自由講場

跳至

首頁

尾頁
   6


珍珠宮

積分: 32324

好媽媽勳章


141#
發表於 12-5-16 13:04 |只看該作者

回覆:月入8萬仲好意思問人應唔應付到bb

有句話叫:搵得嚟洗得去

越搵得多嘅人洗費一般都越高,即係樓又供得貴d, 至裝又要買名牌,又要供靚車,食又要食得好d…咁先顯出佢地嘅專業人士身份嘛,所以搵8萬都應付唔到多個b一d都唔奇。




禁止訪問

積分: 5081


142#
發表於 12-5-16 13:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 61647

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


143#
發表於 12-5-16 13:06 |只看該作者
無人會嫌錢賺得少的


珍珠宮

積分: 42535


144#
發表於 12-5-16 13:12 |只看該作者
我有個朋友,佢兩公婆人工很高,差不多月入十萬。但佢話saving 唔夠400萬的話,係唔會生bb。


男爵府

積分: 5263


145#
發表於 12-5-16 13:14 |只看該作者
我終於有時間睇晒佢的支出, 平心而論, 唔大花筒, 車都無, 供樓$16,000, 即大約五六百萬樓, 以月入8萬, 算踏實, 我估佢真係意外有咗, 擔心養唔起only, 都係果句, 平有平養, 貴有貴養, 大家唔需一見人家有八萬收入就以為好多, 以為人家曬命, 香港地百物騰貴, 對專業人士來講, 八萬唔係好見使的....

點評

misskwokwok  agree...  發表於 12-5-16 14:16


複式洋房

積分: 447


146#
發表於 12-5-16 13:15 |只看該作者


侯爵府

積分: 20040

BK Milk勳章


147#
發表於 12-5-16 13:21 |只看該作者
食衣住行咩野都要最 top 

甘就真係可能唔夠囉 !


男爵府

積分: 6726

熱血勳章


148#
發表於 12-5-16 13:25 |只看該作者

引用:+本帖最後由+babybear+於+12-5-16+13:21+編

原帖由 babybear 於 12-05-16 發表
本帖最後由 babybear 於 12-5-16 13:21 編輯

中產讀直資/私校,重未諗想報國際學校(學費重乸利)!
重未計日常生活費呢(供養父母、供樓、保險、水電煤、供樓......)



點評

misskwokwok    發表於 12-5-16 14:16


大宅

積分: 2800


149#
發表於 12-5-16 13:27 |只看該作者
She is too nervous la:)


珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


150#
發表於 12-5-16 13:27 |只看該作者

引用:+本帖最後由+cloudwingwing+於+12-5-16+12:

原帖由 cloudwingwing 於 12-05-16 發表
本帖最後由 cloudwingwing 於 12-5-16 12:25 編輯

理財版有位新媽媽話自己家庭月入8萬, 扣除哂她所說的 ...
你應該應佢「咁渣架,得八萬蚊一個月,好心就唔好生啦」:;pppp::;pppp:



點評

cloudwingwing    發表於 12-5-16 15:07
見你一獲打你一獲


禁止訪問

積分: 2409


151#
發表於 12-5-16 13:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


象牙宮

積分: 227961

2024年龍年勳章


152#
發表於 12-5-16 13:39 |只看該作者
果位太太得 25 歲
太天真太傻

點解甘講?
其實每個階層點樣洗錢都唔同

BK 系一個社會縮影
有錢阿太可以得閑買隻 1 球即鑽石俾 c6
也有好多 JM 要同 6299 一起住個兩房單位

自己收入幾多,真系唔好公開討論
因為一定無結論


點評

valentinored  Agree.....  發表於 12-5-16 14:17


大宅

積分: 4665


153#
發表於 12-5-16 13:43 |只看該作者

引用:Quote:lun0715+發表於+12-5-16+08:54+我家

原帖由 華美 於 12-05-16 發表
又唔好咁講, 我相信佢唔係晒命, 好老實, 每個人都只係睇到自己個階層, 你試下比幾萬蚊李+x養b啊, 佢實話唔 ...
你講得好好呀,真係會有家庭去citysuper 買餸(覺得新鮮健康、有機),出發點都係為小朋友好,所以月入8萬都有月入8萬的支出架,唔一定係哂命的。




子爵府

積分: 14659

牛年勳章 BK Milk勳章


154#
發表於 12-5-16 14:01 |只看該作者
回覆 Minnie2010 的帖子

同我個有錢, 高薪厚職既朋友一樣, 佢係自己一個人搵8皮嘢加埋前夫個2皮, 都話唔夠養個仔......佢地講呢啲嘢既時候, 真係好單純, 冇諗過我地呢啲, 全家總收入都唔過2皮既人......


大宅

積分: 2671


155#
發表於 12-5-16 14:01 |只看該作者
其實很難單憑八萬一個數字來衡量,因毎個人的生活方式不同,要求亦不同,加上有很多環境因素, 比如要供養父母,以及工作的穏定性,都是要考慮的.

正面而言, 那位年輕太太會用心想孩子的供養問題,總好過一些毫無計劃, 旨意父母 "執手尾"的新一代,起碼不會害了孩子,又苦了自己的父母.

點評

misskwokwok    發表於 12-5-16 14:18


公爵府

積分: 28384

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


156#
發表於 12-5-16 14:03 |只看該作者
生得佢出,每個月得8000蚊都要養架啦.


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


157#
發表於 12-5-16 14:04 |只看該作者

引用:我終於有時間睇晒佢的支出,+平心而論,+唔大

原帖由 valentinored 於 12-05-16 發表
我終於有時間睇晒佢的支出, 平心而論, 唔大花筒, 車都無, 供樓$16,000, 即大約五六百萬樓, 以月入8萬, 算踏 ...




My Two Princess


大宅

積分: 4539


158#
發表於 12-5-16 14:07 |只看該作者
本帖最後由 carmenlook 於 12-5-16 14:31 編輯

回覆 cloudwingwing 的帖子

我哋家庭入息都差不多呢個數,一個小朋友,每月淨2,3萬,都真係覺得自己窮窮地,我冇買名牌,冇車,2年一次旅行,個仔續普通學校,學3樣嘢,一個工人,供樓$18000,基金幾千,保險幾千,連埋姐姐支出,水電煤管理費已經去咗3萬幾中,放假用$1000日左右,平曰3餐百多,其實都好慳,所以我相信樓主唔係曬命,重要每月留$6,7千蚊預留交稅


禁止訪問

積分: 73927


159#
發表於 12-5-16 14:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 64720

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


160#
發表於 12-5-16 14:09 |只看該作者
唉~~~ 睇完, 我越來越覺得自己的生活如一個乞衣~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo