自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 32239


141#
發表於 12-6-9 13:52 |只看該作者
衣架,皮帶

點評

我係女仔  比人便  發表於 12-6-9 14:11


翡翠宮

積分: 88167

畀面勳章 BK Milk勳章


142#
發表於 12-6-9 13:53 |只看該作者
回覆 mini_yan 的帖子

都好 冇咁

點評

mini_yan  好痛ga..我亞媽好狠咁打..打完佢自己都喊==  發表於 12-6-9 13:55


大宅

積分: 3025


143#
發表於 12-6-9 13:56 |只看該作者
我係女仔 發表於 12-6-9 13:43
但靈空點跪呀????
正如你講咁, 個祖先係樓上, 地主係樓下, 咪跪同一個地方, 只不過應該同個小朋友講要跪祖先慚悔囉, 好似啲人係骨灰龕拜先人, 個先人係好高果啲位, 啲人都係擺祭品係地下拜一樣囉


翡翠宮

積分: 88167

畀面勳章 BK Milk勳章


144#
發表於 12-6-9 13:57 |只看該作者
回覆 mini_yan 的帖子

我覺得以前d藤條最(甘)

點評

mini_yan  係呀..藤條都有之前~不過亞媽覺得唔夠,因為打咗一排,我喊都唔喊就出皮帶  發表於 12-6-9 13:59


男爵府

積分: 6654


145#
發表於 12-6-9 13:59 |只看該作者

回覆:你地細試個過體罰未呀

用人字拖,方便兼順手,一野打落大脾!




翡翠宮

積分: 88167

畀面勳章 BK Milk勳章


146#
發表於 12-6-9 14:01 |只看該作者
回覆 jessie814 的帖子

我而家打我隻仔都喺用籐條 抽佢一籐已經留馬尿


珍珠宮

積分: 42483


147#
發表於 12-6-9 14:05 |只看該作者
本帖最後由 我係女仔 於 12-6-9 14:07 編輯
Dabb 發表於 12-6-9 13:56
正如你講咁, 個祖先係樓上, 地主係樓下, 咪跪同一個地方, 只不過應該同個小朋友講要跪祖先慚悔囉, 好似啲人 ...

我諗如果慚悔要企係度先得, 如果你跪係度祖先會睇唔到, 只係地主睇到

我媽咪屋企裝香都唔比我地跪架



珍珠宮

積分: 32239


148#
發表於 12-6-9 14:15 |只看該作者
回覆 jessie814 的帖子

藤條..我亞媽4.5條綁埋一齊"fit"落黎.....我老豆骨喇都赤埋


珍珠宮

積分: 42483


149#
發表於 12-6-9 14:16 |只看該作者
oscarmama 發表於 12-6-9 00:20
佢通常飛刀,我諗佢都就住飛嘅

咁都好危險呀, 萬一唔好彩飛中就慘啦, 謀殺


大宅

積分: 3025


150#
發表於 12-6-9 14:16 |只看該作者
我係女仔 發表於 12-6-9 14:05
我諗如果慚悔要企係度先得, 如果你跪係度祖先會睇唔到, 只係地主睇到

我媽咪屋企裝香都唔比我地跪架

個人意見.........我覺得拜祭最重要係心意/心態, 儀式只係一種意識形態


翡翠宮

積分: 88167

畀面勳章 BK Milk勳章


151#
發表於 12-6-9 14:17 |只看該作者
回覆 mini_yan 的帖子

而家我打仔都打孖2條喇 妳4,5條先冇甘痛

點評

mini_yan  HAHA!!可能就係無咁痛,所以我媽用皮帶....  發表於 12-6-9 14:20


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


152#
發表於 12-6-9 14:19 |只看該作者
jessie814 發表於 12-6-9 13:43
回覆 fanny3315 的帖子

我打隻仔都喺用孖藤 等我下次吓l條先妳果然夠經驗 ...

唔係我,我都係問人架
佢地係咁分析俾我聽,佢地真係由細俾阿爸打到大....試過搞到學校報警(N年前)


翡翠宮

積分: 88167

畀面勳章 BK Milk勳章


153#
發表於 12-6-9 14:20 |只看該作者
回覆 fanny3315 的帖子

咁恐佈


翡翠宮

積分: 88167

畀面勳章 BK Milk勳章


154#
發表於 12-6-9 14:25 |只看該作者
回覆 mini_yan 的帖子

我隻仔抽佢20吓佢都痛到唔敢出聲
大大力咁抽


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


155#
發表於 12-6-9 14:41 |只看該作者
jessie814 發表於 12-6-9 14:20
回覆 fanny3315 的帖子

咁恐佈

係呀,佢個時試過俾佢阿爸吊起黎打
雖然之後都冇,但真係永生難忘


大宅

積分: 1445


156#
發表於 12-6-9 14:42 |只看該作者

引用:六歳𠴱時連續喺學校唔見左兩個水壼

原帖由 CHOR~CHOR~ 於 12-06-08 發表
六歳𠴱時連續喺學校唔見左兩個水壼($10/個),補完習同爸爸講,佢好嬲一拳打左我個鼻,即時流晒鼻 ...
你老豆好火




翡翠宮

積分: 88167

畀面勳章 BK Milk勳章


157#
發表於 12-6-9 14:43 |只看該作者
回覆 fanny3315 的帖子

咁妳有冇甘對d仔女先


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


158#
發表於 12-6-9 14:44 |只看該作者
jessie814 發表於 12-6-9 14:43
回覆 fanny3315 的帖子

咁妳有冇甘對d仔女先

我未生
不過我唔會,我打實俾C6打死


翡翠宮

積分: 88167

畀面勳章 BK Milk勳章


159#
發表於 12-6-9 14:45 |只看該作者
回覆 fanny3315 的帖子

打巴佢
佢試吓


大宅

積分: 1445


160#
發表於 12-6-9 14:45 |只看該作者

引用:幼稚園時因上音樂堂傾計被老師用膠紙貼住個

原帖由 annakit 於 12-06-08 發表
幼稚園時因上音樂堂傾計被老師用膠紙貼住個咀, 好似呢個咁, 我呢D童年陰影記到而家 ...
幼稚園好細個咋喎,個老師好痴線




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo