立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1994
原帖由 tempooo 於 11-10-01 發表 你係生仔定生女?
子爵府
積分: 10483
原帖由 susi1024169 於 11-09-30 發表 眼望望算好喇,我出街多數比人問問問....問我幾歲,個仔幾歲,之後就 ...
原帖由 tempooo 於 11-09-30 發表 我都係呀,我係聯合生又係咁,之後仲要見社工同護士,好麻煩!
別墅
積分: 643
tempooo 發表於 11-10-1 23:45 我生完半年啦,之前生之前同生完都係喪爆瘡,宜家好返但成面印,出街都唔敢拮頭行 ...
tempooo 發表於 11-10-1 23:46 我都係 你有冇比以前D EX唱你宜家連仔都生埋?
珍珠宮
積分: 42413
tempooo 發表於 11-9-30 23:23 我生完好想護下膚,你地點護架?
vivianbabywai 發表於 11-10-2 09:24 點解要見社工既?怕你會系單親媽媽?
原帖由 susi1024169 於 11-10-02 發表 我果陣都要見
原帖由 vivianbabywai 於 11-10-03 發表 Why???
susi1024169 發表於 11-10-3 08:02 唔知啊,醫生話規定要見,見左社工話ok先可以出院,我估可能太後生有b掛 ...
積分: 4562
積分: 634
男爵府
積分: 6809
積分: 4372
積分: 1443
積分: 6210
積分: 7087
原帖由 rachel815 於 11-10-05 發表 我87...bb就黎半歲 我都係1樣...日日係屋企湊b.. 好悶..
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy