想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4051


141#
發表於 11-9-28 18:04 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-28 18:03
傻瓜~~~
但其實邊個jm遇到都咸C呢.....明白明白!!

最攪笑係..根本知道無架嗎...都喊餐死...哈哈


男爵府

積分: 6108


142#
發表於 11-9-28 18:05 |只看該作者

回覆:seababy 的帖子

你好呀!




男爵府

積分: 6108


143#
發表於 11-9-28 18:05 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

黎緊m都會有BB,呢個醫生都好盡責!




男爵府

積分: 6108


144#
發表於 11-9-28 18:06 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

唔會 我行到成隻龜咁





男爵府

積分: 6108


145#
發表於 11-9-28 18:07 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

好似我今日咁 其實唔知喊乜




大宅

積分: 4051


146#
發表於 11-9-28 18:08 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 18:04
我記起了 你講過 然後去到醫院佢地仲一啲都唔緊張 話好少事!
真係嚇死的!



...

D e院係咁架....我都試過發燒到106.7最後無藥食..只係訓走廊幾個鐘等退燒...乜藥都無得食..
所以睇私家安全好多...好彩個次無燒壞個腦咋...


大宅

積分: 4051


147#
發表於 11-9-28 18:09 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 18:05
黎緊m都會有BB,呢個醫生都好盡責!

但嚇死了我們呢....哈哈..


大宅

積分: 4617


148#
發表於 11-9-28 18:09 |只看該作者
seababy 發表於 11-9-28 18:04
我唔驚啦,m都黎左,不過就早左,排卵後12曰就黎

Wah~~~咁快,,,,個cycle都好短wor~~~!!
其實個Topic有意思呢,,,,我哋話好似廿幾歲時唔想有咗會成日諗"快d嚟M",但始終都會有bb....
所以我哋不段咀咒自己會嚟M law~~~希望......
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


149#
發表於 11-9-28 18:10 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 18:07
好似我今日咁 其實唔知喊乜

驚囉...同埋唔c服個人好易就著架啦...


大宅

積分: 4617


150#
發表於 11-9-28 18:12 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 18:06
唔會 我行到成隻龜咁

聽朝都去唔到診所喇....C婆,,,,妳唔係搭的士咩,,,,,????妳個C6呢????
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


151#
發表於 11-9-28 18:13 |只看該作者
唉~~未知是否都這樣如果真的......
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


152#
發表於 11-9-28 18:14 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-28 18:12
聽朝都去唔到診所喇....C婆,,,,妳唔係搭的士咩,,,,,????妳個C6呢???? ...

係囉...點解唔打的呀...出面好大風呀..因住涷親呀..同埋放工時候D人橫衝直撞..無普架...
快D叫老公接你啦...快D去診所....乖D啦..


男爵府

積分: 6108


153#
發表於 11-9-28 18:17 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

係 一唔舒服我就好易喊




大宅

積分: 4617


154#
發表於 11-9-28 18:17 |只看該作者
Ding's 發表於 11-9-28 18:08
D e院係咁架....我都試過發燒到106.7最後無藥食..只係訓走廊幾個鐘等退燒...乜藥都無得食..
所以睇私家安 ...

可能屯門E院無呢d問題wor~~~個次我生朱古力瘤入急症半個鐘內已叫我上房(但重未check到我有咩事,因入院理由係肚痛啫)
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


155#
發表於 11-9-28 18:19 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-28 18:17
可能屯門E院無呢d問題wor~~~個次我生朱古力瘤入急症半個鐘內已叫我上房(但重未check到我有咩事,因入院理由 ...
我個次都係危急推入去睇...但睇完就無藥食囉...呆訓幾個鐘..退左
返到屋企..又再燒...最後落樓下私家..一針攪掂....


男爵府

積分: 6108


156#
發表於 11-9-28 18:19 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

係 一唔舒服我就好易喊




大宅

積分: 3256


157#
發表於 11-9-28 18:19 |只看該作者
M 小姐....你快D黎啦.....


大宅

積分: 4051


158#
發表於 11-9-28 18:20 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 18:17
係 一唔舒服我就好易喊

哈哈..個個女仔都係咁架...都唔係你最易既...加油呀..


男爵府

積分: 6108


159#
發表於 11-9-28 18:21 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

C6唔睬我 我諗佢都唔會陪我...
搭的士太貴....




男爵府

積分: 6108


160#
發表於 11-9-28 18:22 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

好似搭車有位坐 好順利 應該仲有半個鐘就到




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo