自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 39762

開心吸收勳章 醒目開學勳章


141#
發表於 11-6-1 12:45 |只看該作者
有無攪錯呀 ~
"女" 人做牛做 "馬" => 媽


珍珠宮

積分: 33337

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


142#
發表於 11-6-1 12:49 |只看該作者


大宅

積分: 3783

畀面勳章


143#
發表於 11-6-1 12:51 |只看該作者
真係吾係人,係畜牲
要忘記傷痛,係時候要重新振作起來,可以嗎?  


子爵府

積分: 12587

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 環保接龍勳章


144#
發表於 11-6-1 12:52 |只看該作者


禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


145#
發表於 11-6-1 12:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2156

好媽媽勳章 畀面勳章


146#
發表於 11-6-1 12:56 |只看該作者
比我超


公爵府

積分: 28938

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


147#
發表於 11-6-1 12:58 |只看該作者
平時你老公點對小朋友?
如果唔理唔彩既就真係有冇老豆都冇分別
所以你離唔離婚都對小朋友唔太大影響
比我就唔會甘容易原諒佢


大宅

積分: 1488


148#
發表於 11-6-1 13:04 |只看該作者
本帖最後由 QQ2BB 於 11-6-1 13:06 編輯

我冇做野,
佢每個月一出糧,
自己留少少用,差5多成份糧俾晒我
平時都好鍚兩個小朋友,
一放假就會帶佢地去玩,
其實佢都好耐冇番上去玩,
以前佢話去深圳揼骨,
叫我放心係正經場5會搞其他野,
就當佢真係只係揼骨,
個女有事可以5理,
就真係5係人,
我冇辦法可以原諒佢!

點評

Hugo0804  間唔中同朋友去,我會比架。我會信自己老公,有時唔好逼得太緊要。  發表於 11-6-1 13:21


伯爵府

積分: 15465

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


149#
發表於 11-6-1 13:12 |只看該作者
算啦樓主, 有時男人好要面, 如果佢真係去左正經場呢? 可能你先生係成班男人前應承左去無奶油一句老婆唔比就唔去, 又以為你小事化大局佢返黎, 怕無面呢。老實你C6係唔係咸濕鐘意呢味野, 平時為人點你自己比大家更清楚, 值唔值得嬲成世就自己做決定啦。 你可以同佢講你心入面既感受,睇下佢點答你先啦。

點評

carng.ng  咁諗個老婆呢段關係已經無意義  發表於 11-6-7 02:59
Hugo0804  agree,當時佢可能覺得你局佢返,先話個女有事。  發表於 11-6-1 13:19


大宅

積分: 1132


150#
發表於 11-6-1 13:17 |只看該作者
回覆 QQ2BB 的帖子

同我c6 1樣, 真係俾佢激死. 係未玩夠嗰隻. 你都好, 有得返娘家, 我就吾知去得邊!


子爵府

積分: 13682

好媽媽勳章 畀面勳章


151#
發表於 11-6-1 13:23 |只看該作者
QQ2BB, 囡囡E+有冇事, 你為兩個小朋友振作呀 !


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


152#
發表於 11-6-1 13:36 |只看該作者
本帖最後由 alphabetagamma 於 11-6-1 13:37 編輯
QQ2BB 發表於 11-6-1 13:04
我冇做野,
佢每個月一出糧,
自己留少少用,差5多成份糧俾晒我

佢要同同事social?? 係咪上司呀?
佢自己留少少, 俾晒份糧你又唔係成日上. 都唔衰係至衰的男人呀. 算好顧家架喇.
咁你問清楚佢點解非去不可, 冷靜d先. 可能佢成日俾人笑, 笑到面都黃..所以難得應承左一次佢唔想失約. 講真我自己唔鍾意自己老公俾人笑架. 所以我唔會俾佢同事, 客或朋友知佢有個惡老婆, 俾足faces佢架.
人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


子爵府

積分: 13211

好媽媽勳章 醒目開學勳章


153#
發表於 11-6-1 13:39 |只看該作者
吾係人黎架


子爵府

積分: 10063


154#
發表於 11-6-1 13:57 |只看該作者
留在娘家多一陣,等他知道屋企無左你地係點,等他知道你的好。

看他的表現和誠意如何,之後才打算,離婚這問題等你冷靜下來才想。


大宅

積分: 1488


155#
發表於 11-6-1 14:07 |只看該作者
佢上司叫佢去架,
佢成班同事都去,
佢就話冇理由得佢一個5去,,
初初個女未出事你甘講,
但個女出左事,
你話冇理由就甘走左去,
點解你仲要理你班同事,
而5理自己個女,
5通你番來你上司會炒你呀!
就算真係要炒你,你為左個女係咪要番來呀!

點評

carng.ng  男人幫番男人  發表於 11-6-7 03:01
Hugo0804  可能你老公以為你借d耳叫佢返黎。  發表於 11-6-1 15:18


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


156#
發表於 11-6-1 14:16 |只看該作者
回覆 QQ2BB 的帖子

可能我是tough一點的女人, 我會覺得佢都係為工作上自己好過d, 打好d人情牌啫.
你個囡幾大呀? 仲有點解會跌落床? 唉......如果你真係好嬲就唔好原諒佢, 但我覺得佢肯努力工作及為份工啫. 不喜勿插. 講少少題外話, 我成日睇女排, 我記得俄羅斯教練個仔意外車禍死左佢都要出席完個大賽至回國. 我好佩服佢, 但我唔覺果教練無情.
以前我仲細, 我生日我老公要見個客, 仲要係大客, 我嬲到話要離婚(因為想法係客死客還在呀嘛), 現在回看, 我覺得自己幼稚, 佢都係工作啫. 唔做就無得食. 題外話only. 唔啱聽就當我白痴同廢話啦.

點評

Hugo0804  total agree.  發表於 11-6-1 15:17
人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


男爵府

積分: 6809

畀面勳章 環保接龍勳章


157#
發表於 11-6-1 14:25 |只看該作者
太過份,有咩緊要得過自己仔女


子爵府

積分: 13760

畀面勳章


158#
發表於 11-6-1 14:36 |只看該作者
太過份啦你老公
<a href="http://www.glitter-graphics.com/myspace/text_generator.php" target=_blank><img src="http://text.glitter-graphics.net/crl/k.gif" border=0><img src="http://text.glitter-graphics.net/crl/a.gif" border=0><img src="http://text.glitter-graphics.net/crl/r.gif" border=0><img src="http://text.glitter-graphics.net/crl/e.gif" border=0><img src="http://text.glitter-graphics.net/crl/n.gif" border=0></a>


男爵府

積分: 7524

BK猜猜猜慶中秋


159#
發表於 11-6-1 14:48 |只看該作者
QQ2BB 發表於 11-6-1 13:04
我冇做野,
佢每個月一出糧,

自己留少少用,差5多成份糧俾晒我
平時都好鍚兩個小朋友,
一放假就會帶佢地去玩,
其實佢都好耐冇番上去玩,

睇返你咁講, 我覺得你應該要比個機會佢....

可能佢以為你誇大件事要佢即返?

可能佢唔知係咁大件事?



點評

Hugo0804  agree.  發表於 11-6-1 15:18


男爵府

積分: 6222

畀面勳章


160#
發表於 11-6-1 14:48 |只看該作者
雖然佢今次熄埋電話真係好過分
不過可能係老細面前, 點都要番D面子,
唔好成日比個老婆催先係咁啫...
如果佢平時係咁顧家既, 又值得用平時既QUOTA原諒佢囉,
今次當打和, 自己個心會好過D,
比多次機會佢同自己, 唔好咁容易放棄大家多年感情...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo