自由講場

跳至

首頁

尾頁
   38


侯爵府

積分: 21888


141#
發表於 昨天 21:37 |只看該作者
peaceaa1122 發表於 25-11-5 12:38
我用panasonic,冇你講既問題。蒸完有水氣,平時就打開蓋吹乾,潮濕天氣就用焗爐焗走d 水氣。 亦都唔需要每 ...

請問檸檬酸你會在哪裏買?


珍珠宮

積分: 35328

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章


142#
發表於 昨天 21:59 |只看該作者
天貓 發表於 26-6-23 17:00
我個部凱度,2021年買,上下可以唔同溫度,買嗰時唔使千四人仔,而家已經無出,五年仲好好用…

...

呢部係咪冇微波功能?
我見有微波功能嗰啲,蒸 = 蒸+ 微波


珍珠宮

積分: 38335

馬年勳章 2024年龍年勳章


143#
發表於 昨天 22:03 |只看該作者
雪菜肉c 發表於 25-11-5 09:04
我。

仲要當時買左最大size果隻,結果用起上來,蒸完野一開門,d蒸氣多到放火咁,根本唔可以一次過開哂隻 ...

蒸爐真係唔好用、用鑊好過


珍珠宮

積分: 38401


144#
發表於 昨天 22:05 |只看該作者
superkingdom 發表於 26-6-23 21:35
前置排飛是否好過後排氣?請問有咩分別?
我用咗冇蒸氣出嗰隻,如果爐上冇物件,上出都冇問題


子爵府

積分: 14487


145#
發表於 昨天 22:46 |只看該作者
superkingdom 發表於 26-6-23 21:27
分享下,你再買會買咩牌子?第二部又咩牌子?

我第一部係惠而蒲
第二部係 panasonic


子爵府

積分: 11693

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


146#
發表於 昨天 22:48 |只看該作者
睇中依部,$3千,依個牌子ok嗎?
thank you!




水晶宮

積分: 62007

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


147#
發表於 昨天 22:50 |只看該作者
fundfund 發表於 26-6-23 21:59
呢部係咪冇微波功能?
我見有微波功能嗰啲,蒸 = 蒸+ 微波

呢部冇呀,但係我覺得佢啲功能已經夠我用,我自己本身嗰部G 6都冇,我唔鍾意微波功能,硬係覺得唔係好健康,我覺得蒸已經夠用


珍珠宮

積分: 38234

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


148#
發表於 13 小時前 |只看該作者
superkingdom 發表於 26-6-23 21:37
請問檸檬酸你會在哪裏買?

在 12蚊店買。


象牙宮

積分: 239620


149#
發表於 12 小時前 |只看該作者
katherine.k 發表於 25-11-5 08:25
因為原來蒸焗爐每次用完之後, 用完每一次用完之後,都要 按自動清洗功能。
洗完部機之後抹乾, 再用焗爐焗 ...

功能性 沒分別。電蒸炉。不用每次清洗。抹乾。
價格親民。分N層。 倒水, 清結。里里外外 需要。
等佢坏, 5年未死。

京東 618 / 京東网購 吧。
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


伯爵府

積分: 17971


150#
發表於 12 小時前 |只看該作者
冇後悔
好用啊
有水抹乾
打開蓋風乾
吾駛次次洗


珍珠宮

積分: 33942

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


151#
發表於 11 小時前 |只看該作者
我用緊p記蒸焗爐,好好用喎!如果壞咗,會立即買部新續用

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo