自由講場

跳至

首頁

尾頁
   34


大宅

積分: 3210


141#
發表於 19-6-3 15:25 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 14:30
一層80砰,二層應該160砰左右,但尺數就只計80砰

是建築面積嗎?如果係,實用65方左右。
樓底高嗎?如果5米,雖可做2層,但變咗每層只有2.4米左右(香港公屋好似都係2.4~2.5米。或做成樓上大約2.2米,樓下約2.6米), 全層間晒2層會好有壓逼感,所以好多人留部分做中空,變咗少於65*2=130方。如果有5.5米以上間咗兩層,每層樓底同香港樓差不多,只減翻樓梯位出來。

當然130方都有成1400尺,對香港好多人來說又真係夠大!

中山有好多好多公寓樓盤,不防睇多幾個才決定!


男爵府

積分: 6997


142#
發表於 19-6-3 15:25 |只看該作者
canies 發表於 19-6-3 15:10
原來如此! 多謝指教。
同事係中山人,佢早兩年買個2樓約800呎另大平台大概40萬人仔,應該係純住宅。 問佢 ...

中山如果要當地人肯接盤, 只有東區同石岐區。 要睇遠景, 就係中山東面, 至於邊個新發展區好, 唔知, 因爲都未知深中通道的出口係邊。

好多發展商都話邊到邊到係出口, 是事實嗎? 政府有公告?



男爵府

積分: 5837


143#
發表於 19-6-3 15:27 |只看該作者
本帖最後由 jasonhon88 於 19-6-3 15:28 編輯
babynetnet 發表於 19-6-3 15:18
見佢個樣板房都係咁做,同埋睇樓時都有講既,你可以唔做複式都得,不過佢樓層咁高擺明係複式!
大陸手工同 ...

有啲大陸樓, 因為地積問題, 寫出嚟就係80, 但設計上已經係俾你做兩層,
如果做得好, 問題不大,但裝修錢就多好多




侯爵府

積分: 20084

牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


144#
發表於 19-6-3 15:40 |只看該作者
jasonhon88 發表於 19-6-3 15:27
有啲大陸樓, 因為地積問題, 寫出嚟就係80, 但設計上已經係俾你做兩層,
如果做得好, 問題不大,但裝修錢就 ...

係見到你寫地積,我就醒起有人同我係咁講過!


大宅

積分: 3210


145#
發表於 19-6-3 15:43 |只看該作者
美之選468 發表於 19-6-3 15:20
80坪 =多少呎?

大陸應該是用平方米的,坪好似台灣還是日本用多:
1坪=3.3平方米(大陸在講面積時簡稱方)
1平方米=10.76平方尺(香港簡稱尺)
所以樓主講嘅80坪應該是指80方,等於大約860尺。


男爵府

積分: 5837


146#
發表於 19-6-3 15:48 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 15:22
5年左右


5年又啱數, 新屋苑, 過5年會成熟好多, 唔洗做開荒牛
附近有無街市商場?

公寓無話唔得, 當然就無純住宅咁好, 但一般價錢都會反映咗,
自己接受就得啦, 如果唔係諗住要升值讚錢, 住得舒服就可以


大宅

積分: 3210


147#
發表於 19-6-3 15:50 |只看該作者
ddkaka 發表於 19-6-3 15:06
直通巴搭好耐坐得耐好累,我情願自己搭巴士去港珠澳搭金巴再轉滴滴,上下落下冇咁辛苦同快好多
...

港珠澳有大巴直接去中山(東區大東裕酒店同西區的富業廣場都有班次),$38還是40蚊嗰種一架大巴只有18座(一排3座共6排),空間感超大,十分舒適,1小時車程。
可惜班次唔密,差不多一小時才有一班。


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


148#
發表於 19-6-3 15:51 |只看該作者
jasonhon88 發表於 19-6-3 15:48
5年又啱數, 新屋苑, 過5年會成熟好多, 唔洗做開荒牛
附近有無街市商場?

周邊有街市、超市、食肆同商場,唔洗行好遠,一落樓下過條馬路已經有齊生活必需


翡翠宮

積分: 81591


149#
發表於 19-6-3 15:51 |只看該作者

回覆樓主:

我朋友17年買咗間公寓40萬,宜家租咗比人¥1500一個月


翡翠宮

積分: 81591


150#
發表於 19-6-3 15:53 |只看該作者
Ahlite 發表於 19-6-3 15:50
港珠澳有大巴直接去中山(東區大東裕酒店同西區的富業廣場都有班次),$38還是40蚊嗰種一架大巴只有18座(一 ...

呢啲大巴班次密嗎?


公爵府

積分: 26284

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章


151#
發表於 19-6-3 15:57 |只看該作者
ddkaka 發表於 19-6-3 15:06
直通巴搭好耐坐得耐好累,我情願自己搭巴士去港珠澳搭金巴再轉滴滴,上下落下冇咁辛苦同快好多
...

直通巴都係要上下落下,你坐巴士轉金巴等同直通巴一樣模式,你係架滴滴俾貴啲call車就舒服啲。


公爵府

積分: 26284

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章


152#
發表於 19-6-3 16:01 |只看該作者
大檸樂 發表於 19-6-3 14:41
哦,係啊!一手係可以直接發展商.仲穏陣過AA. 我初時以為係買二手.

我老公買左好耐,不過唔敢係到開帖


大宅

積分: 4596


153#
發表於 19-6-3 16:02 |只看該作者
kelkel98 發表於 19-6-3 11:42
預多數有價冇市,難出售

我舊年成功賣了中山層樓俾地道中山人,無問题wor,只係比香港賣樓的程序複習d同長d,要預半年


公爵府

積分: 26284

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章


154#
發表於 19-6-3 16:06 |只看該作者
Ahlite 發表於 19-6-3 15:25
是建築面積嗎?如果係,實用65方左右。
樓底高嗎?如果5米,雖可做2層,但變咗每層只有2.4米左右(香港公屋 ...

係。。。。唔駛急,大把單位,凱x又一城都係萬四蚊一平方米起 ,買個100平方米都係佰四萬人仔


大宅

積分: 3210


155#
發表於 19-6-3 16:12 |只看該作者
orangeca 發表於 19-6-3 15:10
佢的公寓全部都係呃香港人的!

無當地人買。

咁又唔至於呃人或無本地人買,當然本地人考慮學位問題或稅/管理費貴等原因的而較少買公寓都係事實(另一原因是升太高,同普遍香港人面對人工追不上樓價升幅嘅困境一樣,好多普通本地人都難買物業)。

我識至少2個中山本地朋友都買咗公寓,有個買東區紫嶺國際一期的,當時好似30幾萬(幾年前),佢依家想放售,話到自己想要嘅價才肯賣。另一個已轉手換咗樓。本地人都有限購,佢地投資用嘅都唔會話一定唔買公寓。


公爵府

積分: 26284

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章


156#
發表於 19-6-3 16:16 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 15:00
我真係唔識乜車打乜車上去中山叫我再上去,我諗只會㨂直通巴士

係既,我有一次國慶回港無車返香港,因為大塞車,無直通巴返到中山,走係無車俾你book,我由珠海去左澳門再坐船返香港


個次之後我每年國慶都唔會上去


大宅

積分: 3210


157#
發表於 19-6-3 16:26 |只看該作者
ddkaka 發表於 19-6-3 15:53
呢啲大巴班次密嗎?

網上搵到國生車站(即富業廣場的), 我自己影嗰張反晒光睇唔清
1559550386058.JPEG
1559550386234.JPEG


翡翠宮

積分: 81591


158#
發表於 19-6-3 16:27 |只看該作者
Ahlite 發表於 19-6-3 16:26
網上搵到國生車站(即富業廣場的), 我自己影嗰張反晒光睇唔清



禁止訪問

積分: 61348


159#
發表於 19-6-3 16:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6113


160#
發表於 19-6-3 17:26 |只看該作者
回覆 c.vieri 的帖子

樓盤叫什麼名?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo