想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 30303


141#
發表於 11-9-6 01:04 |只看該作者
agree..."祝福別人也等如祝福自己"我始終都相信好心有好報


大宅

積分: 3879


142#
發表於 11-9-6 12:00 |只看該作者
今日DAY 28喇,仲未黎呀~平時我都好準,而且今個月我無食排卵藥,加上又要搬屋,所以都無乜點努力,這幾日都有胸同乳頭痛,預左佢黎,但又未黎,唔該一係就快快黎喇,我今個星期要去旅行喇,一係就比我知係有左,等我唔駛心掛掛咁~


別墅

積分: 788


143#
發表於 11-9-6 12:58 |只看該作者
kaihang 發表於 11-9-6 12:00
今日DAY 28喇,仲未黎呀~平時我都好準,而且今個月我無食排卵藥,加上又要搬屋,所以都無乜點努力,這幾日都有胸 ...

乳頭痛<---唔係九成九有左咩? 快D check下喇...


大宅

積分: 2856


144#
發表於 11-9-6 14:13 |只看該作者

引用:今日DAY+28喇,仲未黎呀~平時我都好準,而且

原帖由 kaihang 於 11-09-06 發表
今日DAY 28喇,仲未黎呀~平時我都好準,而且今個月我無食排卵藥,加上又要搬屋,所以都無乜點努力,這幾日都有胸 ...
你平時cycle係唔係28日架?有無用綠d check下呀?

我今日day 28,今朝再試用綠d, 顏色深過早2日. 但未係最深色. 我早4-5日開始子宮位有扯住感覺同胸漲. 我諗住過多2日再用綠d同買驗孕棒驗多次. 我好驚綠d唔準. 而家好緊張! 快d到星期四啦!





大宅

積分: 2856


145#
發表於 11-9-6 14:15 |只看該作者

回覆:10/8 day 1 的你, 準備開工未呀?

仲有我又係book左9月中去泰國架. 希望快d confirmed bingo就取消唔去旅行架啦!




複式洋房

積分: 291


146#
發表於 11-9-6 15:19 |只看該作者

回覆:喵喵^^ 的帖子

祝妳地快啲有好消息! 我都係10/8 day1,仲有幾日開估喇,但我乜feel都冇,睇黎月尾又要再接再勵




禁止訪問

積分: 2770


147#
發表於 11-9-6 15:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5346


148#
發表於 11-9-6 17:42 |只看該作者
其實什麼都唔好想住, 開心去旅行先啦; 就算真係中了, 自己小心點,唔好玩刺激野就得啦.

我就沒有胸賬, 只係乳頭有少少痛, 個肚谷吓咁.之前有唔舒服, 可能都會有影響個期.


侯爵府

積分: 24474


149#
發表於 11-9-6 21:00 |只看該作者
Book了去旅行的JM好大機會bingo.....我上一胎都book了旅行, 都諗住失敗了去完旅行先努力, 結果真係bingo, 最後取消了去旅行......
好彩最後取消了, 因有了bb頭兩個月係超級累, 我冇嘔過, 但係那種累係唔想行, 唔想做任何野那種累.

我有d朋友都係去旅行前有, 好似好旺....

有個friend最後有去, 但去到見紅, 要入當地急症, 行程又擔心, 所以你地有了千其唔好去, 寧願浪費金錢好過bb有事


大宅

積分: 2856


150#
發表於 11-9-7 00:21 |只看該作者
本帖最後由 喵喵^^ 於 11-9-7 00:21 編輯
katrinamama 發表於 11-9-6 21:00
Book了去旅行的JM好大機會bingo.....我上一胎都book了旅行, 都諗住失敗了去完旅行先努力, 結果真係bingo, ...

多謝你提醒呀!

我之前小X過一次. 今次如果真係BINGO, 我一定唔會去旅行. 仲要頭3個月都唔會出街. 總之安全為上.

希望真係有好消息啦!


大宅

積分: 2335


151#
發表於 11-9-7 00:39 |只看該作者
喵喵^^ 發表於 11-9-6 14:13
你平時cycle係唔係28日架?有無用綠d check下呀?

我今日day 28,今朝再試用綠d, 顏色深過早2日. 但未係最 ...


真係好開心,好好休息呀!
希望我都有機會啦。
你有無量體溫?


大宅

積分: 2856


152#
發表於 11-9-7 00:48 |只看該作者
JgB 發表於 11-9-7 00:39
真係好開心,好好休息呀!
希望我都有機會啦。
你有無量體溫?

我有量體溫呀, 所以朝朝量體溫都好驚會跌. 一定要KEEP住高溫呀唔該!!!!

我都希望你今次BINGO啦.


男爵府

積分: 5346


153#
發表於 11-9-7 10:16 |只看該作者
反而我上一胎係出發前2日先知有o左, 好彩行程唔緊密, 好多野我唔玩, 睇住老公玩.


男爵府

積分: 5346


154#
發表於 11-9-7 11:49 |只看該作者
今日條腰勁怨痛及累, 個胃頂住, 仲有個肚幾谷, 即係點?


大宅

積分: 2856


155#
發表於 11-9-7 12:21 |只看該作者

引用:今日條腰勁怨痛及累,+個胃頂住,+仲有個肚幾

原帖由 qwbear 於 11-09-07 發表
今日條腰勁怨痛及累, 個胃頂住, 仲有個肚幾谷, 即係點?
有無用綠d check下呀?

祝你bingo!




男爵府

積分: 5346


156#
發表於 11-9-7 13:42 |只看該作者
喵喵^^ 發表於 11-9-7 12:21
有無用綠d check下呀?

祝你bingo!

未呀, 過了中秋先check.


大宅

積分: 3515


157#
發表於 11-9-7 13:46 |只看該作者

回覆:qwbear 的帖子

今次係第一個cycle 失敗,今日係day 1 ,好吾開心同失望!




大宅

積分: 3879


158#
發表於 11-9-7 15:21 |只看該作者
回覆 喵喵^^ 的帖子

今日DAY 29啦,都未黎,個胸KEEP住痛,今日開始子宮扯住痛,我無CHECK呀,自己個心覺得唔係,但又唔知點解無黎,今個月又唔係好勤力,我星期六去旅行喇,所以聽日都會CHECK下,費事真係BINGO左又唔知就唔好喇~


大宅

積分: 2856


159#
發表於 11-9-7 19:40 |只看該作者

引用:回覆+喵喵^^+的帖子 今日DAY+29啦,都未黎,

原帖由 kaihang 於 11-09-07 發表
回覆 喵喵^^ 的帖子

今日DAY 29啦,都未黎,個胸KEEP住痛,今日開始子宮扯住痛,我無CHECK呀,自己個心覺得唔係 ...
我又無乜腰痛, 只是個子宮同兩邊抽得好緊要。我今朝用綠d同紅d, 綠d深過尋日, 紅d深過對照線添呀! 希望真係有機啦!

岩岩買左clearblue, 聽朝用. 如果真係bingo, 星期五會去睇婦科. 因為要取消去旅行d野先.

好緊張呀~ 希望一齊bingo la! ^^




侯爵府

積分: 24474


160#
發表於 11-9-7 19:44 |只看該作者
喵喵^^ 發表於 11-9-7 19:40
我又無乜腰痛, 只是個子宮同兩邊抽得好緊要。我今朝用綠d同紅d, 綠d深過尋日, 紅d深過對照線添呀! 希望真係 ...
喵喵, 你紅綠d都有反應, 應該bingo...你今日day 幾? 排卵後第幾日? 你在那幾天dodo?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo