自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


141#
發表於 12-5-31 02:35 |只看該作者
唔講喇.....我

各位


伯爵府

積分: 17406


142#
發表於 12-5-31 02:57 |只看該作者

引用:Quote:寫我心情+發表於+12-5-31+01:36+1)+

原帖由 丙丙 於 12-05-31 發表
怪不知d金魚鋪d生態環咁多屎都唔洗啦.....
之前用呢d囉, 但都唔happy先換511(你講個種係長長個種? ...
吾係呀

你呢個係掛濾,金魚類要用頂濾(AA牌有個盒在缸頂果d)方便你一開個頂攞片棉去洗。曰曰揚下佢吾可以即太耐。否則你d魚會死死下吾精神。

白棉=物理過濾/環=生化過濾

簡單d, d環越dirty, 你缸水越清。所以當你洗環太勁或換水太多好易白水。



慢慢來, 吾洗急, 但最緊要快.


翡翠宮

積分: 77585

畀面勳章


143#
發表於 12-5-31 03:30 |只看該作者

回覆:蝦子






水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


144#
發表於 12-6-1 20:35 |只看該作者
寫我心情 發表於 12-5-31 02:57
吾係呀

你呢個係掛濾,金魚類要用頂濾(AA牌有個盒在缸頂果d)方便你一開個頂攞片棉去洗。曰曰揚下佢吾可 ...
原來係咁....即係D環多屎反而正常........THX!
係呢...唔知係咪2條新買既細魚仔有病....大魚之後生白點呀!

之前用魚救同 用咗隻紫色既魚救星都唔得....

E+細既2條開始變黑..........點算呵!

另外我有細細支黃粉.....但佢係比咸水魚用....唔知得唔得呢? THX!


寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


145#
發表於 12-6-1 20:42 |只看該作者


水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


146#
發表於 12-6-1 20:44 |只看該作者


伯爵府

積分: 17406


147#
發表於 12-6-1 21:37 |只看該作者

引用:Quote:寫我心情+發表於+12-5-31+02:57+吾係

原帖由 丙丙 於 12-06-01 發表
原來係咁....即係D環多屎反而正常........THX!
係呢...唔知係咪2條新買既細魚仔有病....大魚之後生白點呀! ...
吾係環多屎好,多屎d環入面㑹減效能同壽命。

新魚入缸要對水溫,亍外水不能入缸

魚薬?死得,個消化係挏比你攪死曬,薬入咗環死快d

要醫要分魚出來,用醫生缸,打氣同落重薬,你吾分䦕大有可能炒唒



慢慢來, 吾洗急, 但最緊要快.


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


148#
發表於 12-6-1 21:55 |只看該作者
寫我心情 發表於 12-6-1 21:37
吾係環多屎好,多屎d環入面㑹減效能同壽命。

新魚入缸要對水溫,亍外水不能入缸
咁即係.........肥魚(白點)落藥.....2條細魚(變黑-唔洗比藥)但要分缸?

落重藥咁生白點既落咩藥好呀? 佢個咀仔都起埋我有呢D藥...

(黃粉說明既話係咸水用但店員話用得....我唔敢用)

SORRY...太多問題了, 基本上呢D野唔係好識...D詞太專門




伯爵府

積分: 17406


149#
發表於 12-6-2 23:35 |只看該作者

回覆:蝦子

你養咗幾耐魚呀?


醫生缸係代表另一個缸(或好多人用水挏)分開d病魚,落重薬打大氣,定時"哪"d病魚好似人定時食薬。

主缸正常係吾落薬,有事頂多換水

一般新手手多,你越加多野factor越多,死快d



慢慢來, 吾洗急, 但最緊要快.


子爵府

積分: 11838

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 畀面勳章 BK Milk勳章


150#
發表於 12-6-2 23:42 |只看該作者
本帖最後由 叉包兔 於 12-6-2 23:43 編輯

回覆 丙丙 的帖子

我平時醫白點無落藥....係計魚缸既水量X0.5%加粗鹽

魚缸升溫到30度打大氣
好快就好返


我平時都會落少少鹽去個缸到....
養左咁耐都無事喎(我個淡水缸養米奇同燈)


你果隻黃粉我都有呀....
不過係D魚真係非常之唔掂我先會用....咁耐以黎先用過一次咁大把
因為D魚友話黃粉其實係抗生素


點評

丙丙  黃粉我唔敢用呀  發表於 12-6-3 00:42
凡是發生過的都存在,凡是存在過的都有價值。


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


151#
發表於 12-6-3 00:27 |只看該作者
叉包兔 發表於 12-6-2 23:42
回覆 丙丙 的帖子

我平時醫白點無落藥....係計魚缸既水量X0.5%加粗鹽
THX!

今日上網PA 咗文...

你所講既

加粗鹽(加咗20粒倒....20吋缸, 唔知啱唔啱)

魚缸升溫到30度打大氣......我做了

原來魚係有好多病...我E+都唔知佢係咪生白點LA(搞唔清楚)

幫手LOOK LOOK, 麻煩晒!.....額頭+咀

過2日諗住買紫外光燈



水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


152#
發表於 12-6-3 00:41 |只看該作者
寫我心情 發表於 12-6-2 23:35
你養咗幾耐魚呀?
吓我呀? SORRY E+ 先見到你回我
條魚養咗幾年,
之前 C咗個D係魚標出事....但去魚鋪買魚又無人教過...

只係要我買藥水, 無話分缸 (係上2WEEKS再問個店員先話唔好買晒$$$)


今次條肥魚有呢個病我都係第一次見, 唔知關唔關2條新既事.....

E+

30度, +打大氣+ 落咗鹽(上網睇到既)

原本同佢分缸...但無多個氣泵(其實我E+個個有2個出氣既.....但發覺另一邊壞咗)

無得分


伯爵府

積分: 17406


153#
發表於 12-6-3 12:37 |只看該作者

回覆:蝦子

簡單d講,薬可免則免,要落分去第二個缸落

白點大多溫差問題,keep28以上係正常,同水體大易control D

見你圖大魚好小事,放心啦



慢慢來, 吾洗急, 但最緊要快.


複式洋房

積分: 178


154#
發表於 12-6-3 13:02 |只看該作者


翡翠宮

積分: 86805


155#
發表於 12-6-3 16:55 |只看該作者

回覆:蝦子






侯爵府

積分: 23780


156#
發表於 12-6-3 16:57 |只看該作者

回覆:蝦子






伯爵府

積分: 17406


157#
發表於 12-6-3 22:48 |只看該作者

回覆:蝦子

另uv燈吾係咁用,咪side$



慢慢來, 吾洗急, 但最緊要快.


伯爵府

積分: 17406


158#
發表於 12-6-10 13:20 |只看該作者

回覆:蝦子

解決未呀?有冇update?



慢慢來, 吾洗急, 但最緊要快.


禁止訪問

積分: 15254


159#
發表於 12-6-10 13:40 |只看該作者

回覆:蝦子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo