想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6137


141#
發表於 11-8-20 21:39 |只看該作者
回覆 hksugar 的帖子

唔會掛.......我重諗住多d 機會.....

點評

hksugar  我只是想下會否有影響....  發表於 11-8-20 21:40


大宅

積分: 1965


142#
發表於 11-8-20 22:57 |只看該作者
各位我想問下,如果我今個月(1/8DAY1)覺得未排卵,想睇中醫或西醫打排卵針,想幾日後排卵,趕唔趕得切呢?依家先睇醫生有無用呀?謝謝!


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


143#
發表於 11-8-20 23:18 |只看該作者
wingyan2011 發表於 11-8-20 22:57
各位我想問下,如果我今個月(1/8DAY1)覺得未排卵,想睇中醫或西醫打排卵針,想幾日後排卵,趕唔趕 ...
20日都未排卵? 你個CYCLE好長架?


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


144#
發表於 11-8-20 23:20 |只看該作者
本帖最後由 echoo 於 11-8-20 23:20 編輯
TeresaTsui118 發表於 11-8-20 19:19
Sorry 我嘅意思係排卵後幾時可以開始用紅d,check bingo

我都想知, 我都係8月14日排卵的, 乜check bingo唔係用綠D? 紅D都check到架咩?


大宅

積分: 1965


145#
發表於 11-8-21 01:15 |只看該作者

回覆 回覆:echoo的帖子

唔係呀,我28日,但我check 紅d,好似無一日排卵,其實今次係第一次用紅d,但好心急想今個月bingo,我唔知打排卵針係可即刻排卵定等幾耐,所以唔知睇唔睇醫生好,請問有無打過排卵針既可以分享下?




大宅

積分: 1965


146#
發表於 11-8-21 01:15 |只看該作者

回覆 回覆:echoo的帖子

唔係呀,我28日,但我check 紅d,好似無一日排卵,其實今次係第一次用紅d,但好心急想今個月bingo,我唔知打排卵針係可即刻排卵定等幾耐,所以唔知睇唔睇醫生好,請問有無打過排卵針既可以分享下?




大宅

積分: 4204


147#
發表於 11-8-21 01:24 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+echoo+於+11-8-20+23:20+

原帖由 echoo 於 11-08-20 發表
本帖最後由 echoo 於 11-8-20 23:20 編輯
因為我買嘅時候,個賣家話比我聽用紅d可以早d知,因紅d會一日深過一日,就可早d知,而綠d要過左期或cycle最後一天才用,紅d敏感d,綠d就遲d。




大宅

積分: 4204


148#
發表於 11-8-21 01:29 |只看該作者

引用:Quote:wingyan2011+發表於+11-8-20+22:57+

原帖由 echoo 於 11-08-20 發表
20日都未排卵? 你個CYCLE好長架?
吾係我cycle 28




男爵府

積分: 6137


149#
發表於 11-8-21 12:36 |只看該作者
回覆 wingyan2011 的帖子

ME 2 紅d一d反應都無.......

日日check 都好失望.......


複式洋房

積分: 186


150#
發表於 11-8-21 22:24 |只看該作者

引用:回覆+wingyan2011+的帖子 ME+2+紅d一d反應

原帖由 Ivy114 於 11-08-21 發表
回覆 wingyan2011 的帖子

ME 2 紅d一d反應都無.......
你們check紅d前有冇兩小時前唔飲水呀?我試過飲咗水係唔work,一冇飲水就有反應!




大宅

積分: 2564

陪月勳章


151#
發表於 11-8-22 11:39 |只看該作者
我8月1 day1, 有無人一齊等驗呀? 幾時驗得呀? 好鞋等呀


男爵府

積分: 5132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


152#
發表於 11-8-22 11:49 |只看該作者
alpo1122 發表於 11-8-22 13:39
我8月1 day1, 有無人一齊等驗呀? 幾時驗得呀? 好鞋等呀
妳幾時排卵呀? 我應該29號驗呀(如果未黎m)


大宅

積分: 2564

陪月勳章


153#
發表於 11-8-22 11:55 |只看該作者
回覆 mrs_b_lam 的帖子

我今次試第二個cycle, 無用紅d, 因為m 期幾準29日, 我睇分泌同估排卵日, 前後隔日開工, 我今個月應該29或30號m 黎, 我會早少少想26號星期五驗, jm話曼記可以早4日驗...連呢幾日都好難忍, 好心急


別墅

積分: 546


154#
發表於 11-8-22 13:39 |只看該作者

回覆:31 Jul ~ Day 1 : 又開始(唔知幾時先有B呢?)

其實排卵後幾多日可以驗呢?




大宅

積分: 3256


155#
發表於 11-8-22 18:23 |只看該作者
回覆 mrs_b_lam 的帖子

我都係29號.....心情好緊張

點評

alpo1122  我應該29號m,但諗住26號早啲驗!  發表於 11-8-23 22:34
qqlun  我打算29號check~齊齊bingo~  發表於 11-8-23 21:53
mrs_b_lam  希望我地齊齊bingo!  發表於 11-8-22 18:29


大宅

積分: 3256


156#
發表於 11-8-22 18:36 |只看該作者
回覆 hksugar 的帖子

如果係.....我地個個一齊過版再傾過 ^_^


大宅

積分: 2878


157#
發表於 11-8-22 19:01 |只看該作者

回覆:31 Jul ~ Day 1 : 又開始(唔知幾時先有B呢?)

雖然我自己知衰梗,但都替你們緊張!祝bingo bingo




大宅

積分: 2878


158#
發表於 11-8-23 07:53 |只看該作者

回覆:31 Jul ~ Day 1 : 又開始(唔知幾時先有B呢?)

哎喲,我今日量體温,得36.6,明明現在高溫期,我下星期先day 30...我之前都高溫12-14日




大宅

積分: 3256


159#
發表於 11-8-23 21:04 |只看該作者
回覆 hichan 的帖子

唔好擔心啦......都未知結果


大宅

積分: 2878


160#
發表於 11-8-23 22:41 |只看該作者

回覆:hksugar 的帖子

我已打定輸數,今曰食左麻辣同龜靈高




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo