跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1650


141#
發表於 10-12-3 10:21 |只看該作者
原帖由 TiffanyHsiao 於 10-12-2 00:44 發表
係呀我住紅磡,咁你bb埋可以同我bb一起搞生日會囉!!
19/12 12:00可否預埋我,3個人,bb+我+工人,幾時要確定人數(因為未知老公得唔得閒?

如果有咩問題可否e-mail我,因為我下星期又要返大陸公幹,果度好多網站比block咗, ...


你有冇fb呀? 我地會post 晒上fb.


複式洋房

積分: 369


142#
發表於 10-12-4 17:04 |只看該作者
carcarb,


hi, 你好嗎?
我近日好忙碌,少咗時間上B.K., 19 DEC, 派對預我一家四口(大仔已經7歲),謝謝!
另外,收到我的回覆嗎?

原帖由 carcarb 於 10-12-3 10:21 發表


你有冇fb呀? 我地會post 晒上fb.


大宅

積分: 1650


143#
發表於 10-12-6 14:34 |只看該作者
TiffanyHsiao, TIFFANYC


唔好意思呀! 我同JOBB傾過,因為今次gathering已經有7family,場地所限唔可以容納太多人,所以今次預唔到你地,我地下次gathering再一齊玩!


so sorry!


複式洋房

積分: 369


144#
發表於 10-12-6 21:51 |只看該作者

回復 1# carcarb 的帖子

真係bad news......,希望下次有機會參加!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo