自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12290

畀面勳章 環保接龍勳章


141#
發表於 12-2-26 20:04 |只看該作者
遇過一男一女,好鍾意挑剔,容易有偏見,主觀、固執;只係遇過一個女既較有大將之風。


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


142#
發表於 12-2-26 20:04 |只看該作者

係咪女上司就一定好難頂?

大部份,尤其是中年剩女



孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


143#
發表於 12-2-26 20:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6470


144#
發表於 12-2-26 21:01 |只看該作者
我遇親既女上司都係要超高要求,追求完美!對上果個係表表姐,日日返工就係要搵人錯處,你無錯都搵你唔到唔夠好既地方,日日唔搵人鬧下會唔安樂咁!都最後頂佢唔順辭職:;pppp:


大宅

積分: 1101


145#
發表於 12-2-26 21:38 |只看該作者
99%


大宅

積分: 4439


146#
發表於 12-2-26 21:59 |只看該作者

回覆:係咪女上司就一定好難頂?

我打工咁多年,覺得女上司真係無一個正常,個個都有病,到最後,搞到我揾工首要條件係要男上司!我好記得有一個成日叫我幫佢個仔擦咗寫過嘅練習作業嚟再影卬,我真係想比二十蚊佢,叫佢買過一本新,而當年嗰個八婆係揾緊十幾萬一個月,到最後我真係唔想浪費我嘅青春幫呢d人,我工作唔係幫你個仔影卬,我辭職時,佢重話如果我handover d嘢做得唔好,佢唔會比reference letter我,多得呢類人,令我覺得做人要爭氣,跟住我就好比心機揾另一份工同努力工作。




子爵府

積分: 13137


147#
發表於 12-2-26 22:07 |只看該作者

回覆:jitjitma 的帖子

我嗰個真係似女巫!



I just want to have healthy babies!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo