自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


水晶宮

積分: 56993


141#
發表於 22-7-14 19:52 |只看該作者
huicy 發表於 22-7-14 13:53
其實係咪應該考慮取消強積金?強積金都係比啲基金佬賺晒啲錢,搞到富者越富,貧者愈貧,點解唔可以俾我選擇 ...

舉腳賺成,就算取消對沖到最後都吾知有幾多落到打工仔袋


侯爵府

積分: 24721


142#
發表於 22-7-14 19:52 |只看該作者
反對!不贊成!


侯爵府

積分: 24721


143#
發表於 22-7-14 19:53 |只看該作者
Amy47 發表於 22-7-14 18:08
唔讚成,但嗰啲基金要彈性再高啲,例如我只放定期存款都可以,唔要乜野平穩基金,畀晒啲手續費都所剩無幾, ...

我公司用宏利,有保證利息基金選。


大宅

積分: 4526

馬年勳章


144#
發表於 22-7-14 20:04 |只看該作者
huicy 發表於 22-7-14 13:53
其實係咪應該考慮取消強積金?強積金都係比啲基金佬賺晒啲錢,搞到富者越富,貧者愈貧,點解唔可以俾我選擇 ...

十萬個贊成
我地 局任比班fund佬去炒
仲要比手續費
政府明益佢地架


大宅

積分: 1109


145#
發表於 22-7-14 20:06 |只看該作者

回覆樓主:

贊成,每個月供果啲啲,又蝕錢又追唔到通賬,到老左啲錢貶值哂,都唔知洗到幾耐


已刪除用户

積分: 21542


146#
發表於 22-7-14 20:38 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4929


147#
發表於 22-7-14 20:41 |只看該作者
KATHY3706 發表於 22-7-14 20:04
十萬個贊成
我地 局任比班fund佬去炒
仲要比手續費

你搞錯咗!其實係佢set好晒組合等你去揀!你以為佢會幫你炒!傻啦!全部都係你自己揀!你怕蝕就買保本基金,想賺錢就了解下自己買咗乜!


珍珠宮

積分: 43000


148#
發表於 22-7-14 20:43 |只看該作者
huicy 發表於 22-7-14 13:53
其實係咪應該考慮取消強積金?強積金都係比啲基金佬賺晒啲錢,搞到富者越富,貧者愈貧,點解唔可以俾我選擇 ...

我好讚成,連老闆都好讚成,一人比少一千幾百,慳好多


珍珠宮

積分: 43000


149#
發表於 22-7-14 20:44 |只看該作者
不過取消左,退休真係好多人冇積蓄,真係50/50


水晶宮

積分: 64337


150#
發表於 22-7-14 20:45 |只看該作者
唔贊成,不過應該考慮學新加坡咁轉做由政府中央全盤管理嘅公積金


大宅

積分: 4526

馬年勳章


151#
發表於 22-7-14 20:55 |只看該作者
半生緣 發表於 22-7-14 20:41
你搞錯咗!其實係佢set好晒組合等你去揀!你以為佢會幫你炒!傻啦!全部都係你自己揀!你怕蝕就買保本基金 ...

人人 都怕 蝕 架 la 晤通你 晤怕
我都係普普通通 打工仔
mpf 限制 又多 又65 歲先拎到
講句 晤贊成 講下心聲
都噤大反應


已刪除用户

積分: 5042


152#
發表於 22-7-14 21:41 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 46880

母親節2025勳章 玩具勳章


153#
發表於 22-7-14 21:45 |只看該作者

回覆樓主:

贊成,無存款的人先要強積金囉


水晶宮

積分: 72316

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


154#
發表於 22-7-14 21:59 |只看該作者
將會取消對沖,政府要比大筆錢黎安撫d 僱主,有強積金僱主先會幫僱員供,MPF 前有幾多公司肯做公積金


珍珠宮

積分: 34922

畀面勳章


155#
發表於 22-7-14 22:02 |只看該作者

回覆樓主:

強積金原意係好,但唔明點解唔監管好d, 咁大資金,隻眼開, 隻眼閉咁 比d基金佬蠶食


複式洋房

積分: 313


156#
發表於 22-7-14 22:02 |只看該作者
一定讚成啦


水晶宮

積分: 72316

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


157#
發表於 22-7-14 22:08 |只看該作者
如果冇左MPF, 政府負擔老人筆錢就好高,錢何來?跟住加入息稅咪一樣扣你人工,而家有公司同你供一半,有去管理MPF果班仲可以增長左好多,自己懶理又唔怪得人,反而政府要去規管下D 基金公司管理費唔可以過高,要有社會責任


侯爵府

積分: 22756

馬年勳章


158#
發表於 22-7-14 22:18 |只看該作者
如果唔強制儲,可能退休時有一半嘅人身無分文,而家都叫做每月有10%儲下,最終都叫有舊錢,對於儲錢唔叻不善理財嘅人係好事,當然唔可以靠晒佢養老。


珍珠宮

積分: 44321


159#
發表於 22-7-14 22:25 |只看該作者

回覆樓主:

其實佢本身幫人儲錢呢個概念係好嘅,但係迫人一定要買基金果度衰,又金融風暴又金融海嘯,一個浪冚埋黎果年供嘅渣都冇,雖然話保本會跑輸通脹,都好過蝕晒


男爵府

積分: 5849


160#
發表於 22-7-14 22:28 |只看該作者

回覆樓主:

超贊成

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo