時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 2001


141#
發表於 19-10-6 22:53 |只看該作者
小心加入任何有政治背景嘅fb group

自從知道fb會滅聲,我對佢徹底失望同不信任,我自己剷走晒所有照片同個人資料,唔怕講,一路剷一路喊,因為充滿住我同家人嘅回憶(包括已離世家人),但fb已唔係一個我可以trust嘅平台
更唔會將個人資料透露俾不明白背景嘅group

我已無睇fb post好耐,朋友講嘅野令我痛心,亦影響到自己情況。反駁,傷感情,唔反駁,屈住,何必為難自己?

Bk係唯一一個可以俾我盡情抒發同收update嘅地方


子爵府

積分: 12846

虎到金來勳章


142#
發表於 19-10-6 23:03 |只看該作者

回覆樓主:

Save hk未俾我入


複式洋房

積分: 146


143#
發表於 19-10-6 23:42 |只看該作者
剛入save hk. 果然係另一清泉。


別墅

積分: 770


144#
發表於 19-10-6 23:54 |只看該作者
Apple011 發表於 19-10-6 22:47
save hk 有一個係假㗎喎,小心入錯。有冇link?

放心!條link我藍絲朋友比㗎,唔會假。我仲見到幾個舊同事响裏面,都係藍人。大家同聲同氣,我响BK 同Save HK 可以抖下氣!


男爵府

積分: 6313


145#
發表於 19-10-7 00:13 |只看該作者
我身邊九成都係黃人,好大壓力,
只可以喺呢度先可以抖啖氣,起碼知道仲有好多正常人


子爵府

積分: 10192


146#
發表於 19-10-7 00:39 |只看該作者
歡迎!大家一齊發聲!加入埋savehk, 我都係被朋友邀請加入的,慢慢地,發現有其他朋友相繼加入,我就知道,香港還有正常人。更加質疑200幻人是假的。


複式洋房

積分: 146


147#
發表於 19-10-7 00:45 |只看該作者
catmervin 發表於 19-10-7 00:39
歡迎!大家一齊發聲!加入埋savehk, 我都係被朋友邀請加入的,慢慢地,發現有其他朋友相繼加入,我就知道, ...

雖然加入咗,但未敢留言.....怕被起底滅聲......



別墅

積分: 619


148#
發表於 19-10-7 00:46 |只看該作者
sunnythecat 發表於 19-10-6 23:54
放心!條link我藍絲朋友比㗎,唔會假。我仲見到幾個舊同事响裏面,都係藍人。大家同聲同氣,我响BK 同Save ...

可以invite我嗎?我也想join


大宅

積分: 3518


149#
發表於 19-10-7 01:03 |只看該作者
身邊太多黃人,包括同事舊同學,甚至親人!我奶奶是個傳統的老人家,仍竟然話警察暴力警察衰!(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)好在有呢度有同道人!


複式洋房

積分: 146


150#
發表於 19-10-7 02:04 |只看該作者
回覆 eetower 的帖子

Toby Guu 最新 Youtube 影片, 講出香港暴動真實一面,指主流傳媒沒有報道暴徒惡行,沉默一群敢怒不敢言等等。



男爵府

積分: 5660


151#
發表於 19-10-7 02:12 |只看該作者

回覆樓主:

save hk都未比我入,我係fb 睇到好辛苦 家族都多黃人或者唔出聲嗰啲,bk都係我唯一抖氣地方


水晶宮

積分: 58891

馬年勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


152#
發表於 19-10-7 02:22 |只看該作者
shopaholics 發表於 19-10-6 07:20
我都剛入了savehk,真係清泉來

可否比條savehk link? 上facebook, 發現好多叫savehk都是黃


別墅

積分: 972


153#
發表於 19-10-7 02:40 |只看該作者
catchacha 發表於 19-10-6 01:50
我好少上BK, 主要都係去美容扮靚嗰邊八下啲資訊, 因為呢方面BK啲媽媽會比較精明.
點之嚟睇下呢個討論區, ...

向全世界展示暴徒嘅真面目
請大家叫身邊人去subscribe and like Toby Guu youtube, 一個拍低及公開暴徒惡行嘅美國華人!只有多點擊率先可以引起國際關注!香港人要有勇氣、要自救!
Toby Guu 視頻://www.youtube.com/embed/pcw7lcZA7SE


別墅

積分: 898


154#
發表於 19-10-7 02:58 |只看該作者
catchacha 發表於 19-10-6 01:50
我好少上BK, 主要都係去美容扮靚嗰邊八下啲資訊, 因為呢方面BK啲媽媽會比較精明.
點之嚟睇下呢個討論區, ...

係呀,呢度係清泉


男爵府

積分: 9910

畀面勳章


155#
發表於 19-10-7 06:27 |只看該作者

回覆樓主:

係,好在仲有bk
「所謂幸褔,不是沒有苦惱,而是置身痛苦漩渦中,抱持樂觀而堅定的信念,不畏懼,也不嘆氣,勇敢迎擊迎面而來的洶湧波濤,浪愈大,愈是咬緊牙關向前衝,跌倒了再站起來,從摸索與挫折中學習與鍛鍊,磨練出膽識與智慧,無論橫流逆境多麼艱難,希望與確信依舊,直至獲得最後的勝利。」


大宅

積分: 1669


156#
發表於 19-10-7 07:05 |只看該作者
connielamyee 發表於 19-10-7 02:22
可否比條savehk link? 上facebook, 發現好多叫savehk都是黃

27樓有呀


珍珠宮

積分: 39666

開心吸收勳章


157#
發表於 19-10-7 07:13 |只看該作者

回覆樓主:

你又係 saveHK道宣傳下 BK,等佢地知道有同路人在 BK.


侯爵府

積分: 24833


158#
發表於 19-10-7 07:29 |只看該作者
catchacha 發表於 19-10-6 15:51
我剛剛同朋友一齊移開路障,比一隻小強用粗口鬧,驚驚....

好勇! 敬佩。


男爵府

積分: 5342


159#
發表於 19-10-7 08:22 |只看該作者
多謝提醒FB有saveHK. 我睇FB都睇得好辛苦,差點delete 咗佢,不過又唔捨得


大宅

積分: 3826


160#
發表於 19-10-7 08:49 |只看該作者
shopaholics 發表於 19-10-6 07:40
https://www.facebook.com/groups/393490971355994/

多謝你條link,剛加入

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo