在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1725


141#
發表於 05-3-18 00:04 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

hhma,

咁啱嘅, 我都係咁諗.

Good night


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


142#
發表於 05-3-18 09:38 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

I am looking for the partnar now. Who's interest? Thanks.

地點:黃大仙摩利泳池
日期:星期日 (start on April)
時間:下午1:30 - 2:30
比例:1:2
收費:($300/hour, after sharing $150/hour/class
入場要自備入場費
年齡:約6-8歲


[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


侯爵府

積分: 21395


143#
發表於 05-3-18 10:59 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

想問下, 你們點同小朋友溫書? 我都不知點同佢溫? 叫佢自己拿d習作出黎看下, 溫下, 佢又話好易, 卒之走左去訓覺.

今日派中文卷啦, 又看下佢成續點啦, 隔離班尋日派左, 話好深wor.


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


144#
發表於 05-3-18 11:02 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

My hubby will make a test paper to let my son to do before test.

[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


子爵府

積分: 11755


145#
發表於 05-3-18 11:33 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

乜原來妳


大宅

積分: 3084


146#
發表於 05-3-18 22:28 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Hi,everyone,

I request my son to study by himself first, then I arrange dictation for him.

e.g. Chinese & General studies vocabulary

:-P


大宅

積分: 1725


147#
發表於 05-3-18 22:30 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

我都係咁做

easy 寫道:
Hi,everyone,

I request my son to study by himself first, then I arrange dictation for him.

e.g. Chinese & General studies vocabulary


大宅

積分: 3084


148#
發表於 05-3-18 22:55 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Dear Emily_bb,

Hi, What are you doing ?
I am still in office.


:-P


大宅

積分: 1725


149#
發表於 05-3-18 22:57 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

我做 Sec ga , mug 你又咁夜呀. 你做邊行?

easy 寫道:
Dear Emily_bb,

Hi, What are you doing ?
I am still in office.


子爵府

積分: 11389


150#
發表於 05-3-18 23:05 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

hinhinmummy
初小都好難叫佢地溫d咩架啦
考試都唔考返習作個d野既
所以我都係買d exercise 同埋係web download d exercise比佢做.

Jamesmama
你就幸福啦,我佬完全唔會理佢地d功課既.
不過我都唔緊要既,重好啦,唔好有agree :lol: :lol:

siulisa
講起就把火啦.我地星期一test啦.
教到趕到c下c下,又係甘,上個月”mimi摸摸佐成兩個幾星期先開始教下學期, 進度都仲要教得好慢”
唔夠兩星期,教左5課中文,你話死唔死.

easy
11:00啦...重未走得呀?
你做邊行架?

Emily_bb
你又係office呀?


大宅

積分: 3084


151#
發表於 05-3-18 23:26 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

I will leave office after few minutes.

I work in bank.

Good night everybody !

Talk to you again tomrrow.
:-P


侯爵府

積分: 20849

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章


152#
發表於 05-3-18 23:58 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

easy,

做 bank 都要收咁夜? 我以為做 merchanizer 先至會咁夜。 ?-(

Hi, all working mum,

我個囡會自動自覺溫習, 測中文會將範圍抄一次, 減少錯字, 測英文會將範圍所有生字串熟後, 等媽咪幫佢讀默, 呢排工作比較繁忙, 都冇セ點跟她溫習, 自己亦有少少內咎。 :cry:

千 山 我 獨 行......... 不 必 相 送..........


男爵府

積分: 5926


153#
發表於 05-3-19 00:13 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Charitymami 女女都好乖喎!


複式洋房

積分: 491


154#
發表於 05-3-19 00:17 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

如果我在附近,通常有機會自己溫多D.  如果不是,......

自己愈來愈難出题目,又懶... 做作業啦!


大宅

積分: 1725


155#
發表於 05-3-19 10:09 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

[quote]
hhma 寫道:
hinhinmummy
初小都好難叫佢地溫d咩架啦
考試都唔考返習作個d野既
所以我都係買d exercise 同埋係web download d exercise比佢做.>>>>>>邊個 web 可以 download d exercise?? 講黎聽下得嗎, 我呢個媽咪真係唔合格


大宅

積分: 1725


156#
發表於 05-3-19 10:14 |只看該作者

Re: 小朋友7至8


Charitymami

我個囡會自動自覺溫習, 測中文會將範圍抄一次, 減少錯字, 測英文會將範圍所有生字串熟後, 等媽咪幫佢讀默, 呢排工作比較繁忙, 都冇セ點跟她溫習, 自己亦有少少內咎。 :cry: >>>>>>>>> 我都會內疚, 因為成日要顧住個細女, 不過我同事話小一唔使咁緊張, 當睇下佢嘅吸收程度去到邊law. 又好似有 d 道理.

?-(


子爵府

積分: 11389


157#
發表於 05-3-19 10:19 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Emily_bb

你去小學雜談睇下一個topic 啦. 已經置左頂架啦. 好多媽咪寫左d website係度架啦

我就反而成日睇住呀哥d功課,小理左細佬.
不過細佬小一之前,我唸會公平d呱.....一齊鬧,哈哈哈.


子爵府

積分: 11755


158#
發表於 05-3-19 10:21 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

請問各位


大宅

積分: 1725


159#
發表於 05-3-19 10:25 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

hhma

唔該 hhma, 我會去睇下.

hhma 寫道:
Emily_bb

你去小學雜談睇下一個topic 啦. 已經置左頂架啦. 好多媽咪寫左d website係度架啦

我就反而成日睇住呀哥d功課,小理左細佬.
不過細佬小一之前,我唸會公平d呱.....一齊鬧,哈哈哈.


子爵府

積分: 11389


160#
發表於 05-3-19 12:40 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

siulisa
平日都無乜時間架. 係星期六日抽d時間做lor.
甘考試, 測驗之前又係要做lor.

[quote]
siulisa 寫道:
請問各位


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo