家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   5


珍珠宮

積分: 49712


141#
發表於 22-2-7 23:21 |只看該作者
littlefunpig 發表於 22-2-7 21:23
本帖最後由 littlefunpig 於 22-2-7 21:23 編輯

「假設去到離婚咁講,最大問題係冇左先生既經濟支持( ...

傾左甘多頁,樓主最大要考慮問題,的確係佢最初優心既入口,同佢本身既能力同過往,令到佢無信心
如果佢無番錢能力,同時錢銀入口細。係我地手上本身係投資既野,變左到佢手上係投機,可能佢實在儲埋佢仲好,但都解決唔到最重要能力同入口


大宅

積分: 1633


142#
發表於 22-2-7 23:21 |只看該作者
littlefunpig 發表於 22-2-7 21:04
本帖最後由 littlefunpig 於 22-2-7 21:04 編輯

Me too

我已經唔後生了3x …


珍珠宮

積分: 49712


143#
發表於 22-2-7 23:21 |只看該作者
ar_mak 發表於 22-2-7 17:43
咁115蚊買入阿里爸爸既錢,就係生死未卜!

本帖最後由 PIGPIG朱 於 22-2-7 23:23 編輯

個股升跌,對於銀錢入口夠既人黎講。完全無影響,所以股票最岩係唔等錢用既人玩


珍珠宮

積分: 49712


144#
發表於 22-2-7 23:25 |只看該作者
RAY媽 發表於 22-2-7 22:11
你揾工,俾5000 出嚟湊仔,都每月多4千,都有錢儲吓,你接受嗎?

佢搵份14k真係唔夠進取,如果10k唔夠佢洗,根本儲得好慢,大前提佢無咩儲蓄,如果有心搵錢,番份前線工有萬到尾再慢慢加上去就ok快好多


大宅

積分: 1633


145#
發表於 22-2-7 23:30 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 22-2-7 23:25
佢搵份14k真係唔夠進取,如果10k唔夠佢洗,根本儲得好慢,大前提佢無咩儲蓄,如果有心搵錢,番份前線工有 ...

14k係老底,應該有20k樓下,我當我最低保證入息先,另外只能夠搵朝9晚6回家較近嘅工作,因為收工要湊仔唔可以太遠同太夜


珍珠宮

積分: 49712


146#
發表於 22-2-7 23:34 |只看該作者
littlefunpig 發表於 22-2-7 21:04
本帖最後由 littlefunpig 於 22-2-7 21:04 編輯

Me too

佢情況的確係擔休,無儲蓄一下子婚姻出問題都唔知點算,同埋家庭收入靠曬男方都唔係健康一件事


珍珠宮

積分: 49712


147#
發表於 22-2-7 23:35 |只看該作者
happyikk 發表於 22-2-7 23:30
14k係老底,應該有20k樓下,我當我最低保證入息先,另外只能夠搵朝9晚6回家較近嘅工作,因為收工要湊仔唔 ...

當佢20k收入,c6比5k你,你儲唔儲到一萬一個月


大宅

積分: 1633


148#
發表於 22-2-7 23:42 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 22-2-7 23:35
當佢20k收入,c6比5k你,你儲唔儲到一萬一個月

一定得


男爵府

積分: 7544


149#
發表於 22-2-7 23:43 |只看該作者
回覆 happyikk 的帖子

其實幾好喎,你之前打兩份工先18k,而家一份工老底係14k,有進步


大宅

積分: 1633


150#
發表於 22-2-7 23:44 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 22-2-7 23:34
佢情況的確係擔休,無儲蓄一下子婚姻出問題都唔知點算,同埋家庭收入靠曬男方都唔係健康一件事
...

講左咁耐,你呢句就係我心中果句


珍珠宮

積分: 49712


151#
發表於 22-2-7 23:46 |只看該作者
happyikk 發表於 22-2-7 23:42
一定得

最好儲盡佢15k,即刻講野都大聲點啦


珍珠宮

積分: 49712


152#
發表於 22-2-7 23:46 |只看該作者
happyikk 發表於 22-2-7 23:44
講左咁耐,你呢句就係我心中果句

我聽左甘耐先知曬詳情麻,先有結論


珊瑚宮

積分: 109522

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


153#
發表於 22-2-8 00:02 |只看該作者
ar_mak 發表於 22-2-7 22:25
其實我就只係根據一個前設,就係先生會每個月定期比零用,由此去判斷樓主既投資縱使如何不濟,也可從容面對 ...

建行我有,5.2附近買過幾次,未走
入無耐就升到巴巴聲
諗住渣半年最少、到近派息甚至唔放
多左考慮要10年+既長期投資
唔想再成日出出入入
我真係如你所講,唔係太進取
啲非藍籌/波幅比較大既細股放好少,比例好低
控制風險為上,路線同你好大分別


珊瑚宮

積分: 109522

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


154#
發表於 22-2-8 00:08 |只看該作者
ar_mak 發表於 22-2-7 22:35
OK,就根據你講既情況,就係錯在冇係200蚊斬佢頭。

本帖最後由 littlefunpig 於 22-2-8 01:48 編輯

呢版都唔少丫
睇吓200蚊以上入呀里爸爸個post
幾多200幾入?止蝕唔係個個識同捨得,又唔知幾時會黎個v彈一去無回頭

匯豐我49-30幾左右一路都有入,最低30蚊都有,跌落40蚊時如果我斬左就蝕放了,更加無左而家57蚊既升幅!所以我幾時都強調投資一定要閒錢唔等洗先得。


珊瑚宮

積分: 109522

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


155#
發表於 22-2-8 00:17 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 22-2-7 23:34
佢情況的確係擔休,無儲蓄一下子婚姻出問題都唔知點算,同埋家庭收入靠曬男方都唔係健康一件事
...

本帖最後由 littlefunpig 於 22-2-8 00:19 編輯

如果佢係一段合法婚姻就擔心少樣
普偏既婚姻法都係對無資產果方最有利
通過婚姻可以在離婚時用法律手段取得另一半既資產、要求對方付財產/膽養費
對方死後作為遺產承辦人、管理/繼承對方所有或大部份遺產

如果只係爭舊10零20萬既備用金,等個仔上k1做2-3年儲就夠了。唔洗咁愁


珊瑚宮

積分: 109522

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


156#
發表於 22-2-8 00:22 |只看該作者
happyikk 發表於 22-2-7 23:30
14k係老底,應該有20k樓下,我當我最低保證入息先,另外只能夠搵朝9晚6回家較近嘅工作,因為收工要湊仔唔 ...

唔好透露你真實入息俾另一半知啦
明顯佢心中有數睇住黎cut
計到你返工同唔返工儲既一樣
幾時都話搵好少,自己慢慢cut開支儲多啲


珍珠宮

積分: 49712


157#
發表於 22-2-8 00:35 |只看該作者
littlefunpig 發表於 22-2-8 00:02
建行我有,5.2附近買過幾次,未走
入無耐就升到巴巴聲
諗住渣半年最少、到近派息甚至唔放

甘岩我都係5.2入未走


珍珠宮

積分: 49712


158#
發表於 22-2-8 00:48 |只看該作者
littlefunpig 發表於 22-2-8 00:17
本帖最後由 littlefunpig 於 22-2-8 00:19 編輯

如果佢係一段合法婚姻就擔心少樣

其實以佢c6目前表現,就算真係簽左紙,我估佢c6係關鍵位一定調走資產同資金,所以無儲蓄都係會成日擔心囉,覺得唔穩陣甘


珊瑚宮

積分: 109522

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


159#
發表於 22-2-8 01:16 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 22-2-8 00:48
其實以佢c6目前表現,就算真係簽左紙,我估佢c6係關鍵位一定調走資產同資金,所以無儲蓄都係會成日擔心囉 ...

有追溯期既
調走資產都有風險
一個唔覺俾人吞埋

20萬唔難儲啦
個仔上k做2-3年搞掂


珍珠宮

積分: 49712


160#
發表於 22-2-8 01:25 |只看該作者
littlefunpig 發表於 22-2-8 01:16
有追溯期既
調走資產都有風險
一個唔覺俾人吞埋

原來有追溯期?知唔知幾耐到?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo