想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4108

畀面勳章


141#
發表於 11-9-19 11:55 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-19 10:08
回覆 edith_ricky 的帖子

響公司check得唔得啊??? 我都帶左紅d&綠d番公司...嘻
CHECK左紅D睇下咩反應先啦..
2樣1齊CHECK都OK呀..反正紅D綠D咁抵玩


大宅

積分: 4108

畀面勳章


142#
發表於 11-9-19 11:56 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-19 10:27
回覆 rabdotrab 的帖子

公司冇綠d呀,我屋企本身冇紅d咖~><
心急既KEEP住CHECK紅D先啦..


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


143#
發表於 11-9-19 12:01 |只看該作者
回覆 樂遙BB 的帖子

好~!今日入貨先~!
8/23 d1,係咪應該過多幾日先check倒呢~?如果有的話~
個心好似仍住仍住果d唔係m痛咁~


禁止訪問

積分: 5376


144#
發表於 11-9-19 12:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


145#
發表於 11-9-19 12:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


146#
發表於 11-9-19 12:16 |只看該作者
回覆 rabdotrab 的帖子

我頭先叫我c6幫我入左數喇...rilly thx~!
紅綠d都有線~?!我都戥你緊張呀唔係講笑~!
我諗你綠d條線重深過我果條~!!!
尋朝我見倒果條真係淺到冇朋友~!


大宅

積分: 4108

畀面勳章


147#
發表於 11-9-19 12:19 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-19 12:01
回覆 樂遙BB 的帖子

好~!今日入貨先~!
你冇晒紅D呀..咁CHECK住綠D先啦..
中左你就晒左D紅D啦


大宅

積分: 4108

畀面勳章


148#
發表於 11-9-19 12:20 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-19 12:05
回覆 樂遙BB 的帖子

我頭先兩樣都check ar....紅d條線比之前深色左少少, 綠d就有條好淺好淺色既線啊.... ...
有冇相睇下呀???


大宅

積分: 4108

畀面勳章


149#
發表於 11-9-19 12:30 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-19 12:16
回覆 rabdotrab 的帖子

我頭先叫我c6幫我入左數喇...rilly thx~!
你地就好啦..
綠D有線..
我紅D都係得淺線..


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


150#
發表於 11-9-19 12:30 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-9-19 12:20
有冇相睇下呀???

我都想睇下呀,rabdotrab可唔可以share黎睇下呀~?


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


151#
發表於 11-9-19 12:32 |只看該作者
回覆 樂遙BB 的帖子

我都唔知果條係咪線...太淺喇,淺到唔中個頭埋去都唔會睇倒~


別墅

積分: 647


152#
發表於 11-9-19 12:48 |只看該作者

引用:回覆+樂遙BB+的帖子 我頭先兩樣都check+ar

原帖由 rabdotrab 於 11-09-19 發表
回覆 樂遙BB 的帖子

我頭先兩樣都check ar....紅d條線比之前深色左少少, 綠d就有條好淺好淺色既線啊.... ...
真係bingo?!好緊張呀!




禁止訪問

積分: 5376


153#
發表於 11-9-19 13:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


154#
發表於 11-9-19 13:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


155#
發表於 11-9-19 13:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


156#
發表於 11-9-19 13:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4108

畀面勳章


157#
發表於 11-9-19 13:03 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-19 12:32
回覆 樂遙BB 的帖子

我都唔知果條係咪線...太淺喇,淺到唔中個頭埋去都唔會睇倒~ ...
都係丫..綠D有淺線都叫做有D機丫..


大宅

積分: 4108

畀面勳章


158#
發表於 11-9-19 13:05 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-19 13:01
回覆 edith_ricky 的帖子

我扔左啦頭先響公司toliet, 同埋我唔識得響呢樹放相啊, 放左好多次都唔得啊之前 ...
我每個CYCLE既紅D都會KEEP起晒用黎之後既CYCLE做REF.架..
你可以用電話UPLOAD上黎架..超方便


大宅

積分: 4108

畀面勳章


159#
發表於 11-9-19 13:06 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-19 13:02
回覆 Lazytam 的帖子

我都未知係咪架, 我有過上次既教訓, 今次都唔敢太早去check & see doctor ar..... ...
唔駛咁早去睇醫生住..
等M黎唔黎既時候..如果紅D深色加綠D都有色時去醫生都驗都唔遲..


禁止訪問

積分: 5376


160#
發表於 11-9-19 13:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo