單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 26782

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


141#
發表於 11-5-2 22:54 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-5-2 22:51
回覆 catfitfit 的帖子

比你講到我流口水

哈哈哈.....我諗著用嚟刺激吓維維嘅胃口, 點知目標人物仲未出現, 小雄已經走左出嚟添......
悲歡離合總無情
一任階前點滴到天明


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


142#
發表於 11-5-2 22:55 |只看該作者
回覆 維豬豬 的帖子

雞你就比佢食, 燉橙你就5整, 想點呀你?
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


143#
發表於 11-5-2 22:55 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-5-2 22:53
我d懞野真係多到你唔信既.

我知啦....哈哈...
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


144#
發表於 11-5-2 22:56 |只看該作者
回覆 catfitfit 的帖子

哇, 有好野食點會無我份呀

心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


男爵府

積分: 6739


145#
發表於 11-5-2 22:56 |只看該作者
catfitfit 發表於 11-5-2 22:54
哈哈哈.....我諗著用嚟刺激吓維維嘅胃口, 點知目標人物仲未出現, 小雄已經走左出嚟添......
...

如果你可以令到我家呢位小朋友食粥呢,我請你食飯.
暑假.....咁就過咗一半啦.


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


146#
發表於 11-5-2 22:59 |只看該作者
回覆 維豬豬 的帖子

乜威尼斯人....維維入得咩 ?
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


公爵府

積分: 26782

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


147#
發表於 11-5-2 23:00 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-5-2 22:56
如果你可以令到我家呢位小朋友食粥呢,我請你食飯.

好, 如果攪得成"澳門大食遊", fit fit 貓會donate一窩誠昌蟹粥.....要大個隻
悲歡離合總無情
一任階前點滴到天明


男爵府

積分: 6739


148#
發表於 11-5-2 23:01 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-5-2 22:55
回覆 維豬豬 的帖子

雞你就比佢食, 燉橙你就5整, 想點呀你?

我今朝一早去買左橙, 買完後至記得你好似未教晒我點燉喎,
係將個橙擺係燉盅度隔水蒸, 係咪?
燉盅內唔使擺水, 係咪?
咁隻橙使唔使切?
要切既話係咪一半?
切完後就咁蓋埋一齊定係點樣做呀?
今朝想打俾你, 諗下你尋晚成晚唔見人, 應該係扯緊鼻鼾啦,
想話訓醒打俾你, 你都知我淨係記得5分鐘所發生既事啦.
暑假.....咁就過咗一半啦.


男爵府

積分: 6739


149#
發表於 11-5-2 23:02 |只看該作者
vane 發表於 11-5-2 22:55
我知啦....哈哈...

外表好似好精明, 內裏其實成個白痴咁呀,
咁白痴既女人都無人肯要, 你話d男人係咪仲白痴呀,
暑假.....咁就過咗一半啦.


男爵府

積分: 6739


150#
發表於 11-5-2 23:04 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-5-2 22:59
回覆 維豬豬 的帖子

乜威尼斯人....維維入得咩 ?

威尼斯人酒店喎, 係咪有間酒店叫做威尼斯人, 我有無記錯呀?
間酒店有間小朋友玩既室內遊樂場既喎.
暑假.....咁就過咗一半啦.


男爵府

積分: 6739


151#
發表於 11-5-2 23:06 |只看該作者
catfitfit 發表於 11-5-2 23:00
好, 如果攪得成"澳門大食遊", fit fit 貓會donate一窩誠昌蟹粥.....要大個隻

你如果可以令到我家大少食到一小碗粥, (唔理乜粥都可以, 我只係想佢試下食粥)
咁呢一窩誠昌蟹粥.......大個隻, 就我俾錢.
暑假.....咁就過咗一半啦.


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


152#
發表於 11-5-2 23:08 |只看該作者
回覆 維豬豬 的帖子

靚女.....個日排隊既時候, 我咪講左點整囉, bbbs都聽到架
先洗下個橙, 然後向頂介開落少少鹽, 再用牙簽吉返好,用個碗裝住個橙, 再將個碗用碟放好

隔水蒸1粒鐘就完事, d水流左向個碗度都要佢飲埋
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


153#
發表於 11-5-2 23:13 |只看該作者
回覆 維豬豬 的帖子

尋晚同d朋友去左燒野食, 成3點幾先返屋企呀
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


154#
發表於 11-5-2 23:15 |只看該作者
回覆 維豬豬 的帖子

尋晚同d朋友去左燒野食, 成3點幾先返屋企呀
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


男爵府

積分: 6739


155#
發表於 11-5-2 23:17 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-5-2 23:08
回覆 維豬豬 的帖子

靚女.....個日排隊既時候, 我咪講左點整囉, bbbs都聽到架

o個朝早你見唔到我成塊面都腫晒咪?
個人都仲未清醒呀, 咪淨係聽到前半部份囉,
點同你地等左兩個鐘呀?
暑假.....咁就過咗一半啦.


男爵府

積分: 6739


156#
發表於 11-5-2 23:17 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-5-2 23:08
回覆 維豬豬 的帖子

靚女.....個日排隊既時候, 我咪講左點整囉, bbbs都聽到架

用燉盅都得既, 係嗎?
暑假.....咁就過咗一半啦.


男爵府

積分: 6739


157#
發表於 11-5-2 23:18 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-5-2 23:13
回覆 維豬豬 的帖子

尋晚同d朋友去左燒野食, 成3點幾先返屋企呀

咁夜去邊度燒野食呀?

點評

帶子雄郎  維維仲有無燒呀  發表於 11-5-3 10:45
暑假.....咁就過咗一半啦.


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


158#
發表於 11-5-2 23:19 |只看該作者
回覆 維豬豬 的帖子

5等2個鐘, 真係咩都5駛報囉, 行遲幾步, 後面有7個細路要報野(我識個班人)
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


159#
發表於 11-5-2 23:22 |只看該作者
回覆 維豬豬 的帖子

去我fd鋪頭個後欄燒, 又5駛去霸爐, 又5駛同人逼, 燒完向鋪頭睇住許志安嘆冷氣...爽呀
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


160#
發表於 11-5-2 23:23 |只看該作者
回覆 維豬豬 的帖子

得掛, 不過我無燉盅, 同埋........點向個盅度拎返個橙出黎, 呢個先係問題

點評

catfitfit  嘻嘻嘻.....貢要去睇"魔法雷台"....囉  發表於 11-5-2 23:27
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo