使用意見

跳至

首頁

尾頁
   7


王國長老

積分: 119115

王國長老


141#
發表於 12-2-24 21:16 |只看該作者

引用:HM...................講咩都有人唔高興O既

原帖由 Queenie_0012 於 12-02-24 發表
HM...................

講咩都有人唔高興O既~
>_



我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


142#
發表於 12-2-24 21:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Queenie_0012+於+12-02-24+發

原帖由 edea 於 12-02-24 發表
>_
有人講明要呃分,做嘢啦喂




翡翠宮

積分: 82107

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


143#
發表於 12-2-24 21:23 |只看該作者
個個勇於表達意見 , 其實係好事


公爵府

積分: 28938

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


144#
發表於 12-2-24 21:24 |只看該作者

回覆:版主:點解要關"其實呢,果個亞平講d...."個POST?

網上世界唔好咁認真,呀貴d post有人覺得係作,是真是假都好,無傷害人就無問題,唔洗太認真,睇得開心就夠,lazy佢個post其實都有可能係作,咁又點,影響唔到我們,只要唔好人身攻擊就得,我都比某個會員追住我黎串,我可以點,咪小事化無囉





王國長老

積分: 119115

王國長老


145#
發表於 12-2-24 21:27 |只看該作者

引用:網上世界唔好咁認真,呀貴d+post有人覺得係

原帖由 安室だがな 於 12-02-24 發表
網上世界唔好咁認真,呀貴d post有人覺得係作,是真是假都好,無傷害人就無問題,唔洗太認真,睇得開心就夠 ...
所以我唔睇,咪唔會影響情緒。



我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


侯爵府

積分: 20278


146#
發表於 12-2-24 21:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+安室だがな+於+12-02-24+發表

原帖由 edea 於 12-02-24 發表
所以我唔睇,咪唔會影響情緒。
Sorry,你係版主,你無得揀,你點都要睇下。所以話版主唔易做!




王國長老

積分: 119115

王國長老


147#
發表於 12-2-24 21:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+edea+於+12-02-24+發表所以我

原帖由 yamaneko 於 12-02-24 發表
Sorry,你係版主,你無得揀,你點都要睇下。所以話版主唔易做!



...
夫婦版有版主啦。

我唔係鐵人,冇可能乜都睇,一直希望幫忙放多d時間係教育王國,但自由講場都未睇掂,幸好有其他版主一齊合作。有版主既版唔需要我再插手,除非版主要求啦。



我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


148#
發表於 12-2-24 21:57 |只看該作者

引用:其實講公平,+應該全部關于今次事件的POST+

原帖由 heihei媽 於 12-02-24 發表
其實講公平, 應該全部關于今次事件的POST 都要CLOSE. 包括那些支持與不支持的POST. 現在只關不支持的POST, ...
非常同意,版主有欠公允,我都覺得自由講場已變質




王國長老

積分: 119115

王國長老


149#
發表於 12-2-24 22:01 |只看該作者
991129 發表於 12-2-24 21:57
非常同意,版主有欠公允,我都覺得自由講場已變質
我解釋左啦喎, 兩邊都close左topic, 唔係只close一邊, 妳有冇睇到呀?
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


公爵府

積分: 28804

2024年龍年勳章 畀面勳章


150#
發表於 12-2-24 22:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+june25+於+12-02-24+發表x2

原帖由 小manman 於 12-02-24 發表
因為佢要講的人粉絲多嘛,lazy姐同貴姐都係bk紅人,但兩者的待遇就相差好遠,呢個係好明顯的事實~~~



...
agree




男爵府

積分: 6207


151#
發表於 12-2-24 22:04 |只看該作者

回覆:KT0603 的帖子

我都有呢個同感。人地發放正能量,都吾知有咩問題。吾通人人都要好似佢地咁,成日諗住人地講或做嘅野,係真定假先至會開心。開心又一日,吾開心又一日,做人何需太應真。特別係網絡世界。

各位笑一笑世界更美妙



點評

fishwcy  agree..~***  發表於 12-2-25 10:30
哈爾濱    發表於 12-2-24 23:55


王國長老

積分: 31689

好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老


152#
發表於 12-2-24 22:12 |只看該作者

如果......................

全部關于今次事件的POST 都要CLOSE. 包括那些支持與不支持的POST.





你們又會點講......真係覺得公平???????抑或會話無自由???????




其實版主都有守則, 唔係你地話點就點..............








男爵府

積分: 6207


153#
發表於 12-2-24 22:19 |只看該作者

引用:Quote:如果......................+全部關

原帖由 ZZdaphne 於 12-02-24 發表
如果...................... 全部關于今次事件的POST 都要CLOSE. 包括那些支持與不支持的POST.
做板主真係辛苦!




王國長老

積分: 31689

好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老


154#
發表於 12-2-24 22:21 |只看該作者
本帖最後由 ZZdaphne 於 12-2-24 22:29 編輯

原帖由 小manman 於 12-02-24 發表
因為佢要講的人粉絲多嘛,lazy姐同貴姐都係bk紅人,但兩者的待遇就相差好遠,呢個係好明顯的事實~~~


我覺得兩個人出的話題係有分別.....

先不理真與假,
阿貴是純分享, 無意識問人意見.

lazy姐3個topic都係想人畀建議,
意見有批評係好正常...


你們可能認為兩者分別係紅與不好,
但對版主,佢地都係喜歡上BK的人,
無分別.....


水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


155#
發表於 12-2-24 22:21 |只看該作者

引用:Quote:991129+發表於+12-2-24+21:57+非常同

原帖由 edea 於 12-02-24 發表
我解釋左啦喎, 兩邊都close左topic, 唔係只close一邊, 妳有冇睇到呀?
我睇到,我仲睇到D打氣post、強勢回歸post添,坦白講我都唔係針對或討厭某會員,我想信佢D內容都應該係真,但太多啦,最近一開自由講場就會見到,難免令人覺得煩厭,不過算啦,唔再講啦,唔係就會覺得撩交拗。如果版主認為可行,就整理下D有關post或設專區,如果唔得就當我路過。




王國長老

積分: 31689

好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老


156#
發表於 12-2-24 22:24 |只看該作者
edea 發表於 12-2-24 22:01
我解釋左啦喎, 兩邊都close左topic, 唔係只close一邊, 妳有冇睇到呀?


希望大家都睇清楚, 不要再叫edea一次又一次地解釋.........


珍珠宮

積分: 35418

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


157#
發表於 12-2-24 22:25 |只看該作者
我出咗一日街, 啱啱先上 bk,

咩事, 咁快散場

有無人可以話比我聽, 係邊度可以睇到版主點解要關 post?

追唔哂咁多版! 謝


珍珠宮

積分: 34788


158#
發表於 12-2-24 22:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 PinPin 於 12-02-24 發表你要

原帖由 bowling2004 於 12-02-24 發表
我真係羅志祥舊番薯喎!諗唔明有咩問題
崩口人忌崩口碗嘛~~~嘻嘻嘻~~點同呢~~~




子爵府

積分: 14517

大廚勳章 陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


159#
發表於 12-2-24 22:38 |只看該作者

回覆:版主:點解要關"其實呢,果個亞平講d...."個POST?

咩樹mouth:mouth:



36日咋...緊張緊張


珍珠宮

積分: 37389


160#
發表於 12-2-24 22:42 |只看該作者

引用:我都有呢個同感。人地發放正能量,都吾知有

原帖由 BB_nathaniel 於 12-02-24 發表
我都有呢個同感。人地發放正能量,都吾知有咩問題。吾通人人都要好似佢地咁,成日諗住人地講或做嘅野,係真 ...
點解成日講到非fans係搞事分子?
就好似你睇完套笑片,覺得唔好笑,但因為呢套笑片既宗旨係發放正能量,咁影評就唔講得唔好笑、無聊???
只可發表、保留讚既影評???
發放正能量咪發囉,從來無人叫導演唔好再開笑片
呢度都一樣,從來無人叫筆者收山.......



點評

~principal~    發表於 12-2-25 03:42
muybien    發表於 12-2-25 00:10
gracehuikl    發表於 12-2-24 23:32

首頁

尾頁

跳至