自由講場

跳至

首頁

尾頁
   36


珍珠宮

積分: 30977


141#
發表於 20-8-13 21:36 |只看該作者
白毛毛 發表於 20-8-13 19:54
保額以年計或一世計千萬以上。
高墊底費就如字面咁解。

所以我仲喺度考慮中,
已經入伍, 即使墊底費高的高端醫療, 一年講緊萬幾兩萬蚊保費,
到咗登六, 保費要去到兩萬幾三萬蚊一年,
好貴


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


142#
發表於 20-8-13 21:36 |只看該作者
我愛Corina 發表於 20-8-13 21:09
我都唔知,搵唔到資料,有medical card 係一定包,但其他真係唔知呢。

https://www.hse.ie/eng/services/list/5/cancer/patient/treat/drugs/where.html

呢度?咁你個邊都幾好,都係比少少錢有得醫癌症!


伯爵府

積分: 17159


143#
發表於 20-8-13 21:37 |只看該作者
貓頭雀 發表於 20-8-13 21:00
病友們聊天, 只有兩種人唔想死: 一種係未養大仔女, 一種係嘆緊世界。

病友們哈哈笑,苦中作樂。 我在一 ...

你講既我絕對贊同,人係好妙少,個個都想賺錢賺錢賺錢,誰不知健康先係最重要,當你富可敵國,大病時只可令自己過得有尊嚴同有希望但都唔代表可以保命。我等草根更唔需多諗,我有小朋友但如不幸有重病我自己寧可將錢留給他們,人生其實幾痛苦,如大病可早走對我未必係一件慘事


子爵府

積分: 11091


144#
發表於 20-8-13 21:48 |只看該作者
坦白講:生死有命 富貴由天
如果只用錢就醫得好嘅話....小甜甜、肥姐、梅艷芳等等
我呢啲低等人都係聽天由命,餓死唔緊要最緊要留返比啲小朋友


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


145#
發表於 20-8-13 21:55 |只看該作者
ocarebear 發表於 20-8-13 21:36
所以我仲喺度考慮中,
已經入伍, 即使墊底費高的高端醫療, 一年講緊萬幾兩萬蚊保費,
到咗登六, 保費要去到 ...

以前啲高端醫療係好貴,但自從推出自願醫保之後,有啲大額嘅住院保係可以買半私家或大房㗎,經濟好多!你問下你個agent啦。


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


146#
發表於 20-8-13 22:07 |只看該作者
大笨鐘 發表於 20-8-13 20:01
我買嗰個係特選危疾,即係萬一中咗指定嘅疾病,包括癌症,就會賠醫藥費,鏢靶藥都包,保費幾千蚊一年,我 ...

你呢個喺吾係嗰啲會賠一百幾十萬然後和你一刀兩斷嗰啲保險計劃?點睇都吾似會賠一千萬喎。


象牙宮

積分: 216490


147#
發表於 20-8-13 22:09 |只看該作者

回覆樓主:

祝福病者早日康復


用戶要求終止服務

積分: 31434

牛年勳章


148#
發表於 20-8-13 22:12 |只看該作者
echoo 發表於 20-8-13 22:07
你呢個喺吾係嗰啲會賠一百幾十萬然後和你一刀兩斷嗰啲保險計劃?點睇都吾似會賠一千萬喎。
...

唔係一筆過,係實報實銷
未經許可,請勿轉載


大宅

積分: 3129


149#
發表於 20-8-13 22:20 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 NatalieBaby 於 20-8-13 22:21 編輯

如對高端医療有興趣,建議參考埋自願医保的高端医療產品,我記得 AIA 的保障範圍幾好。自願医保包*未知*的已存在疾病,vhis網頁可睇曬不同保險公司的 plan 及 premiun table, 透明度較高。


瑪瑙宮

積分: 139332

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


150#
發表於 20-8-13 22:33 |只看該作者
stkyo 發表於 20-8-13 13:36
https://www.hse.ie/eng/services/list/5/cancer/patient/treat/drugs/where.html

呢度?咁你個邊都幾好 ...

真係唔知呢個scheme 會包埋標靶,呢個數都係有限錢。。。

wahahaha,咁可以cut 香港份醫保


珍珠宮

積分: 44844


151#
發表於 20-8-13 22:36 |只看該作者

回覆樓主:


唔識講 健康真係難求
後生時唔識珍惜 (大部分人)
祝福樓主及樓主家人


瑪瑙宮

積分: 134334


152#
發表於 20-8-13 23:02 |只看該作者
麟媽媽 發表於 20-8-13 19:37
其實有陣時係好無奈,好多自費藥物如果比唔起,就真係等時間.....

幾年前,有個朋友個62 ,cancer 食標杷藥,後尾都走左,年紀大 ,但淨番唔少標杷藥,同番醫生講,可否將未食標杷藥送比有需要既人,果度都幾萬蚊藥,醫生話唔會轉送喎,朋友話好浪費,要掉左。

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


大宅

積分: 3443


153#
發表於 20-8-13 23:34 |只看該作者
PUIPUI2000 發表於 20-8-13 20:51
Sure

請pm 那一間保險公司。


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


154#
發表於 20-8-14 00:57 |只看該作者
moonlight9198 發表於 20-8-13 23:02
幾年前,有個朋友個62 ,cancer 食標杷藥,後尾都走左,年紀大 ,但淨番唔少標杷藥,同番醫生講,可否將未 ...

我朋友嘅奶奶,有肺腺癌但唔可以做手術,佢一直都係食鏢靶藥,每個月四萬幾,佢已經食咗差唔多四年,佢哋好有錢嘅,住南區嘅獨立屋,但如果一般家庭,一年已經要成50萬,四年就200萬,點負擔到啊?


瑪瑙宮

積分: 134334


155#
發表於 20-8-14 01:30 |只看該作者
麟媽媽 發表於 20-8-14 00:57
我朋友嘅奶奶,有肺腺癌但唔可以做手術,佢一直都係食鏢靶藥,每個月四萬幾,佢已經食咗差唔多四年,佢哋 ...

窮人只可以死,不可以病,根本冇咁多錢去食呢類標杷藥,

我有個朋友有cancer ,淋巴癌,隔2個月要打一次標杷針,好彩佢係公務員,唔使比錢,到而家都打左幾年。

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


珍珠宮

積分: 48612


156#
發表於 20-8-14 06:02 |只看該作者
moonlight9198 發表於 20-8-14 01:30
窮人只可以死,不可以病,根本冇咁多錢去食呢類標杷藥,

我有個朋友有cancer ,淋巴癌,隔2個月要打一次 ...

公務員都要比錢㗎喎


侯爵府

積分: 20322


157#
發表於 20-8-14 06:10 |只看該作者
yeung_ma 發表於 20-8-13 17:42
我朋友就係咁, 佢完全唔想醫, 叫醫生開止痛藥, 有需要就食, 再安排好晒自己身後事, 話寧願把錢留晒俾個女同 ...

什麼年紀?


大宅

積分: 3251


158#
發表於 20-8-14 06:43 |只看該作者
schricky 發表於 20-8-13 19:06
其實就算買咗保險,都未必樣樣保,我成日担心有事又claim唔到個時仲激心
...

同意⋯買果時乜都包, 到claim 時就乜都唔包


用戶要求終止服務

積分: 31434

牛年勳章


159#
發表於 20-8-14 07:02 |只看該作者
sabun 發表於 20-8-14 06:02
公務員都要比錢㗎喎

聽講舊制公務員可以 claim 返
未經許可,請勿轉載


珍珠宮

積分: 37843

睛靈勳章


160#
發表於 20-8-14 07:23 |只看該作者
貓頭雀 發表於 20-8-13 15:31
我家人出事後,最後悔係無買保險。

唉。 但醫癌係咁貴,天價呀! 無錢係咪只能等死?

你後悔冇買保險,你不如話比大家知係咩癌病,用咩藥要咁貴,,保險究竟包唔包,你講到隻藥咁勁,等大家可以留意下保險細節條款,而且,呢度好多記者朋友,話唔定可以幫你上報反映,等政府做啲嘢

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo