想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


別墅

積分: 984


141#
發表於 11-9-2 19:02 |只看該作者
我家姐有第一個時,佢係M後日日都dodo,跟住一擊即中,哈哈~ 不過日日都dodo真係唔係個個得,攰架嘛,哈哈~


大宅

積分: 2277


142#
發表於 11-9-2 19:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jocat102+於+11-09-02+發表回

原帖由 adawmy 於 11-09-02 發表
如果你分泌唔係咁容易分辨到係未排卵,一係你用埋紅d+量埋體溫雙管齊下然後重點出擊啦,不過我呢兩個方法都 ...
唉!我太懶啦!又怕比太多壓力自己,所以都係順其自然吧!哈哈




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


143#
發表於 11-9-2 20:37 |只看該作者

回覆:adawmy 的帖子

日日dodo? 哇!我c6一定炸形啦!




大宅

積分: 2277


144#
發表於 11-9-3 02:21 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

我今晚有透明拉絲分泌啦!





大宅

積分: 1412


145#
發表於 11-9-3 07:12 |只看該作者

回覆:JACKIE615 的帖子

Me too.




別墅

積分: 984


146#
發表於 11-9-3 08:12 |只看該作者

引用:我今晚有透明拉絲分泌啦! +

原帖由 桃桃 於 11-09-03 發表
我今晚有透明拉絲分泌啦!
咁你呢兩晚要勤力d la!




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


147#
發表於 11-9-3 11:29 |只看該作者

回覆:桃桃 的帖子

無錯!努力努力!




大宅

積分: 2277


148#
發表於 11-9-3 14:25 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

尋晚半夜努力咗一次啦




男爵府

積分: 7291


149#
發表於 11-9-3 18:54 |只看該作者
開始倒數喇~好緊張~


男爵府

積分: 7291


150#
發表於 11-9-3 18:54 |只看該作者
開始倒數喇~好緊張~


男爵府

積分: 7291


151#
發表於 11-9-3 18:55 |只看該作者
本帖最後由 mangodo 於 11-9-3 18:56 編輯

係咁重覆出POST架~~~~:;pppp:


大宅

積分: 2277


152#
發表於 11-9-3 23:15 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

紅D終於有料到啦!
myphoto.jpg




別墅

積分: 984


153#
發表於 11-9-3 23:54 |只看該作者
本帖最後由 adawmy 於 11-9-3 23:58 編輯

有拉絲分泌=紅D有線!!!

多謝你幫忙證實左原來睇分泌係真係可以準確計到幾時排卵的,yeah!!!

btw,黎緊兩晚你要加油加油啦,嘻嘻~


大宅

積分: 2277


154#
發表於 11-9-4 00:41 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

今日繼續有拉絲分泌




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


155#
發表於 11-9-4 12:24 |只看該作者
回覆 桃桃 的帖子

good good good!! 原來真係証明到拉絲即係排卵.....我尋日都feel到特別濕潤....唔知係唔係即係排卵呢???


別墅

積分: 984


156#
發表於 11-9-4 12:36 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

feel到特別濕就接近排卵期架啦,你繼續每日留意下D分泌啦... 加油!!!!!

同埋,呢幾日你要開始勤力D啦!!!!


別墅

積分: 984


157#
發表於 11-9-4 12:42 |只看該作者
睇分泌,計排卵,即係比林斯法,希望以下網站資料幫到大家更準確計到自己幾時排卵啦,努力努力!!!!

http://www.woomb.org/bom/rules/index_cn.html


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


158#
發表於 11-9-4 14:49 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

我尋日都有開工......之後要等下啦! 或者2-3日後再開工la~~~ 有d緊張添!!


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


159#
發表於 11-9-4 14:51 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

你俾我個web site 好詳細呀~~~~~~希望今個月可以bingo到la!


男爵府

積分: 8846

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


160#
發表於 11-9-4 15:16 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

嘩!!!日日DO.....我今個cycleM後DO 2day抖1day,老公都話超攰mouth:
          

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo