煩既野,我都 ...

我又唔後悔生仔, 起碼而家有个仔陪下我. 不過, 生仔 ge 野要諗清楚.

佢地都暧昧左一排架喇, 我 check 佢手機記錄, 个女人近 lunch time 會 call 佢 (應該去接佢食 lunch), 上佛學堂之前又會比電話佢, 个女人 keep 得幾好, 好似以前電視藝員曹眾. 同我又幾十年平淡左 (一齊左30年), 同个仔關係麻麻, 果時个仔反叛期, 响屋企搵唔到存在感卦.

佢都係姣婆底架喇, 以前有紅顏, 我嘈到離婚打電話騷擾个女人佢先停, 个女人老公聽電話我唔出聲收線, 之後个女人叫佢叫我唔好打電話去佢屋企. 中間都有另一個 (佢幫我家姐間舖裝修時識的, 應該我露面之後就停左).


男爵府

積分: 8879


154#
發表於 19-4-11 14:16 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-4-11 14:03
我又唔後悔生仔, 起碼而家有个仔陪下我. 不過, 生仔 ge 野要諗清楚.

佢地都暧昧左一排架喇, 我 check ...

聽你咁講,你個ex其實婚後已經身痕,都幾次想搞搞震。


瑪瑙宮

積分: 139681


155#
發表於 19-4-11 14:18 |只看該作者
shannon_fky4186 發表於 19-4-11 14:16
聽你咁講,你個ex其實婚後已經身痕,都幾次想搞搞震。

好多好好先生都九九陣的.


男爵府

積分: 8879


156#
發表於 19-4-11 14:27 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-4-11 14:18
好多好好先生都九九陣的.

所以先覺得結婚好煩呀 可惜我發現時已經結左,否則的話我估我唔會結婚。唔結婚自己想點都得,又可以成日去旅行。


瑪瑙宮

積分: 139681


157#
發表於 19-4-11 14:29 |只看該作者
shannon_fky4186 發表於 19-4-11 14:27
所以先覺得結婚好煩呀 可惜我發現時已經結左,否則的話我估我唔會結婚。唔結婚自己想點都得,又可 ...

既然結左, 就加油喇.


複式洋房

積分: 424


158#
發表於 19-4-11 14:45 |只看該作者
pollyly 發表於 19-4-11 13:30
我返我老公到佢地都係講鄉下話,我無野喎。聽唔明仲好,唔洗參與
...

哈哈,初初開始我都覺得冇問題架,坐係度自得其樂。
但之後耐左又發生呢d唔開心野就覺得佢地好唔尊重。真係真係真係除左黎同走個下會望下我,中間真係完全眼尾都唔sao下我…我間唔時主動講兩句例如「呢碟送好味喎,點整架?」呢d好行既野,望住我笑一下就繼續continue佢地鄉下channel。有時又無啦啦全家人起身出門口,我完全唔知咩事,我男友就同我講,一齊落去xxx行下,快d著鞋啦!
其實…有朋友去你屋企坐都唔係咁既態度啦…我由day1 上去已經係咁,唔係咩熟左一家人…


複式洋房

積分: 424


159#
發表於 19-4-11 14:47 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-4-11 14:03
我又唔後悔生仔, 起碼而家有个仔陪下我. 不過, 生仔 ge 野要諗清楚.

佢地都暧昧左一排架喇, 我 check ...

其實個段日子你自己點走過黎?畀老公,最親密既人背叛,一定好痛…


瑪瑙宮

積分: 139681


160#
發表於 19-4-11 15:01 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 19-4-11 15:02 編輯

回覆 ncnccpp 的帖子

人變左, 留黎都無意思.
佢消失下, 出現下, 都一段時間, 我都做左最坯打算. 難道我比你拖我一世?

你真係好想離開我, 我會放生你的. 當然亦因為我顧慮少 (仔大, 樓供完) , 係無左个人同我一齊生活.

个女人咁愛你, 你老左咪由佢照顧你囉. 我而家重自由自在.

痛, 點會唔痛, 上一次發現佢有紅顏, 我喊到死去活來添. 番唔到工, 我 99 見到我咁, 重話佢: 你唔好攪到佢(我)咁喇 (我 ex 99 好錫我架). 咁人唔珍惜你, 都無辦法格, 我唔會無左你唔得的.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo