想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2128


141#
發表於 11-9-1 13:47 |只看該作者

回覆:有冇JM因為有卵巢多囊症食排卵藥而成功左架?

我都有呢個病,m 不準,對上一次巳經6月9 ,我想問你地睇邊個醫生呀?我try 左兩個月




大宅

積分: 2295


142#
發表於 11-9-1 16:08 |只看該作者

回覆:yuki1437_hk 的帖子

我睇張智,佢好好人架~




大宅

積分: 1537


143#
發表於 11-9-1 16:13 |只看該作者
littlebaby1987 發表於 11-8-19 15:32
舊年12月check到有卵巢多囊症,
試左半年都未有...好灰><
醫生叫我試下食排卵藥,

我食過3個月,每個月連續食5日,冇bingo


大宅

積分: 2295


144#
發表於 11-9-1 17:15 |只看該作者

回覆:啤啤熊仔 的帖子

咁你仲有冇繼續食呀?





大宅

積分: 2128


145#
發表於 11-9-1 18:28 |只看該作者

引用:我睇張智,佢好好人架~ +

原帖由 littlebaby1987 於 11-09-01 發表
我睇張智,佢好好人架~
收費如何?




男爵府

積分: 6375


146#
發表於 11-9-1 18:31 |只看該作者

回覆:有冇JM因為有卵巢多囊症食排卵藥而成功左架?

我呢個cycle都食咗排卵丸,但又唔敢食咁密




大宅

積分: 2128


147#
發表於 11-9-1 19:39 |只看該作者

回覆:有冇JM因為有卵巢多囊症食排卵藥而成功左架?

仲有我想有呢個症既jm , 紅d 係咪長期有線架呢?(水印個隻)




大宅

積分: 2295


148#
發表於 11-9-1 22:19 |只看該作者

回覆:yuki1437_hk 的帖子

佢收得都幾平架~
上次睇佢連排卵藥好似$2xx;
之前有次做埋陰超大約$7xx;




大宅

積分: 2295


149#
發表於 11-9-1 22:22 |只看該作者

回覆:yuki1437_hk 的帖子

我未食藥前用紅d只得極淺水印,食藥後竟然有3次深粗...
今日day33,仲未黎m~




大宅

積分: 2295


150#
發表於 11-9-1 22:25 |只看該作者

回覆:啤啤熊仔 的帖子

我想問下你,你食左排卵藥之後同未食之前的週期有冇分別???




男爵府

積分: 5860

畀面勳章


151#
發表於 11-9-1 23:07 |只看該作者

回覆:有冇JM因為有卵巢多囊症食排卵藥而成功左架?

你地係咪一路check住紅/綠d架,定等遲啲先check bingo?




大宅

積分: 2128


152#
發表於 11-9-1 23:10 |只看該作者

引用:你地係咪一路check住紅/綠d架,定等遲啲先c

原帖由 PeggieLam 於 11-09-01 發表
你地係咪一路check住紅/綠d架,定等遲啲先check bingo?
我係一路check 住紅d 的,不過其實壓力都幾大




男爵府

積分: 5860

畀面勳章


153#
發表於 11-9-1 23:16 |只看該作者

回覆:有冇JM因為有卵巢多囊症食排卵藥而成功左架?

我就係唔想咁大壓力,所以都唔想日日check住,但實際又唔知幾時先過期,我呢兩日個人好興,個胸又好漲痛,唔知係咁好彩中咗定唔舒服,三日前check紅d又無色,今日day31,仲未黎m,唔知等到幾時!




大宅

積分: 1509


154#
發表於 11-9-1 23:17 |只看該作者
littlebaby1987 發表於 11-9-1 22:25
我想問下你,你食左排卵藥之後同未食之前的週期有冇分別???
佢都好難 book 呀


大宅

積分: 2128


155#
發表於 11-9-1 23:20 |只看該作者

引用:我就係唔想咁大壓力,所以都唔想日日check

原帖由 PeggieLam 於 11-09-01 發表
我就係唔想咁大壓力,所以都唔想日日check住,但實際又唔知幾時先過期,我呢兩日個人好興,個胸又好漲痛, ...
係law. 對我呢d m 超唔準的人黎講,如果唔日日check 住,好易miss 左




男爵府

積分: 6375


156#
發表於 11-9-2 09:23 |只看該作者

引用:我想問下你,你食左排卵藥之後同未食之前的

原帖由 littlebaby1987 於 11-09-01 發表
我想問下你,你食左排卵藥之後同未食之前的週期有冇分別???
食咗就好好多。雖然e生話未排但同時又擔心排咗但睇唔到。第2日check紅d, 有反應!而今日己經高溫第5日




男爵府

積分: 6375


157#
發表於 11-9-2 09:24 |只看該作者

引用:你地係咪一路check住紅/綠d架,定等遲啲先c

原帖由 PeggieLam 於 11-09-01 發表
你地係咪一路check住紅/綠d架,定等遲啲先check bingo?
今個cycle check咗3日咋




男爵府

積分: 5860

畀面勳章


158#
發表於 11-9-2 09:41 |只看該作者

回覆:有冇JM因為有卵巢多囊症食排卵藥而成功左架?

我今日手痕check紅d,點知咁好彩check到條失效既,兩條線都淺控,激死!過多兩日先再算!




男爵府

積分: 6375


159#
發表於 11-9-2 09:54 |只看該作者

引用:我今日手痕check紅d,點知咁好彩check到條失

原帖由 PeggieLam 於 11-09-02 發表
我今日手痕check紅d,點知咁好彩check到條失效既,兩條線都淺控,激死!過多兩日先再算!



...
量埋體溫會好d




大宅

積分: 1761


160#
發表於 11-9-2 13:38 |只看該作者
回覆 littlebaby1987 的帖子

你不如量體溫. 我醫生話 紅d 不準確. 量體溫較實際.
我有兩個朋友都系量體溫 , bingo
我剛轉用量體溫 check 幾時排卵

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo