立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 13137
惠媽媽 發表於 11-7-24 23:43 HI, 請問你在仁安做IUI大約幾錢1CYCLE? 我都想試一試IUI, 因為已高齡!
rabbit2010 發表於 11-7-25 11:25 咁打嗰枝粉針痛唔痛呀? 咁下一枝係諗住自己打? 還是去醫院打?
大宅
積分: 1843
積分: 3839
原帖由 zarara188 於 11-07-25 發表 都有d 痛架! 不過, 都可以接受的!
pnd 發表於 11-7-25 19:19 我都是自己打破卵針
pnd 發表於 11-7-25 19:18 今早已在仁安~做了iui. 1粒~23
男爵府
積分: 7674
原帖由 zarara188 於 11-07-25 發表 我唔係打血管ga, 我打肚揇架! 咩為之出藥太快? 你係指針?
zarara188 發表於 11-7-25 19:52 你有冇肚谷谷? 行路都好痛? 祝你好孕呀!! ^^
pnd 發表於 11-7-25 21:33 個肚有少少谷谷地.
積分: 1597
rabbit2010 發表於 11-7-25 11:34 7-8K係未計你驗血, 照輸卵管嗰D, 如果你要計埋, 你預第1次IUI就要萬多D啦! 第2次或之後做IUI $7-8K 就得. ...
積分: 5646
pui_yan 發表於 11-7-25 16:01 Hi All, 請問你地有冇人知董醫生有冇機會再收新症呢??
惠媽媽 發表於 11-7-26 02:19 你係尖沙咀睇嗎? 都唔知搵那個好真煩呀>< 我4月照過輸卵管無塞~~
Bearstar 發表於 11-7-25 19:10 回覆 rabbit2010 的帖子 今個星期五知結果!
伯爵府
積分: 17820
zarara188 發表於 11-7-25 18:59 你講到佢咁好, 我9月又想睇游醫生tim!! hehee... (比我發吓白日夢都好呀!!!你睇我幾樂觀!^^) 哦.. 原來 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy