時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4529


141#
發表於 19-8-22 18:26 |只看該作者
自由自在228 發表於 19-8-22 17:48
done, 但up極都up唔到相

都唔駛一定upload 相,網上大把,佢地已經知道發生咩事

點評

自由自在228    發表於 19-8-22 19:14


男爵府

積分: 6146


142#
發表於 19-8-22 18:39 |只看該作者

回覆樓主:

signed


男爵府

積分: 9032


143#
發表於 19-8-22 18:53 |只看該作者
請港鐵要交代!


男爵府

積分: 6676


144#
發表於 19-8-22 23:06 |只看該作者
已發電郵,並選擇了[需要回覆], 希望好快有回覆


子爵府

積分: 12175


145#
發表於 19-8-22 23:13 |只看該作者
官方人民日報發表評論,指昨晚黑衣人大鬧元朗西鐵站,但耐人尋味的是港鐵不僅拖延報警,事後還派專列護送暴徒免費乘車,揚長而去;文章強調,任何公營機構,都應該把公眾的合法權益放在最重要位置,否則就是背叛職責,但令人遺憾的是,港鐵似乎陷入了角色迷失,質疑他們是否要跟暴徒穿一條褲子,又指一旦縱容暴力,就是拿公共安全不當一回事,就是對廣大乘客不負責任,就是出賣公共利益。

點評

俏黃容    發表於 19-8-22 23:18


子爵府

積分: 12175


146#
發表於 19-8-22 23:14 |只看該作者
有回嚮!


大宅

積分: 3413


147#
發表於 19-8-22 23:16 |只看該作者
ASJ2008 發表於 19-8-22 23:14
有回嚮!

Good!


伯爵府

積分: 17828


148#
發表於 19-8-22 23:17 |只看該作者
lemontea520 發表於 19-8-21 23:01
然後加價係我地身上!!!

講得好,同問


大宅

積分: 4161


149#
發表於 19-8-22 23:22 |只看該作者
俏黃容 發表於 19-8-21 22:59
1. 點解暴徒可跳入閘不付款

2. 點解暴徒可以隨便用滅火筒和消防喉

地鐵而家跪低都冇用呀。不值得可憐


伯爵府

積分: 17828


150#
發表於 19-8-22 23:24 |只看該作者
babynetnet 發表於 19-8-22 01:02
我都唔想俾錢……
我著黑衫但平日 日頭跳閘有無問題先

你知道的


伯爵府

積分: 17828


151#
發表於 19-8-22 23:25 |只看該作者
SullytheMonster 發表於 19-8-21 23:09
其實港鐵都俾黑衣圍,左右做人難。嗰次睇太古直播,成班人圍住個職員叫佢交代有冇報警,同埋同等重要的訴求 ...

成日要嘆冷氣,叫佢地返屋企啦!真係好鬼煩


伯爵府

積分: 17828


152#
發表於 19-8-22 23:28 |只看該作者
clam1314 發表於 19-8-21 23:23
不如去信俾建制或者葉劉,我寫信俾mtr冇覆過!

寫俾CY 都可以


子爵府

積分: 11117


153#
發表於 19-8-22 23:39 |只看該作者
抵呀,佢地撐暴徒,家陣不停去港鐵玩野,停今次仲唔自作自受


珍珠宮

積分: 32761


154#
發表於 19-8-22 23:46 |只看該作者
成日都有免費專列護送暴徒走, 真離普. 法理何在???

補充內容 (19-8-22 23:49):
我見到許多人阻車門關上, 點解港鐵唔執法票控阻車門關上的乘客?? 有法不依, 可恥.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo