跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1836

畀面勳章


141#
發表於 11-3-11 09:51 |只看該作者
餵人奶既媽媽,你地仲有無餵奶問題呀??


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


142#
發表於 11-3-11 10:57 |只看該作者
暫時好似無
原帖由 我們這李家 於 11-3-11 09:51 發表
餵人奶既媽媽,你地仲有無餵奶問題呀??


大宅

積分: 1836

畀面勳章


143#
發表於 11-3-11 19:44 |只看該作者
睇黎大家都愈餵愈順,good


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


144#
發表於 11-3-11 20:19 |只看該作者
都係GA
真係辛苦得黎有價值
日日望住佢食個样..
就想咬佢一啖

昨晚八點幾食完..到今朝五點半先喊話食
谷到我兩邊胸差D爆
最搞笑係我....原來谷到痛GA
但太眼訓...完全FEEL唔到
搞到一起身...半個BRA濕哂mouth:
食左成朝先清番兩邊胸
如果佢可以日日咁訓法就好了
原帖由 我們這李家 於 11-3-11 19:44 發表
睇黎大家都愈餵愈順,good


禁止訪問

積分: 1010


145#
發表於 11-3-12 14:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 339


146#
發表於 11-3-14 11:09 |只看該作者

回覆 1# crow 的文章

crow,

我個囝有時都會密密食,如果佢密密食,邊會上奶上得咁快...我成日都驚佢咁食,我唔知夠唔夠...因為個胸唔覺佢唂,你會唔會咁呀?但係姑娘同醫生都話唔怕,佢增長得ok就得...

thx crow

Christina


禁止訪問

積分: 1010


147#
發表於 11-3-14 17:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2189


148#
發表於 11-3-14 18:12 |只看該作者

回覆 142# 戲如人生 的文章

你地係咪全職mama??
個個都仲埋身餵緊???
我阿仔前日睇左醫生...
有鼻敏感呀
飲奶抖氣辛苦寧願唔飲...
所以之前埋身餵...好差
我一個月之後已經轉全泵剌
而家佢先飲得3-5oz (好彩個日先有5安)
好想佢食多d呀..
而家雪櫃有好多存貨呀 (奶)


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


149#
發表於 11-3-14 18:32 |只看該作者
原帖由 lu_man 於 11-3-14 18:12 發表
你地係咪全職mama??YES
個個都仲埋身餵緊???YES
我阿仔前日睇左醫生...
有鼻敏感呀 果時聽講座..個DR.話一歲先定到有無喎..佢咁快肯定? 其實會唔會係D鼻涕塞住咋? 我一聽到個B個鼻塞..我即了D鼻涕出黎就食得好順喎
飲奶抖氣辛苦寧願唔飲...
所以之前埋身餵...好差
我一個月之後已經轉全泵剌
而家佢先飲得3-5oz (好彩個日先有5安)
好想佢食多d呀..
而家 ...


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


150#
發表於 11-3-14 18:35 |只看該作者
你掃下風再俾佢飲下啦
我家陣埋身餵..
都會掃完風再俾佢
睇下飲唔飲GA
不過我仲試驗緊
覺得阿女好似唔知飽咁=.=
今日第二轉再飲後
即嘔番出黎..
氣死我>.<
原帖由 lu_man 於 11-3-14 18:12 發表
你地係咪全職mama??
個個都仲埋身餵緊???
我阿仔前日睇左醫生...
有鼻敏感呀
飲奶抖氣辛苦寧願唔飲...
所以之前埋身餵...好差
我一個月之後已經轉全泵剌
而家佢先飲得3-5oz (好彩個日先有5安)
好想佢食多d呀..
而家 ...


大宅

積分: 2189


151#
發表於 11-3-14 23:02 |只看該作者

回覆 149# 戲如人生 的文章

BB呼吸有herher聲...好勁下
之前埋身餵...見佢食幾下..就要拎返出黎唔知咩事...
之後轉左用奶樽食...都係咁
2個月之後食奶情況差左...明明可以食120-150ml竟然食80-120ml
我於是同佢睇醫生
醫生話bb鼻水倒流同鼻塞
我而家都好煩呀...
bb一日食5餐JA~~~


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


152#
發表於 11-3-14 23:53 |只看該作者
你有無試下睇過第二個醫生?
睇多個..睇下係咪咁講
咁快月鼻水倒流? 好慘喎
你有無買吸鼻器呀?

我BB有HERHER聲時
我就會睇佢個鼻
見到有鼻涕就了出黎
跟住就唔會有HERHER聲GA喇
原帖由 lu_man 於 11-3-14 23:02 發表
BB呼吸有herher聲...好勁下
之前埋身餵...見佢食幾下..就要拎返出黎唔知咩事...
之後轉左用奶樽食...都係咁
2個月之後食奶情況差左...明明可以食120-150ml竟然食80-120ml
我於是同佢睇醫生
醫生話bb鼻水倒流同鼻塞
我而家都好煩 ...


大宅

積分: 2189


153#
發表於 11-3-15 00:45 |只看該作者

回覆 152# 戲如人生 的文章

有睇第2個醫生呀..
佢都係咁講呀...
我有問醫生見唔到bb有鼻水
佢就話因為倒流左~~><


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


154#
發表於 11-3-15 01:23 |只看該作者
咁真係好大鑊喎
咁細個就鼻水倒流
係GA...倒流左...見唔到GA
咪變左好似D痰咁
要UR番出黎LAW
因為我都係受害者
咁你更加要餵人奶呢
佢咁細個已經有鼻敏感
(第日可能好似我咁....
皮膚又敏感..睇中醫直頭話我五官敏感添呀 )
如果唔餵人奶
分分鐘仲衰多二錢重
原帖由 lu_man 於 11-3-15 00:45 發表
有睇第2個醫生呀..
佢都係咁講呀...
我有問醫生見唔到bb有鼻水
佢就話因為倒流左~~><


男爵府

積分: 5622

畀面勳章


155#
發表於 11-3-15 10:22 |只看該作者
我埋身餵左2M10D,近日發覺奶量大跌,已經不停飲水食飯,但都未見好...有時半夜都會食多一餐食都係好少少....
我而家已經係胖左好多但奶量未見有增加可以點做~???


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


156#
發表於 11-3-15 11:16 |只看該作者
有無煲魚湯呀? 買通草加奶飲啦..
之前幾頁有講過GA..你睇番啦
有人會買MOTHERLOVE GE草本丸丸食
其實好多上奶方法
你都可以試下GA

同埋你有無唔覺意食左D收奶食物呀?
近來去蒲母乳區
先知粟米同紅棗都係收奶食物
當然個人而異啦
原帖由 ch_mama 於 11-3-15 10:22 發表
我埋身餵左2M10D,近日發覺奶量大跌,已經不停飲水食飯,但都未見好...有時半夜都會食多一餐食都係好少少....
我而家已經係胖左好多但奶量未見有增加可以點做~??? ...

[ 本帖最後由 戲如人生 於 11-3-15 11:17 編輯 ]


男爵府

積分: 5622

畀面勳章


157#
發表於 11-3-15 12:06 |只看該作者
原帖由 戲如人生 於 11-3-15 11:16 發表
有無煲魚湯呀? 買通草加奶飲啦..
之前幾頁有講過GA..你睇番啦
有人會買MOTHERLOVE GE草本丸丸食
其實好多上奶方法
你都可以試下GA

同埋你有無唔覺意食左D收奶食物呀?
近來去蒲母乳區
先知粟米同紅棗都係收奶食物
當 ...



我早2日仲食左栗米同飲栗米湯....尋日即刻少LA...
唔怪之得無咩奶LA...


大宅

積分: 2189


158#
發表於 11-3-15 16:48 |只看該作者

回覆 156# 戲如人生 的文章

粟米紅棗都係??
我尋日都食左紅棗呀~~~


禁止訪問

積分: 1010


159#
發表於 11-3-15 16:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2189


160#
發表於 11-3-15 19:00 |只看該作者

回覆 159# crow 的文章

你地係邊買..
今日戲如人生有講過我知
不過我未見到個廣告呀
有冇link??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo