想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


141#
發表於 11-9-21 18:40 |只看該作者

引用:其實有樣野,我一直都無同人講過,只係兩個

原帖由 悅同 於 11-09-21 發表
其實有樣野,我一直都無同人講過,只係兩個best fd知道,我bb係臍帶血驗到有甲狀線問題,所以第5日要回醫院 ...
你呢兩個星期一定好擔心!
e+冇事,開心番啦!




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


142#
發表於 11-9-21 18:45 |只看該作者

引用:好奇怪,我覺得自己對住bb無咩感動,無咩感

原帖由 悅同 於 11-09-21 發表
好奇怪,我覺得自己對住bb無咩感動,無咩感情,只有做做做做做的感覺。好似係責任多過親情,但我老公佢返工 ...
我初初都冇乜感覺架!因為叮叮太細,同佢講嘢又未識俾反應我,又未識玩。
遲吓貝貝大個d,識俾反應你時,感覺就會唔同。
你同貓bb相處咁耐,一早建立咗感情,佢又識同你玩,又多動作,所以你先會掛貓多過貝貝啫!




大宅

積分: 4447

畀面勳章


143#
發表於 11-9-21 18:46 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-21 13:11
依加就係倒數,等緊bb長大。

好快就大嫁喇...


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


144#
發表於 11-9-21 18:50 |只看該作者

引用:+本帖最後由+hunghung215+於+11-9-21+17:48

原帖由 hunghung215 於 11-09-21 發表
本帖最後由 hunghung215 於 11-9-21 17:48 編輯

大家好呀 !!
打完針係辛苦d,加油!





大宅

積分: 4447

畀面勳章


145#
發表於 11-9-21 18:50 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-9-21 17:45
大家好呀 !!
我從未諗過原來做全職媽媽係會咁辛苦. (因為我未返工, 我當住自己係先)
呢幾日無工人, 我好多 ...

加油呀...屋企好多既家務我都冇做到呀!!! 剩係買餸煮飯都搞好耐喇, 因為真係唔想食甘多街既野, 不過睇住BB好甜甘訓, 我又唔記得晒D辛苦..不過佢扭計就想X佢....


男爵府

積分: 7967


146#
發表於 11-9-21 18:51 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-21 17:59
係呀,全職湊B辛苦過返工,
所以我咪兩個月瘦左10LBS囉,
BB每次打完針媽媽都係最辛苦,

我連生完之後有既肚腩都無埋啦!!!!!!!!!!!!!!!


大宅

積分: 4447

畀面勳章


147#
發表於 11-9-21 18:52 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-21 18:50
打完針係辛苦d,加油!

第二個月個支針係咪通常都會發燒嫁 ? 


男爵府

積分: 7967


148#
發表於 11-9-21 18:52 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-21 18:18
我已經好想問你,無工人的日子,會係點樣??bb合作嗎?有無成日喊??你要加油呀!好快會好d架啦! 我只 ...

我會加油架啦@_@
你都係呀 ~~
我BB摟抱多,
好在只要開冷氣比佢就會瞓,
而且佢瞓得好多,成日都瞓呀 ~~


大宅

積分: 4447

畀面勳章


149#
發表於 11-9-21 18:54 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-21 18:18
我已經好想問你,無工人的日子,會係點樣??bb合作嗎?有無成日喊??你要加油呀!好快會好d架啦! 我只 ...

係呀..BB 訓就要訓嫁喇, 因為唔知佢邊一轉會扭計要你抱, 所以一有時間就訓左先, 其他野遲D先理


男爵府

積分: 7967


150#
發表於 11-9-21 18:56 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-21 18:45
我初初都冇乜感覺架!因為叮叮太細,同佢講嘢又未識俾反應我,又未識玩。
遲吓貝貝大個d,識俾反應你時,感 ...

我C6都係咁呀,.
錫貓貓多過錫BB.
佢可以完全唔理BB架!!!!!!!!!!!! 返到HOME都係搵貓貓/
不過近來BB笑多左同多左反應, 佢就睇多左BB囉~~~~~~~~


大宅

積分: 4447

畀面勳章


151#
發表於 11-9-21 18:56 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-9-21 18:52
我會加油架啦@_@
你都係呀 ~~
我BB摟抱多,

甘就好喇..最緊要BB肯訓...


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


152#
發表於 11-9-21 18:57 |只看該作者

引用:Quote:KiKiWitch+發表於+11-9-21+18:50+打

原帖由 sasa888 於 11-09-21 發表
第二個月個支針係咪通常都會發燒嫁 ? 
b豬三次打針都冇真係發燒




男爵府

積分: 7967


153#
發表於 11-9-21 18:57 |只看該作者
sasa888 發表於 11-9-21 18:50
加油呀...屋企好多既家務我都冇做到呀!!! 剩係買餸煮飯都搞好耐喇, 因為真係唔想食甘多街既野, 不過睇住BB ...

哈哈 , 係呀,

佢好乖時, 條命都比左佢.
但佢一扭計, 我就好憎佢啦!!!!!!!!!!!!
佢喊我想掩住佢個口就算, 哈哈~~~~~~~~~~


大宅

積分: 4447

畀面勳章


154#
發表於 11-9-21 18:59 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-21 18:57
b豬三次打針都冇真係發燒

只係會扭下計甘 ? 定會個人好熱嫁 ?


大宅

積分: 4447

畀面勳章


155#
發表於 11-9-21 18:59 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-9-21 18:57
哈哈 , 係呀,

佢好乖時, 條命都比左佢.
係呀..係呀..我都想甘做...


男爵府

積分: 7967


156#
發表於 11-9-21 19:01 |只看該作者
sasa888 發表於 11-9-21 18:50
加油呀...屋企好多既家務我都冇做到呀!!! 剩係買餸煮飯都搞好耐喇, 因為真係唔想食甘多街既野, 不過睇住BB ...

你點去買餸煮飯呀 ?? 抱住? 用咩帶??
我到而家都唔敢自己帶BB出去. 真無用呀 ~~

如果我C6唔買餸, 我都唔會煮, 食外賣或唔食囉~~


男爵府

積分: 7967


157#
發表於 11-9-21 19:01 |只看該作者
sasa888 發表於 11-9-21 18:52
第二個月個支針係咪通常都會發燒嫁 ? 

係呀 ~


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


158#
發表於 11-9-21 19:03 |只看該作者

引用:Quote:hunghung215+發表於+11-9-21+17:45+

原帖由 黃二少奶 於 11-09-21 發表
係呀,全職湊B辛苦過返工,
所以我咪兩個月瘦左10LBS囉,
BB每次打完針媽媽都係最辛苦,
可能唔係FTM,我磅數落得較慢,好在係餵人奶,有消耗,如果唔係有排肥~
今個月成日出街食飯,食過幾次日本嘢,一次泰國嘢,一次迴轉壽司,仲打過一次邊爐,尋日上磅,竟然仲輕到一磅,真係掩住半邊咀係咁笑~




水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


159#
發表於 11-9-21 19:08 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-9-21+18:57+b豬

原帖由 sasa888 於 11-09-21 發表
只係會扭下計甘 ? 定會個人好熱嫁 ?
個身好慶,上次打兩個月針,
佢扭左三日計,我真係想死




水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


160#
發表於 11-9-21 19:13 |只看該作者

回覆:等待bingo振作會 - 27

下個月我麻麻生日會係酒樓食飯,
其實我麻麻好錫我,
我都好想去,但係帶埋b豬去,
肯定又要俾我啲親戚當佢公仔咁舞,
又冇得出聲喎,其實我同左我阿爸講,
餵奶麻煩,我未必去,
點知佢今日打黎叫我最好去,
仲問我去唔去,我咪答唔去都唔得啦,
我唔係咁高興,最唔鍾意人咁樣夾硬黎,
我都係呻下,我最後都會去




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo