想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


141#
發表於 11-3-4 19:01 |只看該作者
原帖由 的士太 於 11-3-4 14:21 發表
我都係今早打了破卵針, 明天放精呀 !
無諗住咁快, 以為今晚可以同老公DODO放一次先, 點知明天就放, 醫生話今晚咩都唔好做呀, 我睇我都係要打定輸數喇


...

咁你係咪M前後都好幾日冇dodo呀?唔好唸咁多住,煮到埋黎就食啦,通常越唸住冇反而越有 ^_^
我本來都想放精前谷C6食下生蠔或蕃茄架,點知咁快放精都搞唔切,事旦啦,點都要一試~加油呀,希望大家一齊報喜!


男爵府

積分: 5503


142#
發表於 11-3-4 22:23 |只看該作者

回覆 1# chu.c9 的文章

係囉... 無諗過聽日就放精嘛...仲諗住休息返2日先擺...會好些..點知.唉. 仲要我無同老公調理身體,佢身體又唔係咁好.依家心情都7上8落
醫生今朝講有4粒..但成熟的只有1粒咁大把.真係有點失望架...


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


143#
發表於 11-3-4 23:58 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-3-4 12:08 發表
聽日放精了...因為有1粒卵子已經成熟.今朝打了破卵針...之前話有幾粒的都未完全成熟...所以唔計呀... 唉...1粒...又係1粒...
醫生話有太多卵泡.所以唔會打安胎針了...放了精後..會開始塞藥...我都唔知應該點塞... ...


我想問塞藥有什麼作用?


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


144#
發表於 11-3-5 00:02 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-3-4 08:10 發表

原來唔洗打針可以抵咁多!早知我都要食藥先啦,我個醫埥已經話開低啲分量畀我,已經谷左好多卵泡啦(total 5支 350ml 75IU + 1支450ml 75IU),我睇左3次用左差唔多5千啦,仲有放精同洗精條數都應該要$2400左右,我希望$10000左右 ...


雖然貴D, 但機會大D, 咁你咪可以一次過搞惦晒呢?

[ 本帖最後由 rabbit2010 於 11-3-5 00:28 編輯 ]


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


145#
發表於 11-3-5 00:05 |只看該作者
哈哈! 你哋呢段時間齊齊放精, 我就呢段時間密啲交功課!


大宅

積分: 4353


146#
發表於 11-3-5 00:06 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 2011/3/4 08:10 AM 發表

原來唔洗打針可以抵咁多!早知我都要食藥先啦,我個醫埥已經話開低啲分量畀我,已經谷左好多卵泡啦(total 5支 350ml 75IU + 1支450ml 75IU),我睇左3次用左差唔多5千啦,仲有放精同洗精條數都應該要$2400左右,我希望$10000左右 ...


我都唔知呢...醫生叫我做咩就做咩, 都唔知打針同食藥有咩分別呢~


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


147#
發表於 11-3-5 00:08 |只看該作者
姊妹們! 加油呀! 明日等你哋D消息!

[ 本帖最後由 rabbit2010 於 11-3-5 00:16 編輯 ]


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


148#
發表於 11-3-5 00:13 |只看該作者
原帖由 EeyoreV 於 11-3-4 01:41 發表


我都係剛剛做完第一次IUI, 不過係fail 既...

我係睇仁安Dr Tung, 食左5日藥加1支針, 照左2次, 加多1支破卵針同安胎針, 共6500-7000.




我都係睇佢架, 不過下個月先見E生, 到時應該係Day 6, 我估可能有機會做趕得切做natural iui.

[ 本帖最後由 rabbit2010 於 11-3-5 00:16 編輯 ]


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


149#
發表於 11-3-5 09:35 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-3-4 22:23 發表
係囉... 無諗過聽日就放精嘛...仲諗住休息返2日先擺...會好些..點知.唉. 仲要我無同老公調理身體,佢身體又唔係咁好.依家心情都7上8落
醫生今朝講有4粒..但成熟的只有1粒咁大把.真係有點失望架... ...

唔知你去左醫院放精未呢 @@ 我C6就留低左丁丁, 但我個booking冇咁早, 等&緊張ing...
其實多卵泡又有多o既風險, 你可以把握到依次機會, 好過因為谷得太多而唔做得iui呀! 學你話齋, 今次係政府iui最後機會, 既然有今次機會就豁出去, 加油唔好咁快放棄呀


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


150#
發表於 11-3-5 09:38 |只看該作者
原帖由 rabbit2010 於 11-3-5 00:02 發表

雖然貴D, 但機會大D, 咁你咪可以一次過搞惦晒呢?


唔知架, 雖然有2粒, 但我唔知c6丁丁形態有冇改善到, 如果仲好似舊年驗果時得3%都應該幾微~ 我宜家盡量叫自己放鬆 (雖然好似做唔到, 依排都會發D打針 or 睇醫生夢... 哈哈)


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


151#
發表於 11-3-5 09:40 |只看該作者
原帖由 EeyoreV 於 11-3-5 00:06 發表

我都唔知呢...醫生叫我做咩就做咩, 都唔知打針同食藥有咩分別呢~

其實食藥同打針都係谷排卵, 我唔知分量會差幾多啦, 我唸價錢會差D o瓜, 同埋唔洗受咁多針

我前晚有一針可能打到微絲血管, 打完都流左陣血, 到宜家仲有少少痛呀! 如果食藥個效果係差唔多, 好似食藥好D >.<"


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


152#
發表於 11-3-5 10:29 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-3-5 09:38 發表


唔知架, 雖然有2粒, 但我唔知c6丁丁形態有冇改善到, 如果仲好似舊年驗果時得3%都應該幾微~ 我宜家盡量叫自己放鬆 (雖然好似做唔到, 依排都會發D打針 or 睇醫生夢... 哈哈) ...


你放咗咁多心機落去(呀太靚湯), 一定有回報既!

哈哈! 我好多時都發大肚夢, 唔知到時輪到我打針會點?


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


153#
發表於 11-3-5 10:41 |只看該作者
姊妹們! 放完精後, 記住放鬆心情呀! 聽JM 講去郊外散步都係一個好方法, 可以放鬆心情, 又不是太劇烈運動.

又或者聽吓音樂, 我每次聽完個心情會好D架!


大宅

積分: 4353


154#
發表於 11-3-5 11:33 |只看該作者
原帖由 rabbit2010 於 2011/3/5 12:13 AM 發表




我都係睇佢架, 不過下個月先見E生, 到時應該係Day 6, 我估可能有機會做趕得切做natural iui.


我見左幾次醫生, 發覺做IUI唔可以太心急, 我第一個月見完醫生即刻想做, 點知醫生放假, 第2個CYCLE粒卵子太早排, 又冇得做, 做完1次IUI, 又要休息一個月, 所以都急唔黎...

希望你今個月可以立即開始啦!心情要Keep 住放鬆呀~


大宅

積分: 4353


155#
發表於 11-3-5 11:35 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 2011/3/5 09:40 AM 發表

其實食藥同打針都係谷排卵, 我唔知分量會差幾多啦, 我唸價錢會差D o瓜, 同埋唔洗受咁多針

我前晚有一針可能打到微絲血管, 打完都流左陣血, 到宜家仲有少少痛呀! 如果食藥個效果係差唔多, 好似食藥好D >. ...


我都未試過自己打, 希望下次都唔駛打咁多針啦~


大宅

積分: 4353


156#
發表於 11-3-5 11:36 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 2011/3/5 09:38 AM 發表


唔知架, 雖然有2粒, 但我唔知c6丁丁形態有冇改善到, 如果仲好似舊年驗果時得3%都應該幾微~ 我宜家盡量叫自己放鬆 (雖然好似做唔到, 依排都會發D打針 or 睇醫生夢... 哈哈) ...


加油加油!


大宅

積分: 4353


157#
發表於 11-3-5 11:37 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 2011/3/4 10:23 PM 發表
係囉... 無諗過聽日就放精嘛...仲諗住休息返2日先擺...會好些..點知.唉. 仲要我無同老公調理身體,佢身體又唔係咁好.依家心情都7上8落
醫生今朝講有4粒..但成熟的只有1粒咁大把.真係有點失望架... ...


得架得架! 1粒都得架!

加油!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


158#
發表於 11-3-5 12:36 |只看該作者
原帖由 EeyoreV 於 11-3-5 11:33 發表


我見左幾次醫生, 發覺做IUI唔可以太心急, 我第一個月見完醫生即刻想做, 點知醫生放假, 第2個CYCLE粒卵子太早排, 又冇得做, 做完1次IUI, 又要休息一個月, 所以都急唔黎...

希望你今個月可以立即開始啦!心情要Keep ...


其實我都唔知趕唔趕到, 當然要睇E生建議我點做先至決定! 不過等既時間真係幾漫長長長........

咁你現在係咩嘢階段呀? 休息期? 等待期?

[ 本帖最後由 rabbit2010 於 11-3-5 12:38 編輯 ]


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


159#
發表於 11-3-5 12:40 |只看該作者
原帖由 rabbit2010 於 11-3-5 10:29 發表


你放咗咁多心機落去(呀太靚湯), 一定有回報既!

哈哈! 我好多時都發大肚夢, 唔知到時輪到我打針會點?

我搞完lu,C6丁丁形態有5%,洗完精有6%,醫生話其他速度之類都合格。都好,起碼都達做IUI合格標準,呼~

不過好多人都係今日放精,基本上我放完精唔夠幾分鐘就要落床讓第二個。不過醫生今次再照陰超話我夠成熟嘅卵泡有3個,但就未排卵住(排左個卵泡會扁左喎)。

唔得,今日要捉C6執多劑先得XD

到你真係要打針,你會發覺好容易,同埋會覺得自己好叻好勇敢囉 ^^


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


160#
發表於 11-3-5 12:55 |只看該作者
原帖由 EeyoreV 於 11-3-5 11:35 發表


我都未試過自己打, 希望下次都唔駛打咁多針啦~


我以為唔洗再打針,點知10號同14號仲要打多2支@@
同埋聽晚開始塞藥啦。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo