跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3484


141#
發表於 06-1-10 02:46 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

杰媽~

你想搵咩色呀?!我個倉好似有深灰,淺灰,淺紫,深藍....唔記得仲有無其它色...黑色我開左兩舊織緊外套架喇,其實我都或者唔夠,不過,諗住到時唔夠就織中袖咋~ :-P


男爵府

積分: 8096


142#
發表於 06-1-10 06:57 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

morning~

bye bye啦~


伯爵府

積分: 17567


143#
發表於 06-1-10 07:04 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

早晨
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 17567


144#
發表於 06-1-10 07:04 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

vickym
你去邊呀

http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


大宅

積分: 2115


145#
發表於 06-1-10 07:57 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

早晨 !!

wing, 佢北上做野呀 !!


子爵府

積分: 12712


146#
發表於 06-1-10 09:03 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

早早~~~


子爵府

積分: 12712


147#
發表於 06-1-10 09:11 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

我個肥大少呀, d痰清唔到
阿切 寫道:
邊個咳呀

[quote]
563angela 寫道:
攪掂d送啦, 煲埋湯, 燉埋川貝啦
[/quote]


男爵府

積分: 9191


148#
發表於 06-1-10 09:24 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

早呀~~


伯爵府

積分: 15354


149#
發表於 06-1-10 09:25 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

早晨

尋晚個囝玩野唔肯瞓, 我一抱佢入房"暗", 佢就喊得好淒涼, 好似知我要走咁 如果又搞到我冇走... 12點半都唔瞓


































17/1~2.81kg;17/2~3.41kg;18/3~5.5kg;29/4~7kg;30/5~7.53kg;17/6~8.1kg;22/7~8.8kg;31/8~9kg;30/9~9.4kg;28/10~9.7kg;29/11~10.3kg;30/12~10.9kg;16/1~10.8kg;28/2~11.3kg;31/3~11kg;30/4~11kg;31/5~12kg;30/6~12kg;17/7~12kg;30/8~12kg21/9~12.7kg;27/10~13kg;29/11~13.5kg;2/1~13.5kg;28/2~13.5kg;13/4~13.25kg


大宅

積分: 3003


150#
發表於 06-1-10 09:38 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院


男爵府

積分: 8810


151#
發表於 06-1-10 09:42 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

KIU 媽
唔該你幫我問下[size=xx-large]kiu kiu 佢手織頸巾賣幾錢,問佢如果我想order一條桃紅色或者白色頸巾要幾耐先至起到貨丫

thanks


大宅

積分: 2756


152#
發表於 06-1-10 09:54 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

早晨!
該用戶已被刪除

153#
發表於 06-1-10 10:13 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2888


154#
發表於 06-1-10 10:23 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

老友,
無端端係邊到蛇出黎呀!嚇左我一跳! ^O^

KIU媽,
咁係呀麻!好鬼似係本書到羅出黎咁;我有妳一半功力就好啦。


子爵府

積分: 12712


155#
發表於 06-1-10 10:42 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

楠楠要我織對手套比佢呀


大宅

積分: 3484


156#
發表於 06-1-10 11:50 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

校長~~

哈哈~
佢琴日拎左兩條返學送俾佢同學,跟住放學就拎左張寫滿名既紙返黎,同我講話佢會好忙喇,因為要織25條頸巾俾人呀,跟住就問我拎冷
Christy 寫道:
KIU 媽
唔該你幫我問下[size=xx-large]kiu kiu 佢手織頸巾賣幾錢,問佢如果我想order一條桃紅色或者白色頸巾要幾耐先至起到貨丫

thanks


大宅

積分: 3484


157#
發表於 06-1-10 11:51 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

吉吉~~

THS~ :mrgreen:
Kitty&Daniel 寫道:
早晨

kiu媽,
kiu kiu好叻女呀
仲有件富貴貓好掂


大宅

積分: 3484


158#
發表於 06-1-10 11:52 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

563~~

織啦織啦~
我織緊帽仔同"物"仔俾我FD個就出世既BB呀
563angela 寫道:
楠楠要我織對手套比佢呀


伯爵府

積分: 17567


159#
發表於 06-1-10 11:53 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

KIU媽
易唔易學呀,教吓我個女啦
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


大宅

積分: 3484


160#
發表於 06-1-10 11:55 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

今日又去買d菜同肥牛,繼續食打邊爐 因為雪櫃仲有好多火鍋料係度

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo