立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2142
katrinamama 發表於 11-10-8 20:20 如果紅d連印都冇, 即係100%失敗
子爵府
積分: 13931
原帖由 小幸兒 於 11-10-08 發表
別墅
積分: 822
原帖由 zoe0214 於 11-10-09 發表 回覆 maggie_kaki 的帖子 唔好咁啦, 正能量! 正能量!
侯爵府
積分: 24474
katrinamama 發表於 11-10-9 21:58 我明天都準備帶M巾返工....希望呢兩日快d來, 快d再開工!
原帖由 zoe0214 於 11-10-09 發表 我都覺得如果唔中, 寧願佢早D嚟, 唔好拖好過, 等嘅時間過得好辛苦。
maggie_kaki 發表於 11-10-9 22:21 又係,好彩都唔係好長,我今個c30曰。
原帖由 zoe0214 於 11-10-09 發表 我第30日嚟m, 咁我今個cycle係29日定30日??
zoe0214 發表於 11-10-9 22:49 我第30日嚟m, 咁我今個cycle係29日定30日??
maggie_kaki 發表於 11-10-9 13:30 M小姐已經來了,我無事,下次再努力。
原帖由 小幸兒 於 11-10-10 發表 你同我都差唔多喎,又做戰友啦。一齊繼續努力~
zoe0214 發表於 11-10-10 21:35 回覆 小幸兒 的帖子 Oh! Thank you very Much
小幸兒 發表於 11-10-10 21:39 唔駛客氣。 係呀,睇書都話28/29日都係健康嘅CYCLE。 我原本都係,不過呢兩個月食咗中藥,遲排卵 ...
zoe0214 發表於 11-10-10 21:46 我反而係食咗中藥先好咗, 不過我見我D中藥裡面有八珍湯成份 所以我打算m後又飲幾劑
maggie_kaki 發表於 11-10-10 21:49 28,21,35,29,真係次次唔同。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy