想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


子爵府

積分: 13137


141#
發表於 11-7-25 19:03 |只看該作者
惠媽媽 發表於 11-7-24 23:43
HI, 請問你在仁安做IUI大約幾錢1CYCLE?
我都想試一試IUI, 因為已高齡!

大約8000-10000 左右啦! 唔計驗血, check 菌,...
好視乎每個人的藥量. 有d 人多d, 有d 人少d.

I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


142#
發表於 11-7-25 19:06 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-25 11:25
咁打嗰枝粉針痛唔痛呀? 咁下一枝係諗住自己打? 還是去醫院打?

都有d 痛架!
不過, 都可以接受的!

下一枝, 都係自己打.

破卵針呢.... 就要睇吓枝針咀長唔長先得. 另外, 要睇埋時間. 如果係夜晚, 我唔會去仁安啦.
day time 都可以考慮一下.

I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 1843


143#
發表於 11-7-25 19:09 |只看該作者
回覆 zarara188 的帖子

而家排卵後day 10, 綠d白雪雪, 紅d就有淺線.............
唔知係唔係諗得多先至頭暈呢?

我要返工, 不過返5日, 個心不在工作, 日日夠時間就走

點評

zarara188  呢種感覺, 我都試過好多次囉......  發表於 11-7-25 19:52


大宅

積分: 1843


144#
發表於 11-7-25 19:10 |只看該作者
回覆 rabbit2010 的帖子

今個星期五知結果!


大宅

積分: 3839

BK Milk勳章


145#
發表於 11-7-25 19:18 |只看該作者

回覆:睇緊仁安董醫生嘅jm, 入嚟一齊傾吓!!

今早已在仁安~做了iui.

1粒~23
1粒~13x18
1粒~再細d

8月8日驗孕




大宅

積分: 3839

BK Milk勳章


146#
發表於 11-7-25 19:19 |只看該作者

引用:Quote:rabbit2010+發表於+11-7-25+11:25+咁

原帖由 zarara188 於 11-07-25 發表
都有d 痛架!
不過, 都可以接受的!
我都是自己打破卵針




大宅

積分: 1843


147#
發表於 11-7-25 19:37 |只看該作者
剛check左紅d, 昨天仲有淺線, 今日得個控......好灰呀!
係唔係無機啦

點評

rabbit2010  唔緊要, 我哋仲有機會, 唔好放棄呀! 加油!  發表於 11-7-27 13:12
zarara188  唔好咁唔開心啦!! 今次唔得, 咪等next cycle 再來過囉!  發表於 11-7-25 19:50


子爵府

積分: 13137


148#
發表於 11-7-25 19:49 |只看該作者
pnd 發表於 11-7-25 19:19
我都是自己打破卵針

係咪同gonal-f 75iu 一樣打法的呢?
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


149#
發表於 11-7-25 19:52 |只看該作者
pnd 發表於 11-7-25 19:18
今早已在仁安~做了iui.

1粒~23

你有冇肚谷谷? 行路都好痛?

祝你好孕呀!! ^^
I just want to have healthy babies!


男爵府

積分: 7674


150#
發表於 11-7-25 21:31 |只看該作者

引用:Quote:rcbaby+發表於+11-7-24+22:19+係阿+

原帖由 zarara188 於 11-07-25 發表
我唔係打血管ga, 我打肚揇架!
咩為之出藥太快? 你係指針?
咭左入去要慢慢按d 藥水出黎架



點評

zarara188  係呀, 唔好一吓唧晒入去.  發表於 11-7-25 22:02


大宅

積分: 3839

BK Milk勳章


151#
發表於 11-7-25 21:33 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-25 19:52
你有冇肚谷谷? 行路都好痛?

祝你好孕呀!! ^^
個肚有少少谷谷地.


男爵府

積分: 7674


152#
發表於 11-7-25 22:15 |只看該作者
pnd 發表於 11-7-25 21:33
個肚有少少谷谷地.

打完針頭痛.....唔通真係感冒


大宅

積分: 1597


153#
發表於 11-7-26 02:12 |只看該作者
回覆 zarara188 的帖子

謝謝~~

請問直接在仁安好OR尖沙咀好呢, 煩緊呀><
跟我預算1萬左右一次, 但怕DR.要我做IVF好貴呀~~
想生1個B都咁難.............

點評

zarara188  最慘就係入到WAITING LIST 都可能要等好耐呀! tst 好d!  發表於 11-7-26 13:49
jennynini  尖沙咀收費平d, 但等攞藥會等好耐.  發表於 11-7-26 11:06


大宅

積分: 1597


154#
發表於 11-7-26 02:19 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-25 11:34
7-8K係未計你驗血, 照輸卵管嗰D, 如果你要計埋, 你預第1次IUI就要萬多D啦! 第2次或之後做IUI $7-8K 就得.
...

你係尖沙咀睇嗎? 都唔知搵那個好真煩呀><

我4月照過輸卵管無塞~~


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


155#
發表於 11-7-26 09:56 |只看該作者
pui_yan 發表於 11-7-25 16:01
Hi All,

請問你地有冇人知董醫生有冇機會再收新症呢??

你試吓打去問診所呀, 我個次都係咁, 聽好多JM話唔收新症, 我唔理照打, 打去佢話唔收新症住, 不過你可以waiting list. 之後就入到喇.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


156#
發表於 11-7-26 09:58 |只看該作者
惠媽媽 發表於 11-7-26 02:19
你係尖沙咀睇嗎? 都唔知搵那個好真煩呀><

我4月照過輸卵管無塞~~
係呀! 我係响尖沙咀架!

咁你之前有無驗血, 驗老公丁丁架?


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


157#
發表於 11-7-26 10:02 |只看該作者
Bearstar 發表於 11-7-25 19:10
回覆 rabbit2010 的帖子

今個星期五知結果!

最難捱就係呢段時間. 雖然話得幾時好快過, 但唔知點解呢幾日特別漫長, 長過平時好多.

點評

gonggongpopo  yes...agree!  發表於 11-7-26 13:57
zarara188  係呀! 有渡日如年的feeling!!  發表於 11-7-26 13:51


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


158#
發表於 11-7-26 10:04 |只看該作者
pnd 發表於 11-7-25 19:19
我都是自己打破卵針
咁痛唔痛呀?


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


159#
發表於 11-7-26 10:11 |只看該作者
好快到IUI日子, 唔知點解, 好驚好似上次咁, 老公D丁丁形態突然跌到少於1.

我老公話呢排好似無咩反應咁. 我話都唔諗得太多. 如果真係突然少咗我都阻止唔到.

點評

zarara188  我都有跟jenny 的建議去做ga. 過幾日就知有冇improvement 啦!  發表於 11-7-26 13:52
jennynini  可以比佢食丸仔, e.g. 善存, gnc蠔丸, 茄紅素 同煲冬蟲夏草湯都有幫助.  發表於 11-7-26 11:09


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


160#
發表於 11-7-26 11:03 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-25 18:59
你講到佢咁好, 我9月又想睇游醫生tim!! hehee... (比我發吓白日夢都好呀!!!你睇我幾樂觀!^^)

哦.. 原來 ...

我覺得西醫同中醫一樣要夾人, 你都可以試下睇游醫生, 對我來講, 我地幾夾

我上次問醫生, 如果順產同開刀要預幾多錢??
佢話順產大約$35000, 開刀就$45000, 當然係講順順利利既case.

但係其他topic d人話要預5-7萬, 亦有人話要10萬,
仲諗緊去政府定私家好, 又想慳但又唔想博,
之前有jm話係公院順產, 醫生聯針聯得唔好, 攪到佢下面側埋一邊,
我越睇越驚, 但私院價錢d人又越講越貴, 好煩呀.......

奶我好少飲, 唔鐘意個d味, cheese就間中都有食,
反而有左之後鐘意食豆製品, 都有豐富鈣質

希望如你所願, 話唔定我地可能會係法國度相遇

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo