想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


141#
發表於 11-9-19 17:29 |只看該作者
本帖最後由 siutreasure 於 11-9-19 17:31 編輯
bigbigsnake 發表於 11-9-19 17:15
即係你day 15就即刻升番=>yes
係去到day 18先高過day 1-day 14=> yes
咁你day 18後最高溫係幾多呀=> 36.7/8 ...

day 14排卵到day15升番
係升幾多先
如果係差好少
我唔覺有問題
因為排卵日都唔會24小時內就即刻排完
仲有你要計訓覺時間呢
我響day20朝早7點就低溫至到day22
但係day 20 既7pm至 day 21 既12mn紅d先深粗
而且溫度唔會boom一聲就即刻上番去高溫
你都比小小時間人慢慢升嘛

不過一般當cycle 28
都係講下次m前14日排卵
而你係m前16日排卵
呢個我反而覺得怪
因為我聽好多用紅d既jm講
佢地係深粗後14日黎m
好準時
而我今次第一次用紅d
係響day35黎m
你睇番我係真係day 20 - day21深粗架
係14日後黎m

咁即係話你唔係day 14排卵
係day 16排

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 5569


142#
發表於 11-9-19 17:52 |只看該作者
本帖最後由 bigbigsnake 於 11-9-19 17:53 編輯
siutreasure 發表於 11-9-19 17:29
day 14排卵到day15升番
係升幾多先
如果係差好少

我自己都check左好多information, 都覺得怪怪地...個中E問多2句又唔多答咁....其實我都想問黃胴體好唔好同輸卵管係咪塞左把唔到, 因為呢其呢個forum 好興講輸卵管塞......

by the way, 我cycle 30...


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


143#
發表於 11-9-19 17:55 |只看該作者
bigbigsnake 發表於 11-9-19 17:52
我自己都check左好多information, 都覺得怪怪地...個中E問多2句又唔多答咁....其實我都想問黃胴體好唔好同 ...
應該把唔到架
因為中醫果幾個脈係把五臟
因為男、女性既成組生殖器官對於中醫黎講都係歸納睇腎
如果你個腎弱d係會影響生育
但唔會摸到你輸卵管或卵巢有問題
呢d一定要靠lab test或u/s

點評

bigbigsnake  ic  thanks ^^  發表於 11-9-19 18:04
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


翡翠宮

積分: 93930

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


144#
發表於 11-9-19 18:08 |只看該作者

引用:回覆+180811+的帖子 你可唔可以再解釋一下

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-19 發表
回覆 180811 的帖子

你可唔可以再解釋一下紅D GE作用?
嗯,如果周期不定時就難計排卵,用紅d比較方便,我是每月28-32天,真希望兩天一次




◕順其自然啦~♥ ◕


珍珠宮

積分: 30303


145#
發表於 11-9-19 18:44 |只看該作者

引用:噚日係K仔睇左玲玲姐本2012運程書,話c6出

原帖由 180811 於 11-09-19 發表
噚日係K仔睇左玲玲姐本2012運程書,話c6出年會添丁





男爵府

積分: 9088

陪月勳章


146#
發表於 11-9-19 20:27 |只看該作者

回覆:放鬆心情,食食食,玩玩玩

呢版旳jm好開心呀,siutreasure妳又黎度教野,好好!我都想假期飛下!



禁止在頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


147#
發表於 11-9-19 21:47 |只看該作者

引用:呢版旳jm好開心呀,siutreasure妳又黎度教

原帖由 emiliarabbit 於 11-09-19 發表
呢版旳jm好開心呀,siutreasure妳又黎度教野,好好!我都想假期飛下!



...
我黎吹水呀,一齊啦



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


禁止訪問

積分: 1142


148#
發表於 11-9-19 21:58 |只看該作者

回覆:放鬆心情,食食食,玩玩玩

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1142


149#
發表於 11-9-20 12:05 |只看該作者

回覆:放鬆心情,食食食,玩玩玩

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 93930

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


150#
發表於 11-9-20 12:16 |只看該作者
係涼左,出門口感到秋意,不過我未買秋裝:;pppp:
◕順其自然啦~♥ ◕


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


151#
發表於 11-9-20 12:20 |只看該作者

回覆:放鬆心情,食食食,玩玩玩

秋燥要潤肺,大家煲d雪梨水飲下啦,唔係一咳就手尾長。



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6108


152#
發表於 11-9-20 12:26 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

雪梨唔係涼架咩?


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


153#
發表於 11-9-20 12:34 |只看該作者

引用:回覆+siutreasure+的帖子 雪梨唔係涼架咩?

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-20 發表
回覆 siutreasure 的帖子

雪梨唔係涼架咩?
燥知唔知係咩
溫>>熱>>燥

係程度上分別,都係熱

熱+涼=平衡

你熱氣先飲涼茶

你風寒就用溫熱驅寒
例如用姜

寒+溫=平衡

雪梨當然係涼啦,而且潤肺止咳!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


禁止訪問

積分: 1142


154#
發表於 11-9-20 13:00 |只看該作者

引用:係涼左,出門口感到秋意,不過我未買秋裝

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 656

畀面勳章


155#
發表於 11-9-20 13:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kekka+於+11-09-20+發表係涼

原帖由 180811 於 11-09-20 發表
成日都諗住自己會大肚,所以唔敢買衫
Me too~ 成日都覺得買左,大肚用唔著~



寶寶是我們最珍貴的禮物~~


翡翠宮

積分: 93930

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


156#
發表於 11-9-20 13:20 |只看該作者

回覆:180811 的帖子

Even生左都要keep返身型,女人終身事業



◕順其自然啦~♥ ◕


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


157#
發表於 11-9-20 13:32 |只看該作者
180811 發表於 11-9-20 13:00
成日都諗住自己會大肚,所以唔敢買衫
係稔住買左
咁大肚唔岩著
到大肚都要買
都係唔side$買住
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


翡翠宮

積分: 93930

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


158#
發表於 11-9-20 15:11 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-20 13:32
係稔住買左
咁大肚唔岩著
到大肚都要買

哈哈,咁我真係無想咁多,又要扮靚,又想有baby,
bingo都要幾個月才見肚,唔通唔添裝咩~?
唔好想咁長遠,買少少開心下,+套穿性感小睡衣
◕順其自然啦~♥ ◕


珍珠宮

積分: 30303


159#
發表於 11-9-20 16:06 |只看該作者

回覆:放鬆心情,食食食,玩玩玩

我後晚去halloween, 我諗唔會嚇親影響bingo卦




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


160#
發表於 11-9-20 16:10 |只看該作者
kekka 發表於 11-9-20 15:11
哈哈,咁我真係無想咁多,又要扮靚,又想有baby,
bingo都要幾個月才見肚,唔通唔添裝咩~?
唔好想咁長遠,買少少 ...
其實都仲有好多新衫
或者著過一次既衫
相信好多女仔都係
一稔到生bb
就好多$$洗
所以我都唔想亂洗錢買野
因為知一有左就會發癲買野架喇
性感小睡衣經過多次穿著
已經不再性感了
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo