自由講場

跳至

首頁

尾頁
   104


公爵府

積分: 28798

2024年龍年勳章 畀面勳章


141#
發表於 12-8-15 13:26 |只看該作者
唔好用咁多膠袋....please.....


男爵府

積分: 7386

BK猜猜猜慶中秋


142#
發表於 12-8-15 13:46 |只看該作者
方法好但唔環保. 可否用少啲膠, 例如唔洗遮廁所蓋, 反正你唔會瞓落個廁所蓋度. 另外怕污糟最好帶女女去酒店借廁所. 成日搽住, 乾淨好多呢.


水晶宮

積分: 68483


143#
發表於 12-8-15 13:48 |只看該作者


男爵府

積分: 6360

好媽媽勳章


144#
發表於 12-8-15 13:52 |只看該作者

回覆:分享:小女孩出街去洗手間...

有d人回覆唔好用咁多膠袋,我想問佢地有冇高見。

唔用膠袋,用即棄厠所板紙一樣唔環保。用厠紙鋪都唔環保。用酒精,噴霧既樽或膠樽都會對環境造成破壞。唔通咩都唔用,就咁坐上去,惹到皮膚病去睇醫生食藥,就唔浪費地球資源?
我唔係反對環保,但唔可以一味ban,又冇suggestion.

其實最環保既方法,係唔好生bb,呢個方法最撤底。




A delighted mama, enjoying every minute and second with my sweet heart


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


145#
發表於 12-8-15 14:17 |只看該作者
GLG 發表於 12-8-15 12:24
我曾經有一段時間係俾小女用類似嘅摺廁板, 但好快就爛咗(我响Moxxercare買), 但當時我個女仲未有耐超出佢說 ...

多謝你!我都有留意塊板較軟身,有唔夠力的危險,我一直有留意住... 仲有就係俾囡囡坐前少少...


水晶宮

積分: 74588

熱血勳章 畀面勳章 大廚勳章


146#
發表於 12-8-15 14:22 |只看該作者
piggyccy 發表於 12-6-3 10:37
我都有一塊出街廁板,但冇用過,因為覺得又係要接觸到公廁重帶住返屋企,好唔衛生!呢個方法好!你塊 ...
出街板邊度有的賣?


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


147#
發表於 12-8-15 14:26 |只看該作者
arale1668 發表於 12-8-15 13:07
咁要帶幾多張呢D膠袋出街呀

通常出街前會要阿女去左廁所先出門,去半日街佢可能只會去一次,如果出一日街會帶定兩張備用...


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


148#
發表於 12-8-15 14:27 |只看該作者
ctyying 發表於 12-8-15 14:22
出街板邊度有的賣?

我買呢塊係外國好流行,係外國網站可買到,約USD10-20... 係香港,荷花/永安/吉之島都有,但較厚身...


別墅

積分: 754

畀面勳章


149#
發表於 12-8-15 14:36 |只看該作者
回覆 hhpiglet 的帖子

有個好辦法架, 就係你帶條毛巾出街, 用果條毛巾去抺個廁板, 抺完出去洗返好, 下次再用過.
人地叫你唔好用咁多膠袋想環保d, 你又唔like, 又要串返人, 我想你知道, 你對呢個地球好d, 唔係只為左自己, 而係為左自己既仔女, 我都係做媽媽, 我唔想我個女第時見唔到北極熊, 見唔到企鵝咋.
大家用紙抺都總好過用膠袋喇, 你地知唔知d 膠袋要幾耐先可以分解到?
請勿貪一時方便吧, 謝


大宅

積分: 4144

畀面勳章


150#
發表於 12-8-15 14:36 |只看該作者

回覆:分享:小女孩出街去洗手間...

其實四人枱布都得啦!唔使遮埋後面...仲方便...




珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


151#
發表於 12-8-15 14:39 |只看該作者
hhpiglet 發表於 12-8-15 13:52
有d人回覆唔好用咁多膠袋,我想問佢地有冇高見。

唔用膠袋,用即棄厠所板紙一樣唔環保。用厠紙鋪都唔環保。用酒精,噴霧既樽或膠樽都會對環境造成破壞。唔通咩都唔用,就咁坐上去,惹到皮膚病去睇醫生食藥,就唔浪費地球資源?
我唔係反對環保,但唔可以一味ban,又冇suggestion.

其實最環保既方法,係唔好生bb,呢個方法最撤底。


多謝你!但請唔好太激動...

我都曾經諗爆頭,點樣可以令阿女出街去到廁所,試過有一次同佢去海洋公園,因為我唔夠力"斗"佢,攪到佢同我講佢要著返片,我當時好難過,覺得阿女係因為我先至要係大熱天時著片出街.... 所以我諗首要條件係乾淨及安全...

我見有朋友建議去酒店廁所,但其實好多時,眼見亦未為乾淨,而且要揾高級酒店廁所亦唔容易,小朋友話要去洗手間,可以等到5-10分鐘已經好難得...

我小時候就試過因為公眾洗手間的清潔問題而攪到發炎,醫左差唔多一年先好返,呢d事我唔希望再一次發生係我女身上... 既然有咁多聲音話要注意環保,咁等我又花下時間去諗諗有咩更好方法,到時再同大家分享...


公爵府

積分: 28798

2024年龍年勳章 畀面勳章


152#
發表於 12-8-15 14:41 |只看該作者
hhpiglet 發表於 12-8-15 13:52
有d人回覆唔好用咁多膠袋,我想問佢地有冇高見。

唔用膠袋,用即棄厠所板紙一樣唔環保。用厠紙鋪都唔環保 ...
呢位jm講法會唔會偏激左d.
叫人減少用膠袋 = 唔好生bb?!?!?!!?!

頭先有媽咪講左, 例如唔洗遮廁所蓋, 用酒精.
我都有個15kg既女, 出街一係兜, 一係用紙鋪係接觸面, 唔會鋪多.

個人覺得用紙環保過膠袋, 起碼唔會幾十萬年後先溶解, 燒又會有毒氣.

點評

sze1977    發表於 12-8-15 14:44


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


153#
發表於 12-8-15 14:46 |只看該作者
aaaiqc 發表於 12-8-15 14:41
個人覺得用紙環保過膠袋, 起碼唔會幾十萬年後先溶解, 燒又會有毒氣.

你好!我用緊呢隻垃圾袋係寫明會自然分解的,希望會好過普通膠袋...


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


154#
發表於 12-8-15 14:46 |只看該作者
phoebesamuel 發表於 12-8-15 14:36
其實四人枱布都得啦!唔使遮埋後面...仲方便...

請問係點樣的產品?


瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


155#
發表於 12-8-15 14:47 |只看該作者


別墅

積分: 907


156#
發表於 12-8-15 14:48 |只看該作者
Angel_BB 發表於 12-6-3 11:28
因為係女,所以要為佢諗多d...


珍珠宮

積分: 48668

好媽媽勳章


157#
發表於 12-8-15 14:52 |只看該作者
我覺得有垃圾袋已足夠, 接觸唔到廁板, 已ok,

反而摺得的廁板用完要放入手袋, 我覺得唔衛生 (就算沖洗左).


珍珠宮

積分: 48668

好媽媽勳章


158#
發表於 12-8-15 14:54 |只看該作者
樓主, 你的方法咁好, 一定很多媽媽效法, 話唔定女廁的垃圾筒好快會有一堆膠袋.


大宅

積分: 4144

畀面勳章


159#
發表於 12-8-15 15:07 |只看該作者

引用:Quote:phoebesamuel+發表於+12-8-15+14:36+

原帖由 Angel_BB 於 12-08-15 發表
請問係點樣的產品?
咪4位用嗰隻白色膠枱布...同垃圾袋一齊擺架...




男爵府

積分: 5054


160#
發表於 12-8-15 15:12 |只看該作者
我都想分享小小...我都覺得女去廁所係麻煩好多,好似我個女咁,同親佢去廁所有得揀佢會揀踎廁,無得揀就會迫住去大人廁所...咁呢因為污糟,佢坐無影櫈痾..又會痾到濕晒..又會貼到個廁所,所以好煩,我試過同廁紙舖住叫佢蹲上去痾...點知仲搞笑...個廁所感應唔知點解係咁自動沖廁...所以我有時寧願佢忍,我都唔想同佢去廁所...

點評

Angel_BB  試下揾手遮住個感應器!忍尿忍得多,怕唔怕有腎病?小心身體!  發表於 12-8-15 15:16

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo