想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3747


141#
發表於 11-9-20 21:13 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

雖然你好火爆, 但肯定你会對你C6好好, i mean 包容, 你讚成我" 忍辱負重" dodo 就知啦!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


142#
發表於 11-9-20 21:40 |只看該作者
bankwest1 發表於 11-9-20 21:13
回覆 siutreasure 的帖子

雖然你好火爆, 但肯定你会對你C6好好, i mean 包容, 你讚成我" 忍辱負重" dodo ...
我好易嬲
又嬲完、鬧完就冇野
其實兩個人相處左咁耐
都摸到大家脾性
你明知有d野唔惦得咪唔好惦囉
我c6係工作狂
所以佢做緊野我唔會攪佢
佢返工時間我地大家唔搵大家
佢放工就會打比我
我亦唔催佢返黎
除左果晚約左人食飯
我就提佢唔好咁晏走

所以我地真係好少鬧交
我煮唔煮飯
佢都唔話我
係佢鐘意放工返黎見到我
響佢返工時間我去玩佢都唔理
佢係唔鐘意我去飲酒飲到半夜三更

其餘我地都唔鬧交

既然你都可以因為唔好waste 呢個cycle就算數做左先
即係話件事唔係好worse
但男人真係好蠢或扮蠢
咁咪老實d講出黎你嬲咩
等佢知道冇得避要解決囉
我份人好主動
想要咩、要點會自己出聲
等佢做醒目仔
等到我老都等唔到呀


各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


子爵府

積分: 13298

BK Milk勳章


143#
發表於 11-9-20 22:30 |只看該作者
回覆 bankwest1 的帖子

我就唔會


大宅

積分: 1357


144#
發表於 11-9-20 23:10 |只看該作者

絕對會, 為左達成目的, 一定氹返佢~


大宅

積分: 3747


145#
發表於 11-9-20 23:50 |只看該作者
回覆 ilovewife 的帖子

咁又吾駛氹返佢...第日即刻黑面番!!!


大宅

積分: 3747


146#
發表於 11-9-20 23:51 |只看該作者
回覆 MACY姐姐 的帖子

有骨氣! 但我冇時問冇辦法!


大宅

積分: 3747


147#
發表於 11-9-20 23:57 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

你都講得啱問題係需要解決, 但係咁Q嗰晚要dodo但食dinner時同佢嘈呢.....我知道如果"講數"的話盞揾黎搞, 所以我通常等第2日先"黑面" + "開拖"! 如果吾係要同佢dodo即晚已經還拖!!


子爵府

積分: 13298

BK Milk勳章


148#
發表於 11-9-21 00:05 |只看該作者
bankwest1 發表於 11-9-20 23:51
回覆 MACY姐姐 的帖子

有骨氣! 但我冇時問冇辦法!

唔喺有骨氣,而且我都喺高0同樣喺冇乜時間。只是性格問題。

點評

bankwest1  骨氣=性格!! ^^  發表於 11-9-21 00:18


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


149#
發表於 11-9-21 00:08 |只看該作者

引用:回覆+siutreasure+的帖子 你都講得啱問題

原帖由 bankwest1 於 11-09-20 發表
回覆 siutreasure 的帖子

你都講得啱問題係需要解決, 但係咁Q嗰晚要dodo但食dinner時同佢嘈呢.....我知道 ...
線啦,反正你地最終都會冇野架啦怒傷肝,肝氣郁(簡筆字)結對生b有影響,自己稔



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3747


150#
發表於 11-9-21 00:20 |只看該作者
本帖最後由 bankwest1 於 11-9-21 00:20 編輯

回覆 siutreasure 的帖子

不過你冇乜argue經驗可能吾明架啦.......你真幸福!!


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


151#
發表於 11-9-21 11:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


152#
發表於 11-9-21 11:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10553


153#
發表於 11-9-21 11:51 |只看該作者

引用:回覆 currymama 的帖子 唉, 普通鬧交,冇你

原帖由 bankwest1 於 11-09-20 發表
回覆 currymama 的帖子

唉, 普通鬧交,冇你想得咁嚴重!!!!!!!!!!!!!!!!
咁又係喎,鬧交啫,一年幾次正常既,仲可以了解對方多些,感情有時會因為咁仲好左。

我呢,就無論大家點鬧我都會講對唔住先,因為我唔想我同老公係未來既日子多一日唔開心…兩公婆如果對到幾十年雖說好叻,但其實仲係唔夠囉。所以我日日都好珍惜,唔想錯過。

同埋我老公係好大火既人,如果硬碰硬一定唔得,反而先講對唔住,再等佢下左火先話反佢唔岩,佢就會認錯嫁喇。



堅持到底, 就是勝利!


大宅

積分: 3747


154#
發表於 11-9-21 13:44 |只看該作者
回覆 BOBO6 的帖子

其實係大前晚的事, do左啦!!


大宅

積分: 3747


155#
發表於 11-9-21 13:52 |只看該作者
回覆 BOBO6 的帖子

唉呢單野都吾關緊吾緊事, 鬧交係上黎就乜都吾理架啦....


大宅

積分: 3747


156#
發表於 11-9-21 13:55 |只看該作者
回覆 wastewater 的帖子

你好大量!! "對不起" 呢3個字實在不適合亂用對於我黎講!! 自問真是做不到!! d男人不能縱壞晒架!!


大宅

積分: 3747


157#
發表於 11-9-21 13:58 |只看該作者
回覆 wastewater 的帖子

同埋如果係佢做錯你都say sorry 先???? (因你話你say左sorry之後佢会認錯, 咁即係佢做錯事啦?) 咁樣好似太大量喎!


子爵府

積分: 10553


158#
發表於 11-9-21 14:10 |只看該作者

回覆 回覆:bankwest1的帖子

其實我老公冇咩做過大錯事,通常都係佢心情唔好我仲係咁煩佢,之後就會嘈,佢一嘈起交上黎可能講一些好難聽既說好(例如:1- 我係咁嫁喇,你頂唔順可以唔頂,係…你係好重要,但我無左你唔會死!! 2- 你唔好以為我好恨食你煮既飯…………)
真係好難聽好傷心嫁,但如果當時同佢硬鬥硬一定唔得,所以我會認左自己既錯先,之後佢就會話其實佢脾氣大同大聲左,叫我原諒佢唔好擺心



堅持到底, 就是勝利!


子爵府

積分: 10553


159#
發表於 11-9-21 14:12 |只看該作者

回覆 回覆:bankwest1的帖子

dodo呢招係鬧交後最佳和解方法!!!



堅持到底, 就是勝利!


子爵府

積分: 13298

BK Milk勳章


160#
發表於 11-9-21 14:13 |只看該作者
BOBO6 發表於 11-9-21 11:07
我就係唔緊唔緊個老公咁,老公就好緊我,你都試吓

hahaha^O^

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo