自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


珊瑚宮

積分: 107219


141#
發表於 21-10-4 12:53 |只看該作者
~香奈兒~ 發表於 21-10-4 12:15
本帖最後由 ~香奈兒~ 於 21-10-4 12:20 編輯

我尋晚碌咗咁多版都未見有片,自行上facebook睇咗,男同女 ...
我找到HK O1報睇到架
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107219


142#
發表於 21-10-4 12:55 |只看該作者
自從乜絲打人燒人。大眾吾驚?
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107219


143#
發表於 21-10-4 12:58 |只看該作者
香港幾時先学下新加坡?
立例不得滋擾行駛中的巴士?
打5藤你就知死
玩具萬歲!


男爵府

積分: 9819


144#
發表於 21-10-4 12:59 |只看該作者
人問題,我以前一個人湊b小巴轉地鐵去迪士尼玩,一手抱b一手拎車一直到2歲幾都無問題,兩個人四隻手都攪唔掂?有手打人無手收車?
呢啲人,拉佢踎下就岩啦。
唉,其實唔係個個人都敢出聲,我前面有幾個南亞人食緊野食(巴士上),都無人敢出聲,包括我。


伯爵府

積分: 18775

牛年勳章


145#
發表於 21-10-4 14:14 |只看該作者
蘑菇 發表於 21-10-4 12:48
本帖最後由 蘑菇 於 21-10-4 12:49 編輯

枉為人父母, 真係不知所謂. 我覺得對付呢d垃圾父母, 如果下層 ...

本帖最後由 ~香奈兒~ 於 21-10-4 14:19 編輯

而家D人一出聲就躁狂症甘,好多人都獨善其身,多一事不如少一事


水晶宮

積分: 52373


146#
發表於 21-10-4 14:28 |只看該作者
藴藴 發表於 21-10-4 12:59
人問題,我以前一個人湊b小巴轉地鐵去迪士尼玩,一手抱b一手拎車一直到2歲幾都無問題,兩個人四隻手都攪唔 ...

呢啲人欺善怕惡,諗住冇人出聲就側側膞


水晶宮

積分: 52373


147#
發表於 21-10-4 14:31 |只看該作者
ching070707 發表於 21-10-3 23:06
可能 走火入魔 所以喪失呢個功能



水晶宮

積分: 52373


148#
發表於 21-10-4 14:38 |只看該作者
noodle_noodle 發表於 21-10-4 01:19
就係無屋企人幫我,細仔成日要出入醫院,去醫院嘅路只可以坐巴士或者小巴,搭地鐵要行好耐,街已經好少出 ...

你好似係奶奶老公吾會幫手,乜都靠自己果位媽媽


水晶宮

積分: 52373


149#
發表於 21-10-4 14:46 |只看該作者
noodle_noodle 發表於 21-10-4 01:08
我都係搭巴士唔想收車嘅家長之一,不過我經常都一打二,大嘅5歲,細嘅未夠一歲,仲有一個未出世,我都想問 ...

如果我見到你/其他媽媽

會幫你手收車


珍珠宮

積分: 38315

15週年勳章


150#
發表於 21-10-4 14:47 |只看該作者
開左車就唔好做多餘野, 呻乜呢, 攞返個彩, 無腦


伯爵府

積分: 18816


151#
發表於 21-10-4 14:50 |只看該作者
auhiyo 發表於 21-10-4 07:50
lock住左架車點飛?如果飛得走既d阿嬸既買餸車咪仲危險?真係危險就乜野車都唔應該上巴士law。
...

點定義多人?計人數?計企嘅密度/分布?
上車個站唔多人,之後愈來愈多人上車,又可以點做?有好多嘢有灰色地帶,定規矩時冇可以考慮得哂。買餸車同bb車冇可比性,唔使收,自然有人留個b喺架車到,到時係連人帶車飛。


彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


152#
發表於 21-10-4 14:51 |只看該作者
唔收BB車, 就唔好坐巴士啦


禁止訪問

積分: 4041


153#
發表於 21-10-4 14:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42990


154#
發表於 21-10-4 14:53 |只看該作者
巴士一係用揹帶一係用單手收車


伯爵府

積分: 18816


155#
發表於 21-10-4 14:57 |只看該作者
annakit 發表於 21-10-4 07:51
本帖最後由 annakit 於 21-10-4 07:52 編輯

同意, 冇錢搭的士出入仲生3個, 點解唔係生之前計劃好自己 ...

真心要做好family planning,唔好將自己嘅問題變做人哋嘅問題。


公爵府

積分: 28802

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


156#
發表於 21-10-4 14:59 |只看該作者
我以前搭巴士,唔會戴車,全程抱住,仲要無得坐都係咁啦


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


157#
發表於 21-10-4 15:00 |只看該作者
講真而家遇到咁情況我都唔敢出聲, 以前年少氣盛會睥下佢腰潤下佢, 現在環境唔同左, 好多人帶武器出街, 隨時望兩眼, 即刻攞把界刀出來, 驚驚
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


公爵府

積分: 29365

BK Milk勳章


158#
發表於 21-10-4 15:08 |只看該作者
SullytheMonster 發表於 21-10-4 14:50
點定義多人?計人數?計企嘅密度/分布?
上車個站唔多人,之後愈來愈多人上車,又可以點做?有好多嘢有灰 ...

留b係車就危險架啦!我講係安排d細路上車坐好位先再去收車,如果太多人就一定收車先上。


珍珠宮

積分: 32599


159#
發表於 21-10-4 15:16 |只看該作者
sanjoe 發表於 21-10-4 14:38
你好似係奶奶老公吾會幫手,乜都靠自己果位媽媽

原來係咁
連事主老公都唔體諒、唔幫手,竟然怪車長同路人唔體諒、唔幫手……


禁止訪問

積分: 343


160#
發表於 21-10-4 15:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo