時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   2


水晶宮

積分: 67993


141#
發表於 19-8-6 17:15 |只看該作者
0712-1703 發表於 19-8-6 17:13
我唔係新會員,我住北角寶馬山附近。

哦…
天空之城, 快樂之地


別墅

積分: 883


142#
發表於 19-8-6 17:18 |只看該作者
賀賀 發表於 19-8-6 16:31
呢段假啲喎!
朋友係附近返工,醫生叫佢早收工。佢 whatsapps send 比我,我上網見到周圍真係拉閘,我唔唔想北角有事,福建幫一直係北角地膽,但唔可以亦唔應該給/黑社會有機會正常化。係好危險。


男爵府

積分: 9792


143#
發表於 19-8-6 17:20 |只看該作者
2015年1月媽 發表於 19-8-6 16:32
老闆既心態,比得人工,當然唔好蝕

走左喇,條街d 人好似走難咁


男爵府

積分: 9792


144#
發表於 19-8-6 17:22 |只看該作者
Moppyhaha 發表於 19-8-6 16:40
我都係收8:00

星期日晚公司通知尋日唔使返工...問心係有啲安慰嘅..

多謝你呀
我走左喇,我本來真係好驚,驚冇得走,因為個局勢好緊張,頭先好似走難咁呀,好恐怖


別墅

積分: 883


145#
發表於 19-8-6 17:23 |只看該作者
2015年1月媽 發表於 19-8-6 16:36
住北角街坊,有咩事請告知。
因為我老公返工唔可以睇電話,我會打爆佢電話搵佢。
Thank you

啱啱係網上新聞見到有一架警車,情況暫時ok。

我媽咪係太古返緊屋企,話路面暫時平靜,不過我都叫佢早些回家,經天后地鐵站出好些。


公爵府

積分: 27258


146#
發表於 19-8-6 17:27 |只看該作者
又來光復北角嗎?就如上次元朗翻版。即是唔好得罪黑衣,你會死得更慘


男爵府

積分: 8555


147#
發表於 19-8-6 17:28 |只看該作者
0712-1703 發表於 19-8-6 17:23
啱啱係網上新聞見到有一架警車,情況暫時ok。

我媽咪係太古返緊屋企,話路面暫時平靜,不過我都叫佢早些 ...

Thank you


水晶宮

積分: 57272


148#
發表於 19-8-6 17:32 |只看該作者
0712-1703 發表於 19-8-6 16:01
[突發!切勿前往北角]
8月6日:昨晚北角福建同鄉會戰敗消息傳開後,網上傳出大批福建人今天下午3:00由澳 ...

呢個訊息有點假,講到澳門大陸


男爵府

積分: 9027


149#
發表於 19-8-6 17:33 |只看該作者
香港自從有了乞兒人就冇日安寧 !


大宅

積分: 2618


150#
發表於 19-8-6 17:38 |只看該作者
TingTing 發表於 19-8-6 16:21
D人作野,想搞到人人自危,分化街坊同警察,正乞衣…

作野真乞衣


公爵府

積分: 29663


151#
發表於 19-8-6 17:39 |只看該作者
0712-1703 發表於 19-8-6 17:13
我唔係新會員,我住北角寶馬山附近。
咁你嗰度應該好安全,跑得到上去四份一都氣喘!


珍珠宮

積分: 45620

馬年勳章


152#
發表於 19-8-6 17:42 |只看該作者
opl2 發表於 19-8-6 17:20
走左喇,條街d 人好似走難咁

係呀! 行過每幢商業大廈都有好多人走出嚟,急急腳行去地鐵站,好緊張呀!
HOPE EVERYDAY IS A GOOD DAY


水晶宮

積分: 65573


153#
發表於 19-8-6 17:42 |只看該作者

回覆樓主:

請問而家情況如何?
我有個老人家親戚住北角,工人話佢瞓咗,我怕打俾佢叫佢唔好出街會嚇親佢佢好蛇 gwer, 但又怕佢醒咗唔知頭唔知路走咗落街。 。。


子爵府

積分: 11908


154#
發表於 19-8-6 17:45 |只看該作者
0712-1703 發表於 19-8-6 16:00
黑社會揚言保家園,警方呢個時候又唔見影,商舖落閘,小巿民唔快些回家就自己食自己,黑社會已經升上神枱可 ...

一早黃蓄治港


大宅

積分: 1274


155#
發表於 19-8-6 17:46 |只看該作者
Jasmine-4711 發表於 19-8-6 16:53
鬧交?你冇睇片, 兩邊的人係有架撐互毆.

昨晚,黑衣人圍北角警署, 設路障, 罵他們的街坊被打, 刑毁,之後福 ...

咪係!所以根本唔係乜褔建幫尋仇、根本北角就多福建人!


男爵府

積分: 9940

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


156#
發表於 19-8-6 17:49 |只看該作者
我都唔信, 咪比人再玩啦, 上次元朗夠嚇到d 鋪頭關曬啦, 今次福建幫新聞真係好唔合理.


子爵府

積分: 11073


157#
發表於 19-8-6 18:02 |只看該作者
我朋友而家在北角港運城 ,而家北角地鐵站好多警察, 港運城同健威花園而家落匣。


水晶宮

積分: 55381


158#
發表於 19-8-6 18:22 |只看該作者
Nbs 發表於 19-8-6 17:42
請問而家情況如何?
我有個老人家親戚住北角,工人話佢瞓咗,我怕打俾佢叫佢唔好出街會嚇親佢佢好蛇 gwer, ...

Hi,佢喺邊頭?我頭先行咗轉,唔覺有危險。不過我只行咗屋企附近一帶。只係啲舖關門,似打風咁囉。

個人覺得有人喺度好用力咁製造恐慌。


水晶宮

積分: 65573


159#
發表於 19-8-6 18:28 |只看該作者
EstrellaDamm 發表於 19-8-6 18:22
Hi,佢喺邊頭?我頭先行咗轉,唔覺有危險。不過我只行咗屋企附近一帶。只係啲舖關門,似打風咁囉。

個人 ...

唉我都覺,尤其老人家,話俾佢聽又嚇到佢,唔話俾佢聽又驚佢真係落咗去行下。。。不過我最後都直接打咗俾佢叫佢留喺屋企喇。


水晶宮

積分: 69658


160#
發表於 19-8-6 18:34 |只看該作者
littlesister 發表於 19-8-6 16:27
邊個議員?

我冇留意呀, 淨係見到佢著黃背心, 背后有個名

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo