立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2128
積分: 2295
積分: 1537
littlebaby1987 發表於 11-8-19 15:32 舊年12月check到有卵巢多囊症, 試左半年都未有...好灰>< 醫生叫我試下食排卵藥,
原帖由 littlebaby1987 於 11-09-01 發表 我睇張智,佢好好人架~
男爵府
積分: 6375
積分: 5860
原帖由 PeggieLam 於 11-09-01 發表 你地係咪一路check住紅/綠d架,定等遲啲先check bingo?
積分: 1509
littlebaby1987 發表於 11-9-1 22:25 我想問下你,你食左排卵藥之後同未食之前的週期有冇分別???
原帖由 PeggieLam 於 11-09-01 發表 我就係唔想咁大壓力,所以都唔想日日check住,但實際又唔知幾時先過期,我呢兩日個人好興,個胸又好漲痛, ...
原帖由 littlebaby1987 於 11-09-01 發表 我想問下你,你食左排卵藥之後同未食之前的週期有冇分別???
原帖由 PeggieLam 於 11-09-02 發表 我今日手痕check紅d,點知咁好彩check到條失效既,兩條線都淺控,激死!過多兩日先再算! ...
積分: 1761
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy