烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   29


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


141#
發表於 11-11-14 00:19 |只看該作者

引用:HI,想問各位師姐,+你地用打蛋器攪佢地時,攪

原帖由 monsterhunter 於 11-11-13 發表
HI,想問各位師姐,

你地用打蛋器攪佢地時,攪左幾耐丫?
講開用打旦器,我先用牛油加糖打先

再加面粉落去就太乾啦,我即刻加番隻旦落去先易打 d

想問其實點溝點撈先正確呢?

有無高人可以指教下?唔該哂




大宅

積分: 3350

畀面勳章


142#
發表於 11-11-14 07:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+monsterhunter+於+11-11-13+

原帖由 chickenwing2006 於 11-11-14 發表
講開用打旦器,我先用牛油加糖打先

再加面粉落去就太乾啦,我即刻加番隻旦落去先易打 d :badfee ...
我跟樓主呢個食譜做左兩次,我都係冇用打蛋器,我就咁用手搓混啲材料,兩次都好成功好鬆脆喎




子爵府

積分: 10331

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


143#
發表於 11-11-14 09:22 |只看該作者
請問碌一片片放上面個度有無技巧?
會唔會壓左一片之後, 成塊拎起個下會爛呢?


大宅

積分: 2917

好媽媽勳章


144#
發表於 11-11-14 10:03 |只看該作者
本帖最後由 raid0101hk 於 11-11-14 10:12 編輯
colakola 發表於 11-11-13 22:56
不如你試下第一次開200度焗8分鐘
睇下成形未
再開上火180焗3~5分鐘

無得食都唔緊要....... 最緊要就係我亞囡用公仔曲奇模整果陣不知幾開心...仲用d m&m 做hello kitty對眼.....整到成個怪獸kitty咁....
佢仲叫我下星期再玩過


大宅

積分: 3350

畀面勳章


145#
發表於 11-11-14 10:10 |只看該作者
kittymilo 發表於 11-11-14 09:22
請問碌一片片放上面個度有無技巧?
會唔會壓左一片之後, 成塊拎起個下會爛呢? ...

我會呀,所以我要碌一條條長方型,勉強伶起個時唔爛,試個如果碌一塊大四方型係唔得既會爛,所以呢到係有d難度


子爵府

積分: 10331

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


146#
發表於 11-11-14 10:51 |只看該作者
onyeema 發表於 11-11-14 10:10
我會呀,所以我要碌一條條長方型,勉強伶起個時唔爛,試個如果碌一塊大四方型係唔得既會爛,所以呢到係有d ...

HEHE, 會唔會買個長方形既框CUT左出黎會易D整呢
因為如果碌一大片, 我未整已經諗到有難度出現, 就係拎唔起同爛晒, 黎一步都失敗既話真係唔洗砌格仔。


子爵府

積分: 10330


147#
發表於 11-11-14 10:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+monsterhunter+於+11-11-13+

原帖由 chickenwing2006 於 11-11-14 發表
講開用打旦器,我先用牛油加糖打先

再加面粉落去就太乾啦,我即刻加番隻旦落去先易打 d :badfee ...
打成忌廉狀加蛋黃
慢慢加粉用手搓




子爵府

積分: 10330


148#
發表於 11-11-14 10:59 |只看該作者

引用:請問碌一片片放上面個度有無技巧?會唔會壓

原帖由 kittymilo 於 11-11-14 發表
請問碌一片片放上面個度有無技巧?
會唔會壓左一片之後, 成塊拎起個下會爛呢? ...
其實我自己拎起都會爛
所以我係拎屋企長方形既盒
放上去度個形出黎
一拎
面團都跟住起




子爵府

積分: 10330


149#
發表於 11-11-14 11:00 |只看該作者

引用:+本帖最後由+raid0101hk+於+11-11-14+10:12

原帖由 raid0101hk 於 11-11-14 發表
本帖最後由 raid0101hk 於 11-11-14 10:12 編輯
開心咪得囉




子爵府

積分: 10330


150#
發表於 11-11-14 11:01 |只看該作者

引用:Quote:kittymilo+發表於+11-11-14+09:22+請

原帖由 onyeema 於 11-11-14 發表
我會呀,所以我要碌一條條長方型,勉強伶起個時唔爛,試個如果碌一塊大四方型係唔得既會爛,所以呢到係有d ...
要細細塊甘玩
因為呢種牛油算係重
所以比較軟身




子爵府

積分: 10330


151#
發表於 11-11-14 11:02 |只看該作者

引用:Quote:onyeema+發表於+11-11-14+10:10+我會

原帖由 kittymilo 於 11-11-14 發表
HEHE, 會唔會買個長方形既框CUT左出黎會易D整呢
因為如果碌一大片, 我未整已經諗到有難度出現, 就 ...
我用盒仔囉
myphoto.jpg




子爵府

積分: 10330


152#
發表於 11-11-14 11:02 |只看該作者

引用:Quote:onyeema+發表於+11-11-14+10:10+我會

原帖由 kittymilo 於 11-11-14 發表
HEHE, 會唔會買個長方形既框CUT左出黎會易D整呢
因為如果碌一大片, 我未整已經諗到有難度出現, 就 ...
甘囉
myphoto.jpg




子爵府

積分: 10330


153#
發表於 11-11-14 11:03 |只看該作者

引用:HI,想問各位師姐,+你地用打蛋器攪佢地時,攪

原帖由 monsterhunter 於 11-11-13 發表
HI,想問各位師姐,

你地用打蛋器攪佢地時,攪左幾耐丫?
放雪櫃雪下
會挺身啲




伯爵府

積分: 16693


154#
發表於 11-11-14 21:45 |只看該作者
本帖最後由 ARTOH 於 11-11-14 21:52 編輯

回覆 colakola 的帖子

hi 我今日又試整 比sis評點一下 有待改進

我用"唧花"

牛油 300克 / 低筋粉 300克 / 糖 100克 / 蛋黃 1隻

做法 : 牛油+糖 用打旦機打到軟身, 再逐一將面粉加落去再打(大約落左1/3),
之後加旦黃打軟 , 再加 1/3 面粉再打 , 打到軟身再落埋最後既1/3面粉,
本來想用手搓 但"pat面團太稀 " 唯有用攪粉棒撈暈d面粉 ,
最後入唧唧袋.....用 200度 焗左15-18min

見圖 : 唧出來ok 超容易唧 (係咪過稀?)



焗完就"撻哂"(我覺得d面漿稀左) ,但真的好鬆化, 請問該如何改善, 請賜教 , 謝謝!



整左好多呀,奇形怪狀


伯爵府

積分: 16693


155#
發表於 11-11-15 06:55 |只看該作者


男爵府

積分: 9252


156#
發表於 11-11-15 08:32 |只看該作者
ARTOH 發表於 11-11-14 21:45
回覆 colakola 的帖子

hi 我今日又試整 比sis評點一下 有待改進

點解焗前同焗後,右手面個行差一塊架


男爵府

積分: 9252


157#
發表於 11-11-15 08:36 |只看該作者
colakola 發表於 11-11-6 16:21
200克牛油
300克面粉
1個蛋黃

係wor, 樓主, 請問分果一半加 朱古力粉係點加? 是否
200克牛油
300克面粉
1個蛋黃

mix 好後分兩份加呢?

仲有要加幾多gram朱古力粉?


大宅

積分: 3350

畀面勳章


158#
發表於 11-11-15 08:52 |只看該作者
ARTOH 發表於 11-11-14 21:45
回覆 colakola 的帖子

hi 我今日又試整 比sis評點一下 有待改進
我覺得都好靚喎,好想食


子爵府

積分: 10330


159#
發表於 11-11-15 09:09 |只看該作者

引用:Quote:colakola+發表於+11-11-6+16:21+200

原帖由 aves_y 於 11-11-15 發表
係wor, 樓主, 請問分果一半加 朱古力粉係點加? 是否
200克牛油
300克面粉
我係整成面團後分兩半
再加2~3湯匙既朱古力粉搓勻
無特定分量




子爵府

積分: 10330


160#
發表於 11-11-15 09:10 |只看該作者

引用:Quote:ARTOH+發表於+11-11-14+21:45+回覆+c

原帖由 aves_y 於 11-11-15 發表
點解焗前同焗後,右手面個行差一塊架
我岩岩先留意到
我都想食




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo