夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   7


複式洋房

積分: 150


141#
發表於 19-5-15 10:30 |只看該作者
回覆 micsin 的帖子

其實係邊個在家先就叫孩做功課,再跟進。早早讓孩子完成功課是共識。


複式洋房

積分: 150


142#
發表於 19-5-15 10:33 |只看該作者
回覆 lypoon 的帖子

覺得做不夠多,唔主動。


洋房

積分: 32


143#
發表於 19-5-15 10:36 |只看該作者
你一直強調你有做家務, 有照顧囡囡, 不過亦承認太太照顧多D。
有冇計過太太照顧囡囡比你多幾多時間?
如太太每天替図囡冲凉, 你跟功課, 你累先叫太太幫忙,
你又會唔會同樣埋怨太少私人時間?
如果唔會, 問題就解决, 除非太太咁都唔接受, 不過你話太太只怨你唔幫手,
唔係咩都唔願做。
如果你覺得咁分工太少私人時間, 就明白太太點解埋怨。
人奶b係較痴身, 你太太係囡囡的嬰兒期係要而且巳經付出好多。
所以呢個育兒分工問題應該唔係最近先至出現。
有D媽媽好能幹, 願意犧牲私人時間, 而且亳無怨言。
享受親子育兒的 family man 亦大有人在。
如果大家都要私人時間同空間, 咪公平分配時間囉!
如果覺得育兒和陪伴成長不用親力親為, 就請工人同補習老師啦!
至於家務, 請鐘點解决。


水晶宮

積分: 60261

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


144#
發表於 19-5-15 10:40 |只看該作者
hkugradute 發表於 19-5-15 10:33
回覆 lypoon 的帖子

覺得做不夠多,唔主動。

咁佢純粹係懶,乜都唔想理,包括小朋友。即係全部你同你媽做晒,佢自己就可以繼續玩電話,但係你玩就唔俾。佢係咪想咁?


水晶宮

積分: 60261

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


145#
發表於 19-5-15 10:46 |只看該作者
都係嗰句,幼稚園功課真係好易跟,根本唔存在壓力,除非你地打算考名校。上到小學真係人都癲,默書測驗考試,日日跟功課到時佢咪要離家出走?


複式洋房

積分: 150


146#
發表於 19-5-15 10:55 |只看該作者
回覆 Nico_Robin 的帖子

我性格係實話實說,有碗話碗,有碟話碟,有咩攤出來講嘈完就算,有點似你。
我太太似你先生,較敏感,小小事會無限聯想。講道理,佢會話:“你不如娶男人”。好難傾。


大宅

積分: 1743


147#
發表於 19-5-15 10:59 |只看該作者
hkugradute 發表於 19-5-14 20:24
回覆 mingmama 的帖子

我都諗緊點有效溝通。

最簡單係改變你嘅思維. 的確, 你做了很多, 不過態度錯了. 你講嘅說話, 我只見到埋怨, 睇唔到有想改變件事.

我無怨過你<-- 你怨我咩? 什麼意思, 即是我做的唔好, 做錯了啦!? 你依家唔係怨我係咩?


願意付出<-- 依家我無付出咩? 女邊個湊得多, 我唔洗返工? 個女係我十月懷胎生出黎架, 你付出左咩咁叻?


你就怨我做得不夠,嫌照顧孩子無晒私人時間 <-- 即係咩意思? 即係又係我錯晒啦. 我無嫌過孩子 .


是否不夠愛我和孩子?<-- 我好愛孩子, 所以放工咁攰都一腳踢湊女. 你咁愛我你唔好做晒D家務??


你可以試下咁講... "老婆, 我見你依排好辛苦, 是否工作壓力好大.. 不如重新安排下分工, 等你可以有D時間relax下, 有咩粗重野我都可以做, 而且我都好想可以多D同女兒相處...", OR "老婆, 你湊女咁辛苦, 我地几時出去拍下拖, 輕鬆一下, 你有什麼事想做?", "老婆, 我見你同我捱得好辛苦, 我好心痛, 不如請個鐘點幫輕下?"


在家同老婆做同等家務唔係咩值得驕傲的事. 當你做得更多更多, 先好再同老婆講咩付出.




複式洋房

積分: 150


148#
發表於 19-5-15 10:59 |只看該作者
回覆 lypoon 的帖子

佢唔係懶,但覺得bb佔她太多時間。我諗佢應該想我再承擔多一些。


水晶宮

積分: 60261

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


149#
發表於 19-5-15 11:03 |只看該作者
hkugradute 發表於 19-5-15 10:59
回覆 lypoon 的帖子

佢唔係懶,但覺得bb佔她太多時間。我諗佢應該想我再承擔多一些。 ...

佢係想你做晒呀,點為之承擔再多D?you know it never ends


複式洋房

積分: 150


150#
發表於 19-5-15 11:05 |只看該作者
回覆 ChuMugChuMug 的帖子

佢跟沖涼,我跟功課,無問題,不會怨。但有時個女好衰,話爸爸講故事好水皮,係都要攬住阿媽。但阿女又好醒,知道阿媽黑面,會俾我跟佢功課講故事。


男爵府

積分: 5241


151#
發表於 19-5-15 11:11 |只看該作者
hkugradute 發表於 19-5-15 10:59
回覆 lypoon 的帖子

佢唔係懶,但覺得bb佔她太多時間。我諗佢應該想我再承擔多一些。 ...

如果唔請工人又唔請鐘點,一係你同佢角色調轉 。 你主力負責照顧小朋友,陪玩伴讀跟功課 ,有需要時先叫佢幫下手 ,咁樣佢就有多啲私人時間。
你陪小朋友多啲,小朋友就自然會跟你又跟媽媽。 我大仔細個有一排都跟爸爸唔跟我,後來我陪佢多啲,慢慢佢就跟我。


複式洋房

積分: 150


152#
發表於 19-5-15 11:12 |只看該作者
回覆 小菜豆 的帖子

宜家情況有d似咁。你先生有冇做過一些讓你少一些負能量的事?學下野。


大宅

積分: 1743


153#
發表於 19-5-15 11:12 |只看該作者
ChuMugChuMug 發表於 19-5-15 10:36
你一直強調你有做家務, 有照顧囡囡, 不過亦承認太太照顧多D。
有冇計過太太照顧囡囡比你多幾多時間?
如太太 ...

認同!


男爵府

積分: 5241


154#
發表於 19-5-15 11:19 |只看該作者
hkugradute 發表於 19-5-15 11:05
回覆 ChuMugChuMug 的帖子

佢跟沖涼,我跟功課,無問題,不會怨。但有時個女好衰,話爸爸講故事好水皮,係 ...

一係你老婆平日放工後,只係跟沖涼;放假除咗陪佢玩一陣外,淨係買餸煮飯。 其他主力你做, 有需要先叫佢幫手。如果咁樣佢就會多好多私人時間。


複式洋房

積分: 150


155#
發表於 19-5-15 11:23 |只看該作者
回覆 Nico_Robin 的帖子

謝謝你的意見。我沒驕傲及埋怨。不過你有這樣的睇法,太太的想法我也理解多一些了。我無咁諗,唔等於佢會和我有同樣諗法,衝突亦此而起。


複式洋房

積分: 150


156#
發表於 19-5-15 11:32 |只看該作者
回覆 lypoon 的帖子

有會員係咁諗的,覺得這樣才正常。
我諗太太唔會要求全部做晒,佢得閒時都會主動陪阿女。不過好多時太太係被阿女要求陪。例如買餸,阿女會叫我出去買,佢和太太在家玩。

或者佢想我做50/50或我佔大半掛。


公爵府

積分: 29337

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


157#
發表於 19-5-15 12:01 |只看該作者
本帖最後由 小菜豆 於 19-5-15 12:22 編輯

回覆 hkugradute 的帖子

你想學野? 每對COUPLE前因不一樣喎, 方法都不一樣, 我就係C6爆咗我一獲勁嘅。我果陣衰到係又叫離婚, 唔係又叫離婚,被佢狠狠鬧一次, 佢話再有第二次就真係離, 以後唔准我乜野都唔滿意。

我只能講, 妳太太可能同我一樣, 衰在太負面思想。
又要做又要呻, 正如你太太要照顧女兒好足, 親力親為, 但又呻冇咗"自己"。
要老公幫忙, 但又嫌幫咗仲衰過冇幫。因為負面思考, 所以不懂APPRECIATE你的付出。
果陣我只顧住湊B, 自己都冇理另一半, 偏偏我掉轉話C6唔理我。
C6有叫我放低BB兩人去拍拖, 但係我愛心只比晒BB沒有C6, 所以唔去,偏偏掉轉話冇咗自己生活。
我果陣應該係情緒出現問題, 可能產後抑鬱。

你太太可能都係情緒問題, 不斷向你發放負能量。
C6而家知我負面王, 對我的埋怨免咗疫,
我俾佢爆完, 自己都有收斂下。

你可以做的, 就是不要認真吸收太太埋怨內容或動怒, 因為埋怨的說話只為發洩情緒, 沒有必要解決的。
試下找到她負面情緒源頭, 看是否可解決。
p.s.就咁睇, 可能你太太情緒被你女兒牽引住(嫌女兒太煩), 想你幫佢解開女兒, 可惜女兒只要媽媽。


大宅

積分: 1743


158#
發表於 19-5-15 12:05 |只看該作者
本帖最後由 Nico_Robin 於 19-5-15 12:12 編輯
hkugradute 發表於 19-5-15 11:23
回覆 Nico_Robin 的帖子

謝謝你的意見。我沒驕傲及埋怨。不過你有這樣的睇法,太太的想法我也理解多一些了 ...

睇黎你要好好學習一下說話的藝術. 想簡單一點, 不如就索性做多一點, 順從老婆的意思, 不要再多說話了.
兩公婆, 有時做多D唔怕蝕抵就咩事都無啦. 得閒做下D sweet野...


即使我性格比較爽直, 始終都係女人, 聽說話總會interpret一下, 何況你老婆性格較為敏感? 你咁講野法點會唔炒大獲.


子爵府

積分: 11322


159#
發表於 19-5-15 12:37 |只看該作者
lypoon 發表於 19-5-15 10:46
都係嗰句,幼稚園功課真係好易跟,根本唔存在壓力,除非你地打算考名校。上到小學真係人都癲,默書測驗考試 ...

非常同意~我都唔明點解照顧一個幼稚園小朋友會令樓主太太覺得咁困擾~想當年呢段時間真係非常美好的時光~一上小學每天就真係好似打仗咁


水晶宮

積分: 60261

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


160#
發表於 19-5-15 12:38 |只看該作者
mingmama 發表於 19-5-15 12:37
非常同意~我都唔明點解照顧一個幼稚園小朋友會令樓主太太覺得咁困擾~想當年呢段時間真係非常美好的時光 ...

可能佢唔知有更嚴峻喺前面

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo