立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4320
HIN_bb 寫道: Babyruby 有聽過!你買左幾錢呀! [quote] Babyruby 寫道: 下...你無聽過呢套野架????CLICK HERE [quote] HIN_bb 寫道: 你買左咩教材呀? [quote] Babyruby 寫道: 0我,要買佢套教材先得架[quote] HIN_bb 寫道: Babyruby 係點參加架?
積分: 3929
水晶宮
積分: 51182
Babyruby 寫道: 而家想返起,都覺貴,要成幾皮野架 [quote] HIN_bb 寫道: Babyruby 有聽過!你買左幾錢呀! [quote] Babyruby 寫道: 下...你無聽過呢套野架????CLICK HERE [quote] HIN_bb 寫道: 你買左咩教材呀? [quote] Babyruby 寫道: 0我,要買佢套教材先得架[quote] HIN_bb 寫道: Babyruby 係點參加架?
Babyruby 寫道: 可以分兩年,但會計返息架[quote] HIN_bb 寫道: Babyruby 可唔可以分期呀? [quote]
別墅
積分: 712
HIN_bb 寫道: ppl 你地食得多唔多野呀? [quote] ppl 寫道: TszHin Ma, 行完街,記得pm 個A/C俾我,我欠您飯錢. ppl
ppl 寫道: Hin_bb, 唔算太多,兼且我準時2點離開,所以唔知事後發展如何? 不過TszHin Ma, POPOMA 及小豬媽相當客氣. ppl [quote] HIN_bb 寫道: ppl 你地食得多唔多野呀? [quote] ppl 寫道: TszHin Ma, 行完街,記得pm 個A/C俾我,我欠您飯錢. ppl
NO.FOUR 寫道: HIN_bb 咦 ! 好似又無o左[size=medium]"在線上"
HIN_bb 寫道: Babyruby 可以學幾耐呀? [quote] Babyruby 寫道: 可以分兩年,但會計返息架[quote] HIN_bb 寫道: Babyruby 可唔可以分期呀? [quote]
HIN_bb 寫道: NO.FOUR 係呀! 你呢齊忙唔忙呀?
HIN_bb 寫道: NO.FOUR 你平時放左工係咪要睇仔仔功課呀!咁咪好辛苦,你大仔讀幾年級呀?
NO.FOUR 寫道: 係呀!!唔係辛苦.係勞氣!! 所以通常都食o左飯先同佢睇,費時谷到成肚氣!! :evil: 大仔讀p.2 細仔讀k.1[quote] HIN_bb 寫道: NO.FOUR 你平時放左工係咪要睇仔仔功課呀!咁咪好辛苦,你大仔讀幾年級呀?
NO.FOUR 寫道: 唔算多,5-6樣。每個禮拜中,英文各默1次。
HIN_bb 寫道: NO.FOUR 咁都唔算好多!咁你仔仔有無補習呀? [quote] NO.FOUR 寫道: 唔算多,5-6樣。每個禮拜中,英文各默1次。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy