心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


141#
發表於 11-4-13 11:47 |只看該作者
吱仔與lo仔 發表於 11-4-13 10:54
早晨各位, 我可以加入嗎??


              


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


142#
發表於 11-4-13 11:50 |只看該作者
吱仔與lo仔 發表於 11-4-13 10:53
但呢便開始靜!!

我覺得成個bk都好靜就真

點評

mimichong  係啦~唔知點解呢???  發表於 11-4-13 13:25
              


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


143#
發表於 11-4-13 11:53 |只看該作者
tabo0890 發表於 11-4-13 08:45
早呀~~~

澳門好多賭場我都未去過~ 而且我淨係識玩廿一點同大小

me too...我仲好耐都冇去過啦. 以前拍拖就隔幾個星期就去一次咁滯
              


子爵府

積分: 14241


144#
發表於 11-4-13 12:27 |只看該作者
patmama 發表於 11-4-13 11:45
咁遲先考嘅???我亞仔2月尾已經考咗la

佢3月尾考完囉.

唔知亞女幾時先會叮一聲


子爵府

積分: 14241


145#
發表於 11-4-13 12:29 |只看該作者
我都只係識玩大/小, 21 點唔够膽玩, 驚俾人鬧呀, 啲人一陣輸左會成"lai" 又話你好要/唔要牌"

點評

吱仔與lo仔  哇!!!! 真係好大壓力喎!! 自己玩變成做代表人物!!! *口*  發表於 11-4-13 14:35
唔知亞女幾時先會叮一聲


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


146#
發表於 11-4-13 12:34 |只看該作者
tabo0890 發表於 11-4-13 08:45
早呀~~~

澳門好多賭場我都未去過~ 而且我淨係識玩廿一點同大小

我多數都係睇多


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


147#
發表於 11-4-13 12:36 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-4-13 12:29
我都只係識玩大/小, 21 點唔够膽玩, 驚俾人鬧呀, 啲人一陣輸左會成"lai" 又話你好要/唔要牌" ...

係呀,我都係呀,所以寧願睇多唔睹啦


子爵府

積分: 14241


148#
發表於 11-4-13 12:41 |只看該作者
acbeans 發表於 11-4-13 12:36
係呀,我都係呀,所以寧願睇多唔睹啦

不過而家帶住個女去, 好小入賭場啦. 其實去一次macau 真係都幾貴.
唔知亞女幾時先會叮一聲


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


149#
發表於 11-4-13 12:46 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-4-13 12:41
不過而家帶住個女去, 好小入賭場啦. 其實去一次macau 真係都幾貴.

係呀,又唔平,又唔係真係多地方去


珍珠宮

積分: 34863

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


150#
發表於 11-4-13 13:25 |只看該作者
回覆 吱仔與lo仔 的帖子

梗係可以啦~呢邊水靜河飛....多d人開心d
前面是絕路~希望在轉角


珍珠宮

積分: 34863

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


151#
發表於 11-4-13 13:27 |只看該作者
回覆 heihei媽 的帖子

我就係怕人地賭得大....我就賭一佰幾拾.....輸咗話我累全家...所以唔敢玩
前面是絕路~希望在轉角


珍珠宮

積分: 34863

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


152#
發表於 11-4-13 13:30 |只看該作者
回覆 heihei媽 的帖子

係呀~7個人住2間房....每人都要 4xx.....食下嘢 " 貴魚翅 , 平魚翅 , 葡菜 , 豬x包 ".......每人用咗 1500
前面是絕路~希望在轉角


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


153#
發表於 11-4-13 13:42 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-13 13:30
回覆 heihei媽 的帖子

係呀~7個人住2間房....每人都要 4xx.....食下嘢 " 貴魚翅 , 平魚翅 , 葡菜 , 豬x包 ...

都唔少野喎mouth:


子爵府

積分: 14241


154#
發表於 11-4-13 14:14 |只看該作者
回覆 mimichong 的帖子

係囉, 我呢啲C 9 都係買MINIMUM CHARGE 架姐, 點會同人賭身家呀, 所以都係睇多過玩
唔知亞女幾時先會叮一聲


子爵府

積分: 14241


155#
發表於 11-4-13 14:15 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-13 13:30
回覆 heihei媽 的帖子

係呀~7個人住2間房....每人都要 4xx.....食下嘢 " 貴魚翅 , 平魚翅 , 葡菜 , 豬x包 ...

係呀, 食下食下真係要咁多架, 添發啲平魚翅都唔係實在好平..................
唔知亞女幾時先會叮一聲


珍珠宮

積分: 34863

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


156#
發表於 11-4-13 14:18 |只看該作者
添發今次無食...因為多人排隊....行咗去前少少個間到食...我又覺得呢d平翅間間都差唔多....至在試下...
前面是絕路~希望在轉角


珍珠宮

積分: 34863

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


157#
發表於 11-4-13 14:20 |只看該作者
回覆 heihei媽 的帖子

所以今次我地住利澳....比我地發現呢間酒店賭場 有 20蚊大細玩....加勒比海 20/50/100 比平出面一半,所以好come玩....美高梅都要50/100/200 (所以我無玩)
前面是絕路~希望在轉角


珍珠宮

積分: 34863

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


158#
發表於 11-4-13 14:25 |只看該作者
個間大利豬x包....我第一次去 (係好食...但唔會次次去都食) 因為又唔係好平...做出咗名就加價.....其實係一間街鋪茶餐廳.....上年朋友去 都係 $14/個包...今次 $20/個包....最誇張飲杯凍o茶 $20蚊....又唔係特別好飲....奶茶就$13/杯(合理)....指數貴過香港
前面是絕路~希望在轉角


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


159#
發表於 11-4-13 14:33 |只看該作者
patmama 發表於 11-4-13 11:50
我覺得成個bk都好靜就真

係囉!!!!! 幾時開始的呢??

我自己都少上咗嚟喇, 因為未轉新版前, 大約去年7-8月左右, bk好似有少少攪作, 攪到我公司部電腦唔支援, 入嚟出1-2個post就死機, 所以果段時間少咗!!

而家好返晒, 多咗嚟, 但就少咗好多人lu


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


160#
發表於 11-4-13 14:34 |只看該作者
patmama 發表於 11-4-13 11:53
me too...我仲好耐都冇去過啦. 以前拍拖就隔幾個星期就去一次咁滯 ...

我一年都無去澳門一次 mouth:次次都帶小朋友去食吓嘢咁

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo